'İsrail'i yakarız!'

İran Genelkurmay Başkanı Hasan Firuzbadi Suriye kriziyle ilgili ortalığı daha kızıştıracak ifadeler kullandı.

'İsrail'i yakarız!'

'Eğer Washington Suriye'ye saldırı kararı alırsa İsrail'i yakıp yıkarız' ifadelerini kullanan Hasan Firuzbadi önceki günlerde İran'ın yaptığı açıklamaları adeta teyit etti.

Suriye BM elçisi Beşar Caferi ise kendisine sorulan 'İsrail'e saldıracak mısınız?' şeklindeki soruya 'tepkimiz çok sert ve güçlü olacak' şeklinde yanıt verdi.

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 63 yorum
bu iran gibi yeryüznde atan yok ula kunek oğli kunek yillardir vurcaz diyorsunuz de vurun
atıyor ya da atmıyor sonuçta A.B.D yi durduruyor ya sen ona bak yoksa bu işden en büyük zararı biz görecez. Biz o kdrnı bile yapamıyoruz.
Mahalle kavgasımı lan bu. Adam tabiki savaşdan uzak duracak kendi halkını ateşe atmak kolaymı. O bi tek bizim başbakana has bir olgu kendi halkından bu derece nefret eden başka lider yoktur dünyada.En azından İran emperyalistlere karşı safını belli etmişti. Bizim gibi köpekliğini yapmıyor onların.
bu sıcak havada klima gibi üflüyorsun maşallah:))
arkadaşlar,siz iran'ı başka ülkelerle karıştırmayın,ırak veya diğer arap ülkeleri gibi değiller hiç..adamlar yıllar boyuncapetrolden kazandıklarını teknolojiye,savunma sanayiine yatırdılar,diğer arap ülkeleri gibi yan gelip yatmadılar,bugünleri düşünerek hareket ettiler..şu an israil vuramıyorsa,iran bölgede çetin ceviz olduğu için vuramıyor,çünkü biliyor başına ne geleceğini,israil haritadan silineceğini çok iyi biliyor aksini yaptığı taktirde..biraz iran ile ilgili araştırma yaparsanız,ne demek istediğimi anlarsınız,helal olsun adamlara,emperyalizme karşı tek başına kafa tutan ülke..
vatan satmak, vatan hainliği türklere ait bir olgu gibi.
Vur ulan, kim vurmaz namerttir
havlayan köpek ısırmaz .derler eskıler
dogru diyosun kardeş..
GERÇEKTE RUSYAYIDA SEVMEM ÇİNİDE İRANIDA GERİ KALMIŞ ÜLKELER LAKİN ABD CEPHESİDE BATIDA ŞEYTANİ ÖZGÜRLÜK DİYEYE DİYE İNSANLARI KAFİR EDİYORLAR BATI ABD..ŞÖYLE DİYEYİM SİZLERE EN GÜZELİNİ İSVİÇRE YAPIYOR TARAFSIZ ADAMLAR BAKIN SAVAŞA BİLE GİRMİYORLAR TARAFTA TUTMUYORLAR.AYNISINI BİZİM ÜLKEMİZ TÜRKİYEDE YAPMALI KONUMUZ ZORA SOKUYOR TAMAM AMA CESUR OLMALIYIZ.ATATÜRK NE DİYORDU BAĞIMSIZ OLMAYAN MİLLETLER ESİR OLMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY YAPAMAZ DİYE.TÜRKİYE ARTIK BAĞIMSIZLAŞMALIDIR.
cin ve de rusyaya geri diyosun ama turkiye soylermisin kactane cep telefonu uretti yada bir fotograf makinasi markasina sahip? hangi arabanin uzerinde turkiyeye ait 100 de 100 uretimin var. begenmedigin insanlar uzaya ilk insan yollayan insanlar. 1 inci dunya savasi zamaninda kullanilan kameralar yada yapilan cekimleri almanlarla ruslar cekti. biz bagimsiz degil esir bir milletiz bunu unutma. ne zaman ozguruz biliyormusun kendi icatlarini cikardigin zaman. atalarimizi met edecegimize bizler yeni birseyler yapalim.
be arkadaşım dibinde savaş oluyor isviçre'nin yanında savaş mı oldu da taraf tutmadı geçin bunları lütfen ABD tamamen masonik bir teşkilatın ülkesidir. insanları köleleştirme ve koordine altına almak ve yönetmek köleliğin devşirilmiş bir versiyonudur. özgürlük diye bir şey de yoktur. paran varsa malın varsa ona bağlı olarak özgürlüğün vardır. istediğin yere gidebiliyormusun hayır istediğinş alabiliyormusun hayır öyle boş boş konuşmayalım. geçersiz kalır. Ayrıca o tip ülkelerde zaten bu teşkilatın ağababaları yaşıyor o yuzden hiçbirşey olmaz . benden söylemesi.
geri kalmış dediğin ülkeler bizden ilerde:)
helalınız var inşallah israili dümdüz edersiniz dualarım sizinle
inş yapar böyle bişey,ama cesaret gerek zor biraz umarım yapar.
bı bok yapamazlar atarlar sadece bol keseden
atmakta bir savas taktigidir susup oturmaktan daha iyidir islamin ipini tutmakla allahin aslani olunmaz diyen cahil neyin ipini tutunca aslan olunur
savaş başladığı anda israil abd ajanları Türkiyeye saldırı düzenleyip Suriye yaptı izlenimi verip bizide savaşa sürükleyecek..
adam geleceği görmüş ya :) bizim ihtiyarlarada bu bilgini paylaş
müslüman alemi tutuşmuş yanıyo çare ecnebiden bekleniyo yazıklar olsun dünyada müslümanlardan başka savaşan varmı yazıklar olsun sizin allahınız nerde siz nasıl müslümansınız yazıklarolsun allah ıslah etsin
umarım tayip gibi davranmazlar dediklerini yaparlar... (marmara gemisi olayı peşinden israille yeni anlaşmalar)
türk milleti için ha israil ha iran aynı kefe ama su bir gerçektirki
İİRAN GNLKRMY BŞ.İSRAİLİYAKARDINIZ DA NEDEN BU ZAMANA KADAR YAKMADINIZ ? İSRAİLİN FİLİSTİNE ÇEKTİRDİĞİNE SESSİZ KALDINIZ ! İRAN,SURİYE,IRAK MÜSLÜMAN ÜLKE OLMASINA RAĞMEN, KORKAK ÜLKELERDİR,PARA İÇİN HERŞEY YAPARLAR. İSRAİLİN BÜYÜK ORTA DOĞU PROJESİNDE GERİ SAYIM BAŞLADI... AÇIN GÖZÜNÜZÜ UYANIN ARTIK !!!
Türkiye çok yürekli diyorsun yani öyle mi? Filistine giden yardım gemimizdeki vatandaşlarımızı takır takır vurdular türkiye ne yaptı? Saydığın ülkeler ABD ye hizmet etmediği ya da az hizmet ettiği için saldırı alıyor. tabi bir de büyük israil devletinin kurulması için yapılıyor. BOP büyük israil devletinin kurulması ve güvenliğinin sağlanması projesidir. Başbakanımızda BOP un eş başkanı olduğunu söylediğine göre burada neyi tartışıyorsun onu anlamadım gitti..
Suriye ye saldırırsalar İran İsrail e saldırır İsrail destek görürse destek veren ülkeye Çin ve Rusya cevap verecektir sonuç ne olursa olsun en büyük zararı İsrail görecektir o da kendini biliyor
Dilin kemiği yok tabi herşeyi söyler.
atıp tutmıycan vurucan vuruncada alayını
işte devlet bu!!!!!!!!!!!
Herşey Haçlı zihniyetiyle yürüyor. Bunu hissettirmek istemiyor haçlılar. müslümanlar bunu anlayıp birleşirse diye korkuyor haçlılar. müslümanlar bileşirse, düşman aynı anda içlerinde olacak çünkü?
persler ve utrkler dunayanın en savascı halkıdır ...yapıcakları seyı yaparız derlerse yaparlar...:gec bıle kaldıalr en azından torunlarını ve oglunu abd vatandası yapmıyan bır ulke ıran
SALLAMA UŞAĞUM SALLAMAAAAA
aslanlarım allahın kılıcları
onlar hiç bişey olamazlar. ancak böyle bağırır çığırırlar. Allahın kılıcı peygamberin yolundan gidenler peygamberin sünnetini yaşayanlardır. İslam ipini tutmakla Allahın aslanı olunmaz..
Dostum Allah'ın kılıçları dediğin adamlar İki yüzlünün ta kendisi sen bunların tarafı olarak suriyedeki ölümlere ortak oluyosun Allah'dandamı korkmuyosun yüce yaradanın ismini bunlara lakap olarak takıyosun sen nekadar boş konuşuyosun İranlılar kadar iki yüzlü görmedim ben...Adamlar suriyedeki olayları alkışladı lan resmen..
iran bi gün israili yok edecek ozaman bu bizim irana düşman olan beyinsizleri görecem ben..
siz israile saldırın arkadan biz geliyoruz
vurunda görek destek bizden israil yok olmayı çoktan haketti
iyide arkadaşlar türkiye bulaşırsa tüm olanlar bize olcak
dürüştaki asalete bak ................ israil çok korkmuştur
Bir halt yiyemezsiniz. İşiniz gücünüz palavra. Hadi yakın da görelim.
herkesi, oy verdiğin hükümet gibi mi sanıyon?
ya arkadas Iran konusuyor konusuyor ama hic bir icraat yok e bir taraftanda Adam lar sözleriyle yapariz ederiz diyor ben cözemedim . zaten araplara da güvenim yok
Valla bizim başbakan gibi one minute diyip sonrada onların kolunun altından ayrılmıyor. Atıp tutuyor batı şöyle abd böyle diye sonrada onlarla bir olup komşusunu vurmak için en önde gidiyor. İran en azından daha mert komşusunu emperyaistlere ezdirmiyor tavrını net bir şekilde ortaya koyuyor.
hadi lan yakın lan..
bir matom bombasıdairan a atarlar bunlar ınsan katletmeye alısmıs
ırakı vurmadan öncede söylendi bu sözler
iran sadece bir balon ama pskolojiyi iyi kullanıyorlar.
bizim konusamadıklarımızı iran nasıld cesurca dile getiriyo ama sva olursa biz iranın yanında degıl gavurların yanında olucaz....
Bizde Amerikanın yanında savaşa girecegimiz için Amerika salaklık ederde Suriyeye girerse İsrail zararlı çıkacaktır.İran İsraili bombalıyacaktır.Arkasındanda Çinle Rusya gelirse Amerikayıda bizide bitirir.Rusyanın istedikleri sıcak denizlerdir yani bizim vatanımızda Akdeniz ve Egedir.O yüzden Bizim ve Batı ülkelerinin izleyecegi strateji şöyle olmalıdır:Eger Suriyeye saldırırsa dedigim gibi zararlı çıkarız savaşta.Ama İranı ortadan kaldırırsak Rusya ve Çinin gözü korkacaktır.
birlik beraberligin ve müslümanlıgın gerektirdigide bu işte allah sizinle olsunkardeşlerim ,
yok edin...
tüm avrupa ve amerika israilin götünde artı içimizdeki haçlılar cabası...israil devletine izin vermeyen Abdülhamit Han vatan haini, Türk-İslam düşmanı yalancı masonluğunu destekleyip ülkemizde faaliyet göstermesine ve israil devletine izin veren şişirme kahramanlarımız var bizim
siz israili topyekün yakın biz türklerde sizinle birlikteyiz len her ne kadar kahpe olsanızda
allahını sevdimmi senin yürübe iran seni kim tutan inş israili yerle bir edersiniz.
abd suriye yi vuracak olursa filistin israil den sonsuza kadar kurtulur akdeniz tamamen müslüman denizi olur ama iran bize ne der bilmem....
Diğer Haberler