İnsanlık daha ölmemiş! Yolda buldu hiç düşünmeden ödedi

Denizli'de bir etiket firmasında çalışan Ramazan Özlen, yolda yürürken su faturası ile beraberinde 50 lira buldu. Su faturasını ödeyen Özlen, sosyal medyadan duyurarak faturanın sahibine de ulaştı.

İnsanlık daha ölmemiş! Yolda buldu hiç düşünmeden ödedi

Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir etiket firmasında çalışan Özlen, Pamukkale ilçesi Kayıhan Mahallesi'nde yolda yürüdüğü sırada düşürülmüş su faturası ile 50 lira buldu. Etrafını kontrol eden Özlen, kimseyi görmeyince faturayı ve parayı alarak işyerine gitti.

İnternetten su faturasının borcunu sorgulatan Özlen, 48 lira 70 kuruşluk borcu bulduğu 50 liradan ödedi. Özlen, su faturası ile 50 lirasını düşüren kişiyi bulmak için sosyal medya hesabından duyuru yaptı. Özlen, ödediği faturanın fotoğrafını çekerek "Bu kimin ise borcu ödendi. Kalan 1.30 lira artan parayı istediği zaman benden alabilir." şeklinde paylaşımda bulundu.

ÇALIŞTIĞI FİRMA TAKDİR BELGESİ VERDİ

Özlen, yolda bulduğu para ve faturanın sahibini aradığını, bulamayınca da iş yerine döndüğünü anlatarak şöyle konuştu:

"Sabah iş yerime gitmek için sokakta yürürken yolda su faturası ve parayı gördüm. Sadece su faturasını görsem almayabilirdim. Ancak yanında para olduğunu gördüm ve ihtiyaç sahibine lazım olabilir düşüncesiyle parayı alarak işyerime gittim. Sonra internet yoluyla borcu ödedim. Paranın üstü de kaldı. Sosyal medyadan sahibine ulaştım. Para üstünü gelip istediği zaman alabilir."

Faturanın sahibine sosyal medyadan ulaştığını ifade eden özlen, fatura ve paranın üstünü almasını beklediğini sözlerine ekledi. Özlen'e örnek davranışı nedeniyle çalıştığı firma tarafından takdir belgesi verildi.

(AA)

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 66 yorum
helal sana kardeşim işte bu ülkede böyleleri olduğu müdetce bu osmanlı torunlarının sırtı yere gelmez
osmanli.torunu ne la onla ne alaksi var nerde yasadigina dikkat et koc turkiye.cumhuriyetinde yasiyorsun sen
osmanlı torunumu şakasın sanırım
@canmeno Kardeşim neyine gocundunuz Hepimiz Osmanlı Torunuyuz, hepimiz Türküz Türkiye cumhuriyeti torunumu desin bu kullanılan bir laftır ki atasını unutmayanlar daha çok kullanır siz hayırdır yunan torunu demesinimi bekliyonuz anlamadık bir türlü
@efe3460_2013 yunan torunu değiliz. osmanoğlu ailesinin de torunu değiliz. Kendi dedelerimiz var şükür. Siz kendinizi sarayda yaşayanların torunu mu zannediyorsunuz? maşallah Allah sizin gibi torunları başımızdan ekaik etmesin. Açın okuyun bu kadar cehaletinizde boğulmayın
@efe3460_2013 sadece sarayda yaşayan mı osmanlı torunu oluyor önce anlamlı düşün sonra yazarsın, yazmak kolay.
@tito_2018 dedelerine babaları belli değil o zaman asıl sorun burda başlıyor
Bence show yapıyor tribünlere oynuyor artistlik peşinde, 1000tl olsaydı napardı acaba..
Yahu çok önemliymiş gibi haber yapmışsınız.Altı üstü 50 Tl.Ödese ne olur ödemese ne olur.
@greenbay senin gibi kişilerin farkını ortaya koymak için bu beyenmediğin haberı yapılıyor. insanların kişiliğini haber yapıyorlar ama sen anlamazsın
@greenbay SENİN İÇİN bu 50 tl nin önemi olmaya bilir ama belki de faturanın sahibi için çok önemlidir. ne dersin..
@greenbay dürüst insanın fiyatı yoktur arkadaşlar.
@greenbay kesin ya erdoğanın yada bahçelinin işidir değilmi mynet ne yapsın. Senin gibi bir lavuk iyi niyetli olmanın büyüğünün küçüğünün olmayacağını idrak edemez. hayatınız olumsuzluk olmuş. sen olsan cebine atar yoluna devam ederdin demek. sen myneti sorgulayacağına kendi karakterini ahlakını sorgula
senin gibilere kapak olsunlar beş dakika adam olun diye bunu yapmış
Firmada gizli reklam pesinde. Tek kişilik çalışanlı takdir veriyor
önce insan işte bu helalll olsun kardeş
helal olsun kardesim de faturanin uzerinde adamin adi adresi kapi numarasina varana kadar yaziyo sosyal medyadan niye reklam yapiyosun demi yani.
Üzerinde adres yok muymuş? Sosyal medyada sahibini arıyor? Ucuz kahraman dolu her yer! Kusasım var!
İş yerinde kıdemini ve güvenilirliğini arttırmak için güzel taktik :D Bu örnek davranışından tebrik ediyorum ama insan düşünmüyor da değil yani :D :D
chp liler bul say dı rakı cekerdi
osmanlı torunu dediklerin o faturanın ıcınden ne kadar calıyorlar bılıyormusunda konusuyorsun ... bırak osmanlıyı felan adam gercekten insanmıs bunu takdir etmeyi ögren hemen ıdeolojını sıkıstırma laf arasına....
Helal olsun sana.Seni yetistiren anne ve babana da helal olsun.Cumhuriyetin iyi kalpli kardesim...
tebrikler
iyilik vergisi yoldadır. böyle şeyler yapmayın HÖKÜmet bunada vergi koyar.
HELAL OLSUN HIRSIZLIKLARA ALIŞINCA BÖYLE HABERLERİ ÖZLEMİŞTİK.
çok gerekli bi haberdi 50 tl ile su faturası bulmuş gitmiş su faturasını ödemişde öfff sanki vatanı kurtardı
nesli neredeyse tükenmiş bir canlı.hemen koruma altına alınmalı.
Eli kolu tutupta kömür makarna sırasına girenlere örnek olsun helal sana
Helal olsun sana kardeşim
benim eşim 70000 tl buldu gitti sahibini buldu parayı teslim etti adam daha parasını düşürdüğünü bilmiyor artık ne kadar hesabını bilmiyor sağolsun sahibi bir teşekkür bile etmedi birde böyle insanlar var
helal sana Analar ne Aslanlar doğuruyormuş görsünler . birileri .......... gibi yapmamış .
Parayi sahibine ulaştır,gerisi isguzarlik ve reklam.
Yaptığın iyiliği 80 Milyon duydu.İyilik yapıp hani denize atacaktık!
@yigidinharci_2017 duyduysa ne olmuş .. adam örnek oluyor topluma.
AK PARTİ HÜKÜMETİNİN YETİŞTİRDİĞİ VATAN EVLADI
@ugur_1993_uifda İnsan terbiyeyi çocuk yaşta alır. bu çocukken hükümette akp yoktu.. akp hükümetinde yetişen sapık imam oluyor yieninine tcevavüz ediyor
@ugur_1993_uifda Ne alaka? AKP hükümeti çalmada örnek...
normal olan neyse onu yapmış içinde allah korkusu olan insan zaten kötülük düşünemez bu iyi amelle alakalı osmanlı torunluğunu falan katmamak lazım işin içine
bende kendi cebinden ödedi zanetdim:))))
SOSYAL MEDYADAN DUYURMASINA GEREK YOKTU FATURADA ADRESTE YAZIYORDUR HERHALDE ARKADAŞ BİRAZ HEYECAN YAPMIŞ SANIRIM
sosyal medyadan ulaşmaya çalışacağına su faturasının üzerindeki adresten ulaşmaya çalışsaymış ya:)))
Çok Duygulandım...Böyle İnsanlar Ülkemizde Çoğalırsa Türkiyemin Sırtı asla yere gelmez
Seviyorum denizliyi ve denizlilileri
helal sana yalnız yaşadığın ülke türkiye böyle şeyler hükümet tarafından ayıp karşılanır
acaba bulduğu para 50 tl yerine 50000 tl olsaydı yine ödermiydi ?
arkadasi takdir ederim ama faturada adres yazar zaten internetten sosysl medyadan ulasmak ivin bosuna ugrasmis
Bazıları hak hukuk, helal haram tanımazken; böyle dürüst ve namuslu insanların olması umut verici.......
50 tl önemli değilmiş o para için canını dişine takıp akşama kadar çalışan milyonlarca insan var sen insan olsan bu cümleleri kullanmazsın.... ...............
Kişiliğimizin olması gereken doğru tarafıdır. Teşekkür ederim. Harika bir toplumsal örnek.
keşke herkes böyle olsa dünya süper olur
Helal olsun kardeşim
Adam Adam helal olsun... Topluma örnek olsun böyle olayları paylaşın.
bravo kardeşim takdire şayan bi davranış helal olsun sana
ACABA 10000 TL BULSAYDI AYNISINI YAPARMIYDI
Diğer Haberler