Yine geldiler... 3 bin yaya, 350 atlı...

Türkiye-Suriye sınırında yaklaşık 3 bin kişilik kaçakçılık girişimi güvenlik güçleri tarafından engellendi.

Yine geldiler... 3 bin yaya, 350 atlı...

Genelkurmay Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, "Türkiye-Suriye hududunda, Hatay/Narlıca Oğulpınar Hudut Karakolu sorumluluk bölgesinde, hudut hattında motorlu devriye timi tarafından yaklaşık 200-250 araç, 3000 kişilik kaçakçı yaya şahıs ile Oğulpınar Hudut Karakolunun diğer kalan tüm cephesi boyunca toplamda 300-350 atlı şahıs tespit edilmiştir. Kaçakçı şahıslar, atlı gruplar ve araçlar saat 20.45'te Suriye tarafında toplanmış, müteakiben kaçakçılık girişimleri başlamıştır.

Kaçakçı gruplara hudut hattına yaklaşmamaları konusunda defalarca Arapça ve Türkçe ikaz yapılmıştır. Ancak, kaçakçı gruplar ikaza uymayarak hududa doğru ilerlemişler, 11 farklı noktadan hududu geçmeye teşebbüs etmişler ve unsurlarımızı yoğun bir şekilde taşlamışlardır. Bu durum üzerine, unsurlarımız tarafından havaya ve kontrollü bir şekilde kaçakçı şahıs ve araçların yakın bölgelerine ateş edilmiş ve söz konusu grubun bulunduğu bölgeye göz yaşartıcı bomba atılarak kaçakçılık girişimleri engellenmiştir. Yapılan müdahaleler sonucunda kaçakçılık girişimleri 26 Ağustos 2013 tarihinde saat 06.20 itibari ile sona ermiş ve 63 adet bidon içerisinde, mazot olduğu değerlendirilen 3780 litre akaryakıt imha edilmiştir. Hatay İl Jandarma ve Reyhanlı İlçe Jandarma Komutanlıklarına bilgi verilmiştir" denildi.

en son haber

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 123 yorum
IRAK SINIRI TAMAMEN ONLARIN, İRAN SINIRI KISMEN, SURİYENİN URFA VS, BÖLGELERİ ONLARIN, BİRTEK HATAY HUDUDU KALDI, ORAYI DA TESLİM EDİN OLAY BİTSİN, TC.NİN YENİ HUDUTLARI BELLİ OLSUN,
başbakanımız çıkar TV lere bir ağıt kopartır.benim vatandaşımda bak şu yiğide adam gibi adam der .kargalar güler oldu halimize ama bizim başbakanımız ağlar.nasıl olsa yüzde 50 hazır mendil vermeye .
ya bunlara pkklı diyenler bi susun işiniz hep hükümeti eleştirmek. malzeme olsunda ne ollursa olsun. onların KAÇAKÇI OLDUĞU kesin ama yinede asker bu duruma düşmemeli kim olursa olsun cevap verilmeli. adamlar beylik kurmuşlar resmen. ASKER KAÇIYO ONLAR KOVALIYO bu kabul edilemez.
ANLASILAN , KAFAN YETERLI CALISMA OLAYINDAN YOKSUN !!!.. BIR KAC LITRE MAZOT KACIRMAK ICIN 3000 KISI KACAKCIMI OLUR ??BU SAYIDA ADAM ANCAK PKK `NIN ORTAYA SUREBILECEGI BIR RAKKAM.... TURKIYEDE KACAKCILIK YAPANLARIN HEPSINI TOPLASAN 5000 KISIYI GECMEZ ..ANLASILAN SENIN MATEMATIK BILGIN TAM BIR REZALET..HANGI OKULU OKUDUN ACABA ???????? DAHA DOGRUSU HERHANGI BIR OKULA GITTINMI ???
hükümeti eleştiriceksin bu görüntüde tabi bunun sorumlusu ben değilim hükümet
değerli kardeşim, duyguların gözlerini kör etmiş.. şunu unutma ki at sahibine göre kişlenr. bu kadar kişi o sınırdan giriyor ve oradaki asker bir tekini bile indiremiyor sa bunun sorumluluarı bellidir.. keşke biraz objektif bakabilsen. bu gün kaçakçılık, esrar , insan kaçakçılığı vs. hemen hemen tüm kirliş işlerin arkasında ne yazık ki sözünü ettiğin terör örgütü var. bunun mali açıdan kendisini finanse etmek için yaptıklarını görememen hakikaten ilginç. neyse umut ediyorum ki duygularuından arınır ve olan biteni bir de karşı taraftan görmeye çalışırsın. saygılarımla.
teroristin adı kaçakçı oldu...aman ellemeyın daha onları maaşa bağlıcaz
Ermenistan Iğdırlı çobanımızı tel örgüden sınırın karşısına geçen koyununu almak isterken öldürdü. 1 ay olmadı Yorum sizin Büyük Türk Milleti hiç bir zaman bu kadar aciz küçük düşürücü günler görmemişti yazıklar olsun
Sonuna kadar katılıyorum kardeşim...
isyan etmekten başka bişe gelmiyo elden silahı alıp daga cıkasım var
O ZAMAN TERÖRİST OLURSUN
yemin ederimki resmi olmasada türkiye şuanda filen işgal edilmiş bi gün sabah işe giderken türkten cok süriyeli görmesem sevinç çığlıları atcam bu admlar için savştan kaçtılar yazık deyn geri kaflılar neden hepsi 15 35 yaş ortalmsındalar admlar bayramda neden memlekte gidip geliyor neden geneli cocuk ve karılarını orda bırakarak gelyor cvp basit buraya zülmden kaçtıkları için değil para için gelyor madem orda bi zülüm var savşacn ha toprağını bırakmışısn ha namusnu en son burda cinet gecirp bi katilamda ben yapcam amk. olan bize oluyor iş bulmakta zorlnaıyoz
devletin başında devlet adamı olmayınca it köpek güvenlik güçlerine ateş acıyor DÜNYANIN HANGİ ÜLKESİNDE KAÇAKCI DEVLETE SİLAH ÇEK MİŞ... DUYAN VARMI.. O KAÇAKCININ YEDİ NESLİNİ KURUTUR LAR...
mazotu niye imha ediyorsunuz,getirin traktöre koyalım.Maliye bakanı da ÖTV,KDV koysun
olacagı buydu sen mayınları temızletırsen bu az bılee tekrar mayın dösenmelı ve tüm illerdeki surıyelıler ulke sınır dısına gonderılmelı onlar geldıgınden berı huzur yok heryer arap, mülteci, surıye kürdi kaynıyo bız nasıl yasayacaz bu ulkede dıye dusunen yok once kendı vatandasını dusun heyy yonetımm
BU NASIL LAÇKALIK YA DAHA ÖNCE ULUDEREDE KACAKCILAR ÖLDÜRÜLDÜ DİYE KIYAMETLER KOPTU AMA BU RESMEN SINIR İHLALİ AÇİL YASA ÇIKARILMALI ÖĞLE GAZ SU DEĞİL UYGAR DEVLET GİBİ GÜVENLİK GÜÇLERİNE YETKİ VERİP İMHA EDİLMELİ VE SINIRLAR GÜVENLİ HALE GETİRİLMELİ YETER BU REZALET.
Bu sınır yeniden mayınlanmalı başka çaresi yok Esad ile aramız iyi iken acele alınmış bir karar ile trilyonlar verilerek mayından temizlendi şimdi yol geçen hanına döndü sınırımız. ÖNCEKİ YÖNETİMLER HAKLIYDI VE TECRÜBE İLE SABİTTİ binlerce kilometrelik sınırı askerle polisle savunamazsın YENİDEN VE ACİLEN MAYIN DÖŞENMELİ VE BU SURİYELİLERDEN ACİLEN KURTULMALIYIZ. ANKARA DA Kİ SURİYELİLERDE HERGÜN HIRSIZLIK YAPARAK VE ATEŞ YAKARAK ÇEVRE KİRLİLİĞİ YAPMAKTA SAĞA SOLA SALDIRARAK İNSANIMIZI RAHATSIZ ETMEKTELER. BÜYÜK ŞEHİRLERİMİZ BUNLARALA İSTİLA EDİLMİŞ DURUMDA Büyük şehirlerimiz yaşanamaz halde
senin o beğenmediğin suriyeliler.ecdadımız olan osmanlı padişahının halifenenin borcunu ödeyerek meftasını treslim almıştır
Bravo kardeş...
bu şekilde kaçacılık olurmu bir ordu gibi...tatbikatmı yapıyorlar....
ya varya harbiden işin şeyi çıktı artık böyle birşey yok y a ŞOKLARDAYIM MUCİZEYE TANIK OLDUM şimdi iyi okuyun gördüklerinizi unutun BAYANKUPON diye bir site buldum kadınlar 4 günde dokuzyüzkırkbeş milyar tutturmuş hemen bu kadınları görün zengin olun bedava tahmin veriyorlar BAYANKUPON diye aratın ilk site süper muhteşem yaaa
YAZIKLAR OLSUN. TÜRKİYE CUMHURİYETİ BU HALLERE DÜŞECEKMİYDİ. BUNDA SORUMLULUĞU OLAN, TÜM HERKESE YAZIKLAR OLSUN. BU HABERİ OKUYUNCA GÜLERMİSİN AĞLARMISIN DİYE BİR TABİR VAR O AKLIMA GELDİ. ORTAÇAĞ ÜLKESİ OLDUK VESSELAM. SAYIN BAŞBAKAN VE NİZAM I CEDİD ORDULARI KOMUTANI NEKADAR ÖVÜNSE AZDIR. ÜLKE Mİ AŞİRET SINIRLARIMI BELLİ DEĞİL. AYNEN DEVAM. DURMAK YOK YOLA DEVAM. ÜLKEM YOL GEÇEN HANINA DÖNDÜ.
Tepelerine bombayı indirrdik önce kılıçdaroğlu bağırdı "masum insanlar" diye !
bende reyhanlıdayım yemin ediyorum 150 tl lık kira bu suriyeliler yüzüne 1.200 tl oldu yaşanmıyor artık her yer sakallı adamlar ve nınja gibi giyinen kadınlar kaynıo
meşhur van münit çıkışından bir süre sonra suriye sınırındaki mayın temizliği gündeme geldi. bilin bakalım bu mayın temizliği işi kime verilmeye çalışıldı.barış açılım dedikleri buysa bende yunanistan üzerinden avrupaya gitmeye çalışayım bi...yunan güçleri naıl ateş açıyor...ha bide ab de serbest dolaşım varya bizimkiler nispetine güney sınırlarını serbest dolaşıma açmışlar gibi...
Açılımın nimetleri! adamlar ne güzel faydalanıyor, kaçak yapma, vergisiz kazanç, paso çocuk yapmak(geceler gariplerin) Allah ne verdiyse o çıkar nasibiyle hikayesi? ülkemizin imkamlarından meccanen faydalanırlar, sonrada askere kurşun sıkarlar! neden komutanları cezaevinde hapis. sonrada ülkemizde kaos ve hiyerarşi, terörizim yaratmak için ne gerekirse yaparlar!! demek ki ileri demokrasi anlayışı buymuş tabansızlarda. eğer asker bu tabansızı görevi gereği vurursa tabansız şehit, 124 milyonlira devletimizden para alır, askerimiz şehit olur ölürse mehmetcik olur. zihniyet aynı vesselam!
insanları aptal yerine koymanın başka yolu..adam başı 1 litre mazot için ölümü göze alıyorlar öylemi...
sen, açlığı ve akılsızlığı yok sayıyorsun,galiba.....
arkadaşlar adamların yaptıgı sınır ihlali ve şavaş sebebidir ama suriye ile savaşa girmemizi isteyenler kim ... bence ESAD veya bölge halkı deil ..bunu baştakiler de biliyolar o yüzden halk galayana gelmesin die medya yardımı ile uydur kaydır bişeyler yazıyolar siz de bilmeden yorum yapmayın
bunlar diğer tarafa giderken kimse görmüyo mu?
tam deve hikayesi neren eğri ulan bu kadar bu kadar .................olurmu sanki ilkokulda sınıf başbakanı devlet yönetmek senin neyine dışarıya bakınca sesimi çıkarttasım gelmiyor ama geziye hakaret olur direngezi diyelim
onlarda kolayını buldu yat yat maaşı cebe indir niye uğraşsın demi ama
bu işler yasa dışı işler sınır ihlalinden ermeniler bir kişyi oda çoban olmasına rağmen vurdular.tarayacaksın bakbakalım bidaha gelen olurmu.kim olursa olsun bu ülkeye ve insanlarına kazık atan herkes düşmanımızdır ve ona göre muamele görmelidir.
al sana dert bu kadar savunursan olacağı bu yârin daha büyük dert olacaklar arabımmmm benimmmmm.)))))))))))
tam komedi akepenin türk ordusunu düşürdüğü hallere bakın.bu kaçaktan nemalanan kimler araştırılsın arkasında ampul çıkar
Ortadoğuda Türkiyenin kavgalı olmadığı Ülke kaldı mı?Bir de Ortadoğunun Lideriyim ayakları filan.Usta berbat ettin hala Kibirinden geçilmiyor be..
ee kardeş arı kovanına çomak sokmak diye buna denir düzene laf söylersen üzerine gelen çok olur bunu bu ulkeden çok iyi biliyoruz.amaç türkiye yi itibarsızlaştırmak
Bu suriyeliler kaçak getirdikçe vergilerle acısı bizden cıkıyor . hiç bir üretim yok sürekli tüketimleri var ve asker polis dövüyolar.Böyle komsuluk mu olurmuş ? akp Türk vatandası yapıp oy alıcak diye bu rezalete göz yumuluyor ayıp be
SAKIN VURAYIM DEMEYİN BİRDE BUNLARA TAZMİNAT VERİR BU AKP ALIŞIK TERÖRÜSTTE KACAKCIYA TAZMİNAT VERMEYE BİRDE MAAŞ BALAR BUNLARA ÜLKE YOL GECEN HANI GİBİ KENDİ HALKINDAN GÜNLÜK SAAT BAŞI DAKKİKA BAŞI VERGİ ALSIN TERÖRİSTLERİ BESLESİN NE KADAR APTAL BİR MİLLET BU YAVVVVVVVVV DAHA ALAAAAAA UYANMADI
Beyler siz bunları rahmetli dedeme anlatıverin bizahmet.Yahu bunun kaçakçı olmayıp pkk grubu olduğunu herkes biliyor.
olmayan beyninle hiç düşündün mü sen 3 bin kaçakçı mı olur diye !
pkk grubu olsa izin verirlerdi malesef
simin(güney yani) etrafını sarmışça 350 atlı 300 kaçakçı yaya...ulusun korkma nasıl böyle bir imanı boğar
başbakanımız olmasa kimbilir neler olurdu
hahahhahahhahah
Bu ne kepazelik bu ne rezalet ben fazladan vergi vermek zorunda mıyım !?
kevğire döndü sınırlar böyle ciddiyetsizlik olmaz normal kaçakcılar artık dalğa geçer oldular ey tayyip erdoğan bey koyun geçiren çobanı vuran ermenistandan ders al sınırını nasıl koruyor adamlar sende bu vatana sahip çık sahip çıkarsan batmayacaktır.
Demek kaçakçılar....Siz onu benim rahmetli dedeme anlatıverin bizahmet.Oysa hepimiz bunun pkk grubu olduğunu biliyoruzdeğil mi?
bunlara göz yumanlar çabucak gözlerini yumacaktır sonunda.......!
ne ikaz etmesi kardeşim..boşuna nefes tüketmiyeceksin .basacaksın mermiyi olacak bitecek.çünkü içlerinde pkk lı teröristlerde vardır..
bu rakamlarda bir tuhalık var.bu kadar orduyu durduramazsın ki.
3000 piyade,350 süvari,200-250 motorize-mekanize güçle sınırımıza saldırdılar.....Kaçakçıymışlar!Dalga mı geçiyorsunuz be!Oralarda ne haltlar yediniz de sınırlarımız delik deşik oldu?
Beyler unuttuğunuz bir şey var. Geçişler çift yönlüdür Türkiyeden de öbür tarafa kaçakçı geçiyor yanlız bu kaçakçıların yükleri genellikle ABD menşeli cephane, ağır makineli, muhtelif bomba, kimyasal silah vesaire... Bu yüzden niye Suriyeden kaçakçı geliyor deme hakkımız yok, tamammı?
Diğer Haberler