Canlı yayında sansürsüz doğum

Kanal D ekranlarında bugün bir ilk yaşandı. Sansürsüz doğum gerçekleşti, ekranda doğum anını gören izleyiciler şoke oldu...

Canlı yayında sansürsüz doğum
Kanal D'de yayınlanan "Doktorum" programında Aytuğ Kolankaya, canlı yayınla bir hastasının doğumunu gerçekleştirdi. Anne adayı İlknur Hanım canlı yayında doğumdan bir kaç dakika önce röportaj yaptı.
**İZLEYİCİ ŞOKE OLDU**
Hazal bebeğin gelişi canlı yayında an be an yayınlandı. Sansürsüz olarak gösterilen görüntüler izleyiciye şok yaşattı. Operasyonu gerçekleştiren Doktor Aytuğ Kolankaya hem annenin karnını kesti hem röportaj vererek neler yaptığını anlattı. Annenin rahim kısımına girişe varana kadar hepsi canlı yayında yakın plandan izleyiciyi gösterildi.
**AMAN ALLAHIM**
Doğumu canlı olarak sunan muhabirin davranışları da inanılmazdı. Sanki bir stand-up programı sunuyormuş gibi davrandı. "Aman Allahım" çığlıkları içinde yaşananları dakika dakika anonsladı. Hazal bebeğin anne karnından çıkartıldığı an kameralara yakın plan ile yansıdı. Bebeğin kanlı başı göründü önce... Hemen ardından anne karnından çekilip alınışı... RTÜK bu yayına ne der bilemiyoruz ancak Kanal D'nin uyarısız olarak sansüzsüz bir şekilde doğumu yayınlaması şoke etti. Kaynak: Gazeteciler.com

[Canlı yayında sansürsüz doğum](http://haber.video.mynet.com/detay/Canli_yayinda_sansursuz_dogum/1442863/ "Canlı yayında sansürsüz doğum") | [video.mynet.com](http://video.mynet.com "http://video.mynet.com") [ ****](http://cevaplar.mynet.com/soru-cevap/sansursuz-olarak-canli-yayinda-dogum-aninin-yayinlanmasi-hakkinda-ne-dusunuyorsunuz-/5930197)
YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 222 yorum
9 ay öncesinide yayınlasıllar,nasıl olsa utanma diye ar duyguları yok..tam anlamıyla kepazelik....
her doğum yapanın 9 ay önce ne yaptıgı aklımıza geliyorsa iyi nesil devam etmesin ayıp diye herkes bu şekilde doğuyor kimseyi sanırım leylekler bacadan atmıyor:))
Doğum yapmayı utanılacak birşeymiş gibi yorum yapanlara şaştım doğrusu.Binlerce kişi sex filimlerine bakıyor kimsede tık yok bir bebek dünyaya geliyor herkes bağırıyor vay be...
gerçekten bu kanal D yi kapatmak lazım hemde kökten . bende izleidm o programı ve sabah kalvaltı saati olduğu için midem kalktı hemen kapattım tv yi. bunlar doktor olacakta bunlar memleketi kurtaracaklar .....
durun bakalım daha neler ızletıcekler saglık adı altında mıllete.hersey orkıd reklamıyla basladı ve devam edıyor.ama bunu bazı medenı ınsanlar anlayamaz.cunku onların deger yargısıyla bızımkıler aynı dııl.ben cocuguma bu goruntuler hakkında yorum yapamam.bereket o saatte o kanal acık dııldı.bazılarıda buna ıstemeyen acmasın o kanalı dıyebılır.pekı o halde pornoyuda versınler bu kanallardan ıstemeyen acmasın!ole sey olmaz.dınımıze dılımıze orf adetımıze yarasır davranmayacaksak bu mıllet bıtmıs demektır!
bunda anlatılamayacak bişey yok.canlı yayında yapılan doğum sezeryan...yani ameliyat der çıkarsınız işin içinden.okadar da kendinizi dindar yapmayın niciniz bile özenti:)
Allahın mucizesini yayınladılar ne var bunda cahiller neye ne yorum yapacağınızı şaşırmışsınız. Gayet duygusal göz doldurucu bir yayındı ben çok teşekkür ederim Doktorum ekibine böyle bir olayı bize canlı izlettikleri için.
OZAMAN ÇOÇUĞUN YAPIMINIDA CANLI OLARAK VERİN MADEM DOĞALSA SİZİN İÇİN
meryemce sende yayınla ozamn cocuk doğuruken hatta yaparkende yayınla oda allahın mucizesi sonucta gayet doğal seyler dimi allah ıslah etsin sizi size göre medeniyet bu dimi
bence de çok doğal bişi ceza vermeye gerek bile yok
boz_kir in dediği gibi ozaman bunun ilk etabına neden ceza var dogumdan önce ne yapmış bu çift onuda yayınlasalarda mucizeyi bi gorsek.
sende yap ozaman canlı yayında madem aydınsın tüm türkiye izlesin canlı canlı olmazmı
süper fikir...
1 DOKTOR ARKADAŞIM WAR WE YORUMUNU BERABER OKUDUK. CAHİL DEMİŞSİN ÇOK ALINDI. NE WARKİ ODA KARŞI BU OLAYA RATİNG UĞRUNA BUNLAR YANLIŞ ŞEYLER YORUMUNU WERDİ
O KADAR DA değil, çocuğun yapımını vermek,AMA BAZI TV VE İNTERNET SİTELERİNDE BU KONUDA ZATEN FAZLASIYLA İZLİYORUZ. İNTERNETTEKİLERİ İZLEYEN İZLİYOR, AMA TV ÖRNEĞİN 1ERKEK-1KADIN PROĞRAMINDA VE VİDEOLARINDA AÇIKÇA BU KONU ANLATILIYOR...
artık,bayanların hiçbir özeliği kalmadığı gibi.insan psikolojiside hiçe sayılıyor. ekran başındaki insanların ve özellikle çocukların bu tip şeyleri seyretmesi,bence çok sakıncalı bir durum.kesinlikle kanal d tv kanalının uzun bir süre kapatılıp ,yüksek miktarda bir para cezası cezalandırılması görüşündeyim....
ben hiç saçma bulmadım gerçekten tbrk ediyorum iyi ki yayınladılar süper bişe bu resmen mucize diye bilirim ceza verilecek bişede göremıyorum abartmayalım
ozamn sende doğum falan yaparsanız onu yayınlayın hatta cocuk nasıl yapılır onuda yayınla gayet doğal bu cünkü
yani, akp nin politikaları nasılsa ve gerçekleşiliyorsa, kanal d nin politikaları da o kadar ve gerçekleşmesinde HİÇ BİR SIKINTI OLMAZ, TÜM İNSANLARI BİLGİLENDİRDİKLERİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ VE HATTA NORMAL DOĞUM İSTEMEYEN ANNELERE BU GÖRÜNTÜLER DERS OLUR DA, SEZERYAN DOĞUMU İSTEMEZLER. GÖRÜNÜZ Kİ, BU DOĞUMDA KOLAYCA DOĞUM OLMUŞ OLABİLİR, AMA KANLAR İÇİNDE BİR AMELİYATTAN FARKLI OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM...
SİZİN GİBİ NAUMUSUN NE OLDUĞUNDAN HABERİ OLMAYAN PİSLİKLER YÜZÜNDEN BÖYLE REZALETLER YAŞANIYOR
Bu proğrklar seyrettiyse o çocuğun psikolojisi ne olur sorarım sizlere RTÜK derhal devreye girmeli kanala ceza vermeli.
yeter be iice içine ettiniz hay ben bu tv yi bulanın ...
100 Bin TL Ceza = 1 Milyon TL lik Reklam geliri :)
yuh arkadaş ya bu kadar rezillik kepazelik olur ya ahlak namus değer diye birşey kalmamış millette
Artık mahremimizi de mi ortalığa dökeceğiz yazık be
hadise gibi çakma şarkıcılar kliplerinde iç çamaşırıyla oynarken kimse tepki göstermiyor ama!!!!!!!!!!!
adamım gercekten dar beyinlisin
Pardon yanlışlıkla kırmızıyı tıkladım.
dinci gençlik yetiştiriliyo ne mutlu ne mutlu.sanki kadının cinsel organı gözüktü aklınız başka yerde olduğu için fesatlıkda bir numarasınız.haberin başlığına göre yorum yapıyorsunuz hepiniz bakın bakalım doğumun hangi evresini gösterdiler
canlı yayını çok dikkatli izlersen nerelerin görünüğünü anlarsın tabi bakış açısı aklım orda değildi ama mahrem bölgeler göründü bunun dincilikle ne alakası var mahremiyet denen şey insana özgü...
Böyle birşeyi nasıl yaparlar aklıma almıyor. Canlı yayında bebeğin çıktı yer gösterilir mi hangi akla mantığa hizmet ediyorsunuz Sizin televizyonuculuk anlayışınıza ben... KANALIN MAXİMUM NE KADAR CEZA KESİLEBİLİYOSA OKADAR CEZA YEMESİ GEREKİYOR.
REZİL KEPAZELER. AHİRETTE NASIL VERECEKSİNİZ BUNLARIN HESABINI BAKALIM
Bu tür görüntüler internette çok.Herkezin evinde internet olmadığına göre merak edenler için iyi olmuş diyebilirim.Analı babalı büyüsün.Not:Bazı kişiler abuk subuk yorumlar yapmış seyretmeme gibi bir şansları vardı...
inanamıyorum.bazı kendini medeni sananlar bunu normal görüp , izlemeseydiniz.bu durum çok normal gibi şeyler yazmış.o zaman televizyonda sabah sabah porno yayınlansın.sizde şunu diyin."ne var bunda canım bu doğanın kanunu izlemeyin olup bitsin" diyin.aslında bu kendini medeni sananlara çok şey derim ama neyse.eğer mynet sende bu yazımı yayınlamazsan bu siteye bir daha girmeyeceğim
işte bir zorba dayatma mantığı daha girmezsen girmeeee.
Allah evlat sahibi olmak isteyipde olamayan herkeze bu mutluluğu yaşatsın.
canı gönülden aminnnn diyorum göz yaşlarımı tutamadım nasıl güzel nasıl duyulu bir an.
Sezaryenle doğum ne kadar kepazelik olabilir ki. Gereksiz yorum yapmayın cahilliğinizi dışa vurmayın... gayet güzel öğretici bi durum allah analı babalı büyütsün.
Türbanın altından her türlü haltı yiyinler burda suçbastırmasın...Sanki kadının cinsel organı gösterilmiş gibi konuşuyorsunuz...sadece bebeğin doğum anı net bir şekilde yansıyor abest bir durum yokki..internette her yerde bu tarz doğum videoları var..Bilinçsiz insanlar bilinçlendiriliyor...Bu kadar örümcek beyinli olmaya gerek yok bence.!!!
Allah inancını (güya ) bilen insanlara ve aşağıda ki yorumu yazan arkadaşa sesleniyorum ne dar bir bakış açısı ne dar bir zihniyet senin ve senin gibilerin kadına bakış açısı bu işte.. sizlerle alınan yol bundan öte değildir. Kardeşim kadının rahmi allahın mucizelerinden sadece en küçüğüdür. Rahman ve rahim olan allahın adıyla dersiniz ama burada rahim adını yorumlayışın ne cahilce. İslam dinini gelenek ve göreneklerinizden ayırın bu anı ibret olarak izleseydin allahın mucizesini görmüş olurdun o zaman veledi zina diye yorum yapmazdın.kafanız nerelere çalışır sen ve senin gibilerin,bilmezmiyiz
Bravo kanal D ye.. Yıllarca leylek masalı ile uyutulan bir toplumduk.. Ama herkesin çıktığı yer belli değilmi zaten? Kanal D de bunu göstermiş.. Biraz insanlarımız kültür sahibi olmuş...
Allah analı babalı büyütsün. Yaptığınız bir kepazeliktir. Bu kepazeliğe 9 ay önceki durumu da çıkarırsanız şaşırmam.
ANNEYLE BEBEĞİNİN BULUŞMA ANI GERÇEKTEN İZLEMEYE DEĞER. ANNE ADAYI OLARAK ÇOK DUYGULANDIM. GÜLE GÜLE ANALI BABALI SAĞLICAKLA BÜYÜTÜN İNŞ.
sizde böyle canlı yayında dogum yapmayı düşünürmüsüz acaba
Veled-i zina diyen arkadaşım.Yazıklar olsun sana...Başka söyleyecek bir laf bulamıyorum.Utan utan...
inanamıyorum.bazı kendini medeni sananlar bunu normal görüp , izlemeseydiniz.bu durum çok normal gibi şeyler yazmış.o zaman televizyonda sabah sabah porno yayınlansın.sizde şunu diyin."ne var bunda canım bu doğanın kanunu izlemeyin olup bitsin" diyin.aslında bu kendini medeni sananlara çok şey derim ama neyse.eğer mynet sende bu yazımı yayınlamazsan bu siteye bir daha girmeyeceğim
ne kadar çirkin yorumlar yapmışsınız..yazıklar olsun size..okuma yazması olan bu programda ne olacagını okur ve duyar izlemez o zaman mideside bulanmaz. veledizina oluyomuş hangi cüretle sen o çocuga veledi zina dersin..o çocuktan o lafınızdan dolayı helallik isteyebilicekmisin.bir kadının karnını kesilip çocugun dogmasını izledik hiç bir şey farkedilmedi bile.siz ne kadar çok büyüttünüz bu olayı..bunların günahından bahsedenler p....... izleyip sudan çıkmış ak kaşık sanıyolar kendilerini.bu bir tıp olayı ve insanlar isterlerse izler ve bilgilenir.istemeyn izlemesn konuşup günaha girmesin.sygl
Aynen katılıyorum.
ne kadar cahilce düşünüyorsunuz izlemeseydiniz zorla mı izlettiler size.harika bi olaydı tebrik ediyorum kanal d'yi sezeryanla doğum yaptı kadın hangi mahrem yerini gördünüz hepiniz namus bekçisi kesildiniz.ayrca yok midem bulandı yok iğrenç sizi leylekler getirmedi sizin çocuğunuzuda leylekler getirmicek biraz olsun saygılı olun be
AYIPTIR GÜNAHRIR YAA BAZI ŞEYLERİN GİZLİLİĞİ KORUNMALI BENCE OLDU OLACAK BEBEĞİN NASIL YAPILDIĞINIDA GÖSTERİN TV DE SEYİRCİLER HEYECANLA İSLESİNLER NASILSA REYTİG ALIR
DOSTUM SANA TAMAMEN KATILIYORUM ŞAŞIRMIŞ BU DENSİZLER.
ARKADAŞLAR VİDEODA KADININ NAHMAHREM BÖLGELERİ GÖZÜKMÜYOR VE SIRF BU ŞEKİLDE YORUMLAR YAPILACAĞI İÇİN BEN VERMEZDİM CANLI YAYINA KENDİNİZE GELİN BİR BEBEK DOĞRUYOR SEZERYANLA NORMAL DOĞUM DEĞİL ALLAH RIZASI İÇİN DÜZGÜN YORUMLAR YAPIN ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN İNŞ VİDEO GAYET GÜZEL ALLAHIN MUCİZESİ
Millet rezillikten kepazelikten bahsediyor.Burda hasta olan bişey demedikden sonra size ne laf düşer ki? Hem sadece karnı kesilerek bebek çıkartılıyor sezaryan ortada bir göbek onun kesilip içinden bebeği alınması var abartmayalım hakkatten İnsanların böyle şeyleri izleyerek bilinçlenmesi gerekiyor bence...
çocuklarımızın tv izleme saatinde bu nasıl bir rezilliktir.reyting uğruna daha neler göreceğiz yokmu bu memlekette bu tür saçmalıklara dur diyecek bir merci.bu ne ya iğrenç ötesi bir haber kendinize gelin reyting diye diye diye memlekette tv izlenemez hale geldi yazıklar olsun...
BEN ASLA ÇOCUK İSTEMİYORUM DEHŞET!!!!!!!!!!
yorumlara baktımda kafası boş insan çok yorum yazmış... bu SEZERYAN DOĞUM kadının göbeği görünüyor siz hiç mi denizde göbek görmediniz... abu sabuk yorumlar yapmayın bu videoyu izlemeseydiniz öğrenemeyecektiniz bu yaradılış için önemlidir yaşamdan ibret almak için önemlidir... Kanal D ye tebrikler
kardeşim o saatte çocuklar izlese ne olacak
Ne göbeğinden bahsediyon sen , kadının iç organlarını bile gördük daha ne olsun.
yamacali sana kesinlikle katılıyorum. ben tv de o an görmedim amma toplum içinde o anı seyredenler olmuştur tabi eşler çocuklar misafirler falan.hani bizim örf ve adetlerimiz noldu.bu yayın için rtük acilen devreye girmeli dahası buradan suç duyurusunda bulunuyorummmmmmmmmmmmm gereken yapılmalı.müslüman sokağında salyangoz stmaktan bile kötü bişe kesinlikle kınıyoruzzzzzz:((((((
Ev Hanımı,öğrenci,memur,ne olursan ol farketmez Günde 2 3 saat nette aktif olucak ayda 500 ile 3000 tl arası gelir elde etmek isteyen ciddi ekip arkadaşları aramaktayız.Not:İşimizi kesinlikle ürün satmak veya pazarlamak değildir.Ayrıntılar için linkteki formu doldurunuz http://yeni-nesil-kazanc-sistemi.blogspot.com/ Yeni Nesil Kazanc yeni-nesil-kazanc-sistemi.blogspot.com
Bu konuya iyi yorum olmuş!!??????
MİLLET NE DERDİNDE SEN NE DERDİNDESİN BE KARDEŞİM BAŞKA YERDE YAP REKLAMINI HAYRET YAFF
"KIZIM OLMADAN ASLA"DİYE BİR KİTAP VARDIR,KOCASI IRANLI OLAN ABD'Lİ BİR KADININ İRAN'DAN KAÇIŞ ÖYKÜSÜ.KİTAP DA AYNISI YAZIYOR, İSLAM DEVRİMİ SONRASI İRANDA BU OLAYIN AYNISI YAŞANMIŞ VE DOĞUMU TV'DE GÖSTERMİŞLER. BU MEMLEKETTEN BU KADAR AKP KESİMİNİN TABİRİYLE "DİNSİZ HÜKÜMETLER"!!! GELDİ GEÇTİ,BÖYLE ŞEYLER YAŞANMADI DA,ŞİMDİ NOLDU DA SAÇININ BİR TELİNİN BİLE GÜNAH OLDUĞU BU DEVİRDE DOĞUM NORMAL GÖRÜNMEYE BAŞLADI. KİMİN ACABA DİNİ İMANI YOK VEYA DİN-İMAN NEYE GÖRE ÖLÇÜLÜYOR.
adam başlık atmış cocuklara izletirmeyin diye..bin kişi bakar bir kişi görür işte o sebeble bir tane vali var bir tane ceo olur şirkette bir tane cumhurbaşkanı olur herkes görseydi mynete editör olurdu tüm yorum yapanlar.siz filin karanlıkta hortumunu tuttugunuz için filin bir yılan oldugun sanıyorsunuz ışıkları açın
hortum derken ? :D :P
yakinda canli yayinda sex de yaptirir bu kanal
IQ seviyesi düşükler aşağıda doktorları kötüleyecek yorum yapmasın.Sülalenizin bildiği bütün tıp bilgisini toplasan tıp öğrencisinin bildiğini geçmez.Doğum ikiye ayrılır Normal vajinal doğum ve sezeyan doğum.Bu bir sezeryan doğumdur kadın vajinasıyla alakası yok.Sezeryan doğumda batında yaklaşık 10 cm kesi yapılır.Çocuk yaklaşık 5 dk süren basit bir ameliyatla doğurtulur.Bu tıptaki apandisit ameliyatıyla birlikte çoğu zaman en basit ameliyatlardan biridir.6.sınıf tıp öğrencisi bile yapar.O yüzden büyütmenin anlamı yok.İşin şov kısmı hariç bence bu görüntülerde cezalık bişey yok.
bastanda sezeryan dıyor hem bir sezeryan yapan dıgerlerınıde sezeryan yapmak zorunda bıldıgmız kadarıyla rahım deyen hangi salak o kesge acaba?
Senin ve kanal d nin sayesinde artık bizlerde birer tıp uzmanı olduk hatta çocuklarda senin gibilerin zihniyeti sayesinde artık nasıl dünyaya geldiklerini birdaha sormazlar IQ seviyesi yüksek şahıs...!
kanlı kanlı doğan çoçuğun görüntüsü hiç iyi olmadı...olacak şey değil yapmayın ağalar beyler....yazık
etik değil ve tehlikeli buluyorum. anne ve bebek için her anın ve her refleksin önemli olduğu bir anda doğuma katılan ekibi meşgul ve tedirgin etmemek gerekirken o ortamda çekim yapmak kadar egoistçe ve saçma birşey olamaz.
etik değil ediğin etiklik neye göre belirleniyor . bence bilgi her şey dir bence kadınların bunu görmesi gerek oyle rastgele sezeryan olmazlar artık
emın ol nekadar kısı varsa okadar ıyı oluyo psıkolojık olarak yanı kendını rahat hıssedıyosun
Diğer Haberler