2 milyon 500 bin Euro'ya el konuldu

Ergenekon davasında tutuksuz yargılanan ve 13 yıl 6 ay hapis cezasına çarptırılan CHP milletvekili Sinan Aygün'ün evindeki aramada bulunan 2 milyon 500 bin Euro'ya el konuldu.

2 milyon 500 bin Euro'ya el konuldu

İstanbul 13. Ağır Ceza Mahkemesi, CHP milletvekili Sinan Aygün hakkında 765 sayılı TCK'nın 147. maddesine göre "Türkiye Cumhuriyeti icra vekilleri heyetini cebren ıskat veya vazife görmekten cebren men etmek" suçundan ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasıyla cezalandırılmasına karar verdi.

Sinan Aygün'ün bu eyleminin eksik teşebbüs aşamasında kaldığından cezasını 15 yıla düşüren heyet, sanığın yargılama sürecindeki tutum ve davranışlarını da dikkate alarak, cezasını 12 yıl 6 aya indirdi.

Heyet, Sinan Aygün'ün "kişisel verileri hukuka aykırı olarak ele geçirmek" suçundan da 1 yıl 15 gün hapis cezası olmak üzere toplam 13 yıl 6 ay 15 gün hapis cezasına çarptırılmasına hükmetti.

Mahkeme heyeti ayrıca Sinan Aygün'ün evinde yapılan aramada, kasasında bulunan ve Ergenekon Silahlı Terör Örgütünün bir kısım eylem ile faaliyetlerinin finansmanı için bulundurduğu anlaşılan 2 milyon 500 Euro'ya da el konulmasına karar verdi. (A.A)

**haberler

**

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 149 yorum
bunların hepsi suçsuz akp bunları içeri tıktı öylemi nasıl bir manyaksınız siz yahu..ne biçim muhalefetsiniz.kafanızı kumdan çıkarın artık.bu kadar insan yanlışlıkla yada delil olmadan tıkamassın içeri.bunların vatan haini olduğu tescillendi.senorya yapmışlar bunları tımak için bilmem ne.saçmalamayın be artık muhalefet olucaz diye abuk subuk şeyler söylemeyin kabulenin artık ,eski devir bitti yeni çağ başladııııı...
ANLAMAZLAARRRR..... NE SES KAYITLARI, NE VİDEO GÖRÜNTÜLERİ NE DE SUÇ ORTAKLARININ İFADELERİ.... HEPSİNİ SAFSATA OLARAK GÖRÜR BUNLAR.. YETERKİ HÜKÜMET KARŞITI OLSUNLAR...
hangi muhalevet.muhalefet koltuk derdinde
bunlar kafaya koymuş %100 oy almak ıcın memleketın yarısını ıcerı almaya
HE HE AYNEN ÖYLE.. YARGILAMA TBMM DE OLDU ZATEN.. HAKİM VE SAVCILAR DA HÜKÜMET ÜYELERİYDİ DEMİ...
İnsan kendi zihniyetini ne güzelde anlatıyor, evet darbelerde böyle yapıyordunuz, silahlı adamlar bekliyordu sandıkların başında. adı seçim oluyordu ama kimin seçileceği baştan belliydi. sen o günleri özlüyorsun farkındayım, ama çok beklersin be.
sen ve senin gibiler bize hukuka saygılı olun diyordunuz suçsuz yere işten atılan insanlara ordudan atılan subaylara itiraz ettiğimizde şimdi neden hukuka saygılı olmuyorsunuz devran değişir diye işte böyle şapa oturursunuz gidin darbe yapın yapabiliyorsanız
tayyip bunları çil yavrusu gibi dağıttı..analar neler doğurmuş..
evet hakkeden o ana vatan haini birini doğurmuş acaba mezarında rahat uyuyormu şimdi merak ediyorum bu kadar arkasından küfrediliyor bu vatan hainini nasıl dogurdun diye..
şimdi bu kadar insan sayın başbakan istedi diye müebbet hapise çarptırıldı öylemi yarın birgün gerekçeli karar açıklanıpta bilgi belge ve deliller ortaya konduğunda da bunlarıda sayın başbakan hazırlattı dersiniz siz uyanın artık gözünüzdeki at gözlüğünü çıkartıp öyle bakın hukuka ve hukukun üstünlüğüne demokrasiye ve sandığa saygılı olun bu ülke hepimizin çünkü başka TÜRKİYE yok...
2.500.000.000.000 eski para ile :) Eee be ahmaklar bu para bu adamın babasının malı mı? Oda evde bulunan nakiti bu. Nakit böyleyse bankalarda bulunan paralar kaç liradır kimbilir. Evdeki nakiti buysa adamın gayri menkulleri nedir kimbilir? Açlıktan nefesi kokan akşama dek bi ekmek içn çalışan işçi emekçi kardeşlerimize soruyorum 2.500.000.000.000 liranın o evde olması normal birşeymi? Yeri gelince İŞÇİ EMEKÇİ diye böğüren siyasi oluşumun içinde bu adam gibi yüzlercesi var! Bunlar onlarca yıl bu ülkenin kanını emdiler! Sömürdüler resmen! Kimsenin gıkı çıkmadı bunlara! Dokunulmazlardı ama bitti
2.500.000 TL DEĞİL KARDEŞİM 2.500.000 EURO DİKKATİNİZİ ÇEKERİM YANİ BUGÜNÜN PARASIYLA YAKLAŞIK 6.400.000 TL. VAY BE PARAYA BAK. ADAM ÇALIŞMIŞ KAZANMIŞŞŞŞŞ....
tayyip içinde dünyanın sayılı gizli zenginleri arasında diyorlar ona ne diyeceksin, herhalde kasım paşada mahallede futbol oynarken kazandığı paralardır.
haberi okuyamamışsın para hoplatmış seni ama Euro diyor 2,60 la çarp o kadar matematik bilgin varsa tabi:)
euro hemde
Milletin parasından sana ne bişey biliyosan söyle yoksa sus. O paradan çok daha fazla parası var koç un sabancının çalık ın hatta erdoğanın daha nicelerinin evinde okadar para var evini araya bilirsen yiyosa
euro yazıyor dikkat et rakama
BU ADAMLARI DESTEKLEYENLER ALLAH RIZASI İÇİN Bİ KERE TARAFSIZ VE OBJETKTİF OLUN VE Bİ DÜŞÜNÜN,BU ADAMIN EVİNDE 2,5 MİLYON EURO NUN NE İŞİ VAR DEVLETİN YADA CHP NİN BANKASI YOK MU?
tayyip gibi oğluna gemicik alacaktı belki kelepir bişey düşer diye bekliyordu olamazmı
Vay arkadas, ben normal bir vatandasim bizim arsamiz satildi aynen yaklasik bu kadar parayi eve getirip saydik. KI bu adamlar ensesi kalin adamlar paralari cok, istedigi yerede koyarlar. Bunun bile hesabini yapiyorsunuz. Allahtan korkun yahu. Yargisiz infaz iste Akp modeli.
mal herif, babası da kendisi de iş adamı, sen asıl okulu bitirdiği günden beri siyasetle uğraşan, yırtık ayakkabı ile büyüdüm diyen başbakan trilyonları nerden bulmuş onu sorgula diyeceğim ama size farketmez, kafanız basmaz çünkü bu işlere.
senin paranın hesabını kim veriyor biraz zahmet olacak inceleyin yaa adam sattığı malın parasını nereye koyacağına kendisi karar versin am şurda katılıyorum bunlar terosist allahtan Menderes gibi vatan hayini damgası yemediler.
eh senin desteklediğin yandaşların gibi cemaat içersinde veya dış bankalarda tutmamışta evinde bulundurmuş içerde tutupta bankadan faizmi yeseydi ( haram ) geçirmek istememiş hiç değilse boğazından sizinkilere bir bak ondan sonra dürüstçe yaz uşak..
Normal vatandasin 2.5 milyonluk arsasimi olur malll
Atın çaumuru bakalım birgün gelecek sizide yargılayan adaletli insanlar çıkacak
Ne çamuru mahkeme kararı..piyon
GERCEKTENMİ
Gereksiz yorumcu capulcukuk bitti çamurculugami başladın
Kötü yorum yapan arkadaşlar sonuna kadar haklı nasıl TÜRK ADALETİ MENDERESİN ZORLUNUN HIRSIZLIK VE VATAN HAYİNLİKLERİNİ GÖRDÜYSE BUDA AYNISI DEĞİL Mİ HAKLISINIZ SİZİN SAVUNDUĞUNUZ VATAN HAYİNLERİ İLE AYNI .............
kus beyınlıler adam babadan trılyoner sanayıcı devlet evdekı paraya nasıl el koyar nasıl karar verır sacma sapan konusmayın boyle devlet ıdare yonetım olurmu hepsı sıyası baskı sınan aygun ıktıdara muhalefet bırısı boyle hıtler varı yonetımmı olur edıp akbayram tayyıbın kahvaltısına katılmadı reddettı dıe bır hafta sonra malıye baskın yapıp 5 yıllık defterlerı arastırıyor buna seyırcı kalanlar vıcdansızlar ne bıcım muslumansınız bunları nasıl normal goruyorsunuz adalet hukuk nerde yazıklar olsun sıze
SEN AVUKATIMISIN...PİYON..KÜÇÜCÜK.BEYNİNLE HAVLIYORSUN
binlerce delil.5 yıl süren bir yargı.ve KARAR ergenekon bir terör örgütüdür.sadece danıştay baskını bile bunların asılmaları nı gerektirir.güvenlik kamerası yok.avukat içerde infazı yap.arabaya AKİT gazetesini koy..herşey ayarlı basın hazır müteyyin insanların üzerine yıkılacak."danıştay başkanı tansel"ben allahın kılıcıyım dedi ateş etti.sonradan yalanlandı.ama kapıdaki polisi unuttular.adam yakaladı kaatili.kıvırdıla çevirdiler.ama çorap söküğü gibi tek tek çıktı açığa.bu mazlum milletin üstüne yıkacaklardı tıpkı sivas maraş gibi tıpkı uğur mumcu gibi.milletin seçtiği iktidarı alaşağı etmek
Babadan kalmaysa neeen evde acaba.korkusu varki evde tutuyor o kadar parayı hazineye helal olsun
o kadar paranın evde işi ne.inanılmaz...zamanında tv lerde konusuyordu artıs artıs vay be.....
İŞTE BU MİLLET GÖZÜNÜZÜ AÇIN ......ELİNDE BAYRAK AÇ SEFİLTARLARDAN KOŞARAK BASINA GÖRÜNTÜ VEREN ZAVALLILAR....... ACIRIM HALİNİZE BİR KEMİGE KOŞUN BAKALIM SİZİN İNACINIZ OLSA RIZKIN ALLAHTAN GELDİGİNİ BİLİRDİNİZ.......
başbakanın nerede gene fas"a mı kaçtı ne oldu.başbakanın oğlu kazada adam öldürdü ne oldu delilleri yok ettiniz allah sizin gibileri ne yapacağını blir verir verir sonra bafiler.
saçmalama kardeşim herşeyi dine yaorma ayıptır günahtır sen bu seinan aygünü bir araştır ondan sonra yaz ne yazacaksan
DARBE OLSAYDI BU PARALAR ÇATIR ÇATIR YENECEKTİ ( BİZİM DUYDUĞUMUZ 7 TRİLYON ) ÜLKE Bİ 30 YIL DAHA GERİYE GİDECEKTİ. BU HALKIN ÇEKECEĞİ SEFALET BU İNSANLARIN UMRUNDA OLURMUYDU Kİ ???? SİZİN GİBİ SAVUNANLARDA GEZİ PARKINDA TOPLANIP ALKIŞLARDINIZ ARTIK MUTLU Bİ ŞEKİLDE
arkadaş darbe yapacak adam için 7 trilyon para mıdır?
Deniz feneri ne oldu bileniniz var mı?
havalarda sıcak degıl mı??? ulan ne kör adamsınız capulcuar ..
ONLARI YİYEN YEDİ ÜSTÜ KAPANDI ÇAKMA MÜSLÜMAN DİNDARLAR TARAFINDAN NE OLCAK
bide su akplilerin kasalarına baksanız ...ömrünüz yetmez heralde para saymaya
kaygı etme cumhurriyet tarihinde yapılanların 3 beş katı yol su elektrik baraj köprü sağlık eğitim savunma sanaii turuzim daha bir çok hizmetleri yapıyorlar senin bunları saymaya ömrün yetmez ve hasetinden çatlıyorsun .ihaleler şehfaf halkın önünde yapılıyor.siyasi örgütlerinizden devletin işçisini memurunu dolduruyordunuz şimdi sınavla şeffaf alım yapılıyor sizde çatlıyorsunuz.sizin ele alınacak bir hizmetinizi yazın bu millette görsün.varmıı hizmetiniz varmııı alooo varmı yaz bakam görem senii rantçıııı
bizmi hasetlenicez rowl, senin götün tavana vurmuş zaten, sen düşün nasıl indiriceni, ülke satıldı hala yol su elektrik diyonuz e be güzel kardeşim hiçmi kafa basmıyo sizde????
çok güvenme ayrancı tayyip senden büyük allah var cezanı verecek inş en yakın zamanda aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
gördünüzmü arkadaşlar aralarında allahı kitabı bilende varmış bu kadar para eminim alın teridir
almanyadaki abileri vermiştir molotofçuya tetikçiye akp nin karşısında kim varsa dağıt diye bunlar ingiliz ve almanyanın ayakçısı
BİDE ŞU AKEPELİLERİN ÖZELLİKLE TAYYİBİN KASASINDAKI MİLYON EUROYU ÖGRENSEK..AMA NE MUMKUN..MYNET AYRICA BU KADAR EMİNSİNİZ YANİ TERÖR FAALİYETİ ICIN OLDUGUNA ÖLEMİ BRAVO SİZE..SONUÇTA ADAM İŞ ADAMI DEMEKKİ FUTBOLCU KASALARINI GÖRSENİZ YAZACAK BISEY BULAMAZSIN:))
iş adamı mı? hangi fabrikada ne üretmiş de kazanmış o parayı.
tayyip de ülkeyi bölmek, darbeye teşebbüsten yakalanırsa, evine baskın yapılırsa öğrenirsin, merak etme.....
memleketi sattı doymadılar milletin evindeki parasınada göz diker oldu bu din siyaseti yapanlar allah korkusu olmayanın dini olmaz kin nefret altında savcıya hakime baskı yaparak mille muhabeet yedirtmez normal artık şaşırmıyorum makarnacı hainler keser döner sap döner o hesap birgün işallah size döner bu böyle gelmiş böyle gidecektir
vay vay vay paraya bak be.... bu para nerden geldi ? yüksek ihtimal hazineden iç etmişlerdir !
ERGENEKON DİYE UYDURUK BİR OLUŞUM VARMIYDI Kİ KASASI OLSUN?!.. ADAMIN EVİNDEKİ PARAYA EL KONULUYOR. KENDİ KASALARINDA, İSVİÇRE BANKALARINDA OLANLARA NE DEMELİ? .. MAKSAT EKONOMİK VE SOSYAL GÜCÜ OLANLARI SUSTURMAK, İSLÂMİ, FAŞİST, SİVİL İHTİLALİ YASALARLA OYNAYARAK GERÇEKLEŞTİRMEKTİR. ONLARI PASİVİZE ETTİKTEN SONRA DİĞER KUZUCUKLAR NASILSA UYUYOR İKİ PAKET MAKARNA, 5 ÇUVAL KÖMÜRLE UYKUYA DEVAM EDERLER. ....
2.500.000 EURO NAKİT PARA... BELKİ ADAMIN ÇEREZ KOLA ALMAK İÇİN EVİNDE BULUNDURDUĞU PARADIR DEMİ..
yuh be kardeşim..adamın sadece evindeki kasasında 6 trilyon var ve neden bu para kasanda sorusuna mantıklı bir cevap veremiyor..başkalarını da bilmiyoruz daha...sen hala başkalarının isviçre bankalarından dem vuruyorsun..bu adam işte tam senin bahsettiğin o isviçre bankalarında parası olanlardan yahu.. hala kömür patates nakaratı ile avut sen kendini
o para tayyibgiller günlük iftar harçlığı lan zuhaha para büyük diyenler açlıktan nefesiniz kokuyor heralde tayyip babanız arpanızı eksik vermiş.
Utanmak İnsani bir duygudur.CHP lilerden bunu beklemek aptallıktır.Mal varlığı bir yana 2,5 milyon euro ne ola ki çalışarak kazanılacak bir meblağ öyle değilmi? ticaret odası başkanları sizi kirli çıkılar sizi.
yazıklar olsun bana yıllarca chp ye oy verdim meğer hırsız ve faşizmin başıymış.
chp napti ki simdi? :) sen zaten chp li değilsin ben biliyorum seni. boşuna kivranip yalancılık ve yalaklık yapma buralarda :) sana kimse inanmaz buralarda benim gibiler olup seni ortaya cikardikca..!! :) insanlar sana inanacak kadar okuz olamazlar emin ol :)
yok be uretken_06 inan, bu arkadaşa inanan çoook çok fazla öküz var emin ol bundan, yoksa nerdeeee %50.
AKP ciler 11 YILDIR DARBE DARBE DARBE, ŞÜPHE ŞÜPHE ŞÜPHE, HÜKÜMETİ YIKMAYA TEŞEBBÜS DİYE MAĞDUR ROLÜNDE AĞLAŞIYOR .... NERDE LAN DARBE ??????? 11 YILDIR BABAM MI YÖNETİYOR LAN ÜLKEYİ ? ASIL DARBEYİ SİZ YAPTINIZ DESPOT DİKTATÖRLER !!!!
Lanlı lunlu konuşma dandik AKP darbe değildevrim yaptı tamam mı
kardeş çok haklısın ama bizim milletimiz anlamıyor....
ben oyumu AKP ye verdim huzur içinde olanları izliyorum.hiçbirşey eskisinden kötü deil belki birgün allah sebebinden razı olsun diyen çıkar.
Biz şimdiden diyoruz ozan meraak etme Neydi O Türk,Türkiye saçmalığı yaşasın özgür Kürdistan Bunlar olmasa nasıl kurardık Kürdistanı Sağolun sizlerin sayesinde Apoyuda TC lilerin ellerinden aldıkmı Devlet başkanımızda tamam Artık Türkler nereye sığınır bilemem bir 100 yıl da onlar azınlık olarak yaşasın.
huzur içinde ha? bak adam nasil yorum yapmis sana al oku : ) senin Turk olduğuna zaten suphe yok. sadece Turkce ogrenmissin, O da dusmanlik yapmak için.!
ASIL BU İNSANLARI İÇERİ ATANLAR VATAN HAİNİDİR...GÜN GELECEK YÜCE DİVANDA YARĞILANACAKLAR....
el konulan paralar özelleştirme kapsamında onda bir fiyatına çalık grubuna verilecek...olmaz demeyin..
ihaleye girdinde almadılarmı
Türkiye de evinde nakit para bulunduran herkes tutuklanıp parasına el konulsun. Bu kadar nakit para olurmu.
bankaya konmayan yüksek meblalı nakit büyük olasılıkla gayri meşrudur .
tayyibinkiler ve ekibinin deniz feneri,örtülü ödenek 2 katrilyon paralar nerede düşündünmü seni kömürcü ve makarnacı seni.özelleştirmeden gelen 100 milyar dolarlar nerede.sen kömüre,makarnaya talim et.
kart mağduru insanları örgütlemekle uğraşacağına bu paraları o zamanki kart mağdurlarının borçlarını ödemekte kullansaydı. hem sevaba girerdi, hem yargılanmazdı.
yandaşlardan başka ülkede zengin görmek istemiyorlar o yüzden paraya el koymuşlardır..
CHP VE İŞÇİ PARTİSİ..KOMONİST PARTİ EL ELE..TC.BAŞBAKANLIĞINA TALİP..İŞTE..MUHALEFET...TAYYİP BUNLARI..SAKIZ GİBİ ÇİYNER...
o para nasıl kazanılır ya milletin hakkını yemeyin artık yeter ya o paralar halkın garibanların hakkı alın terleri şerefsiz herifler yemeyin bu halkın parasını artık
nerde gemiciler? hayırdır nerden çıktı iki buçuk trilyon ?
netcen gemicikleri senin limanamı sokacan
senin limanına sokmuşlar heralde tepki vermiyon ?
Adam Türkiye'nin en büyük 2 vilayetinin ticaret odası başkanı elbet parası olacak monopoli oynamıyorki! Dağılın beyler..
ne ki canım o para erdoğanın parası yok diye burslu okuttuğu oğluna aldığı gemiciğin parası bile değil
7 trilyona yakın para evde tutulur mu?
evet haklısın gayri meşru para
O da paramı yahu,Başbakan oğlun aldığı saatin parasının yarısı bile değil gerçi o saatler düğünlerde takıldı demişti ama ,Yinede Erdoğanler için denizde bir damla bu para,hepside helal Müslüman Olduklarından Kazandılar.Çünkü Müslümanım diyene Allah veriyor.
onlara nema diyorlar onların haramı nemadır
vay bubam vay bu kadar parayı nerden kazandı ki ?
çikolata gofret satıp sonra 20000 tl maaşla bu paranın on katını yapan müslümanlar çok bu ülkede....
HETKEZ TERÖR..UZMANI.OLMUŞ..HAKİM OLMUŞ..SAVCI.OLMUŞ..TC..MAHKEMESİBİR KARAR VERDİ..YILLARCA ARAŞTIRILDI..YARĞILAMA OLDU CEZAYA HÜKMETTİ..MAHKEME..HERKEZ SAYGILI OLACAK..CHP VE PİYONLARI..HİÇBİR ZAMAN..DEMOGOJİDEN VAZ GEÇMİYOR..BOŞA...ÇIRPINIYORSUNUZ..
senden ala pyon göremiyorum cahil mahluk sen kimin pyonluğunu yapıyorsun
kim demiş millet de para yok diye.. utanın - utanın .... akp geldi de milletin cebi para gördü...hem öyle bi para gördü ki, insanımız 2,5 milyon euro yu bankaya yatırmaya dahi tenezzül etmiyo....koyuyo salondaki masanın üstüne, ev halkı oradan alıp alıp kullanıyo.....
iş bankasını yiye yiye bitiremedidiler iktidara gelseler iki günde hükümet iflasını açıklar
Diğer Haberler