Öyle bir uyudu ki...

Rusya’da bir havaalanında babasının sürükleyerek taşıdığı bavul üstünde uyuyan kızın görüntüleri video paylaşım sitelerinde tıklanma rekorları kırıyor.

Jet lag olarak bilinen ve uzun mesafe uçuşları sonrası ortaya çıkan uyku bozukluğuna maruz kaldığı anlaşılan küçük kızın, bavul üzerindeki yolculuğu sırasında yerinden kıpırdamaması dikkat çekiyor.

Çevredekiler gülerek izlediği olayda küçük kız tüm seslenmelere rağmense uyanmıyor.

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 14 yorum
bu kız ilerde kaşar olur hareketlerinden belli
Dünya nüfusundan bir kişiyi düşmeleri lazım.Bu yorumu yapan insan değilki.Yanlışlıkla insan diye nüfusa kaydetmişler.Hayvanat bahçesine bile almazlar.
Allah seni bildiği gibi yapsın, sen nasıl bir MAHLUKsun be?
küçücük hareketsiz uyuyan çocuğun nasıl bir hareketini gördün de kaşar olacağına karar verdin. sen evlilik yaşının 10 olmasını alkışlayan pedofili, eşi ölünce ölüsüne yanaşmaya normal bakan nekrofili olan zihniyettesin belli. ALLAH BELANIZI VERSİN!
yuh yani bu görüntüden onu mu anladın. yazık yazık...
senin gözlerine ben ne desem bilmemki, tek anladığım insanlıktan nasibini almamışsın
Çocuğun bir hareketi yokki nasıl hareketinden belliymiş hareketsiz bitap düşmüş yatıyor yavrucak asıl senin gibi zihniyetlere kaşar zihniyet denir saygısız
saltanatına git gel yapayım ben senin küçük kız hakkındaki yorumuna bak dümbük :)
Ayıp ulan ayı insan evladı değilmisin sen
neden ayıp adam ne yapmışki.kızını sokaktamı bırakmış taşıyor işte ,yoksa çocuğun o vaziyeti günahmı? öküz hemen aklınız uçkurunuzamı kaçtı pis yobaz sapıklar.
Bak canım kardeşim aklı uçkuruna kaçan da öküz oğlu öküz de pis yobaz da sensin güzelim. Eğer yazılanları okuma özrün varsa o ayrı bir durum tabii ki. Benim buradaki tepkim adama eğer evladın varsa zaten bana hak verirsin. O şekilde çocuk taşınmaz. O bir can. Mal taşır gibi taşınamaz adamın biraz kafası çalışsa zaten diğer elindeki çantayla çocuğun yerini değiştirirdi. Şimdi anladın mı sapık adam? Bu arada derdin varsa arayabilirsin 0 535 229 77 56 BİZZAT KENDİ NUMARAM
hehe bu ne ya :D :D yazık iyi yorum yapın mucize gerçekten oldu gördüklerinizi duyduklarınızı unutun arkadaşlar bayankupon diye bir site buldum kadınların açtığı iddaapaylaşım sitesi kadınlar 2 haftada altıyüzelli milyar kazandırmış. hemen siteyi bakın derim zengin olun. BAYANKUPON diye aratın ilk siteye
Bak canım kardeşim aklı uçkuruna kaçan da öküz oğlu öküz de pis yobaz da sensin güzelim. Eğer yazılanları okuma özrün varsa o ayrı bir durum tabii ki. Benim buradaki tepkim adama eğer evladın varsa zaten bana hak verirsin. O şekilde çocuk taşınmaz. O bir can. Mal taşır gibi taşınamaz adamın biraz kafası çalışsa zaten diğer elindeki çantayla çocuğun yerini değiştirirdi. Şimdi anladın mı sapık adam? Bu arada derdin varsa arayabilirsin 0 535 229 77 56 BİZZAT KENDİ NUMARAM
Şu an kız dünyanın en tatlı uykusunda :)
Diğer Haberler