HABER

Pitbull dehşet saçtı! 3 yaşındaki çocuğa böyle saldırdı

New York'ta oynayan küçük çocuklar bir anda üzerine doğru koşan pitbullu görünce büyük şok yaşadı. Bazıları vahşi köpekten kaçmayı başarırken bazıları ise yaşadığı şokla olduğu yerde kaldı. Bu sırada önüne çıkan ilk çocuğu ısırmaya başlayan pitbullun dehşeti görenleri hayrete düşürdü. İşte pitbullun 3 yaşındaki çocuğun hastanelik ettiği o anlar...

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 12 yorum
ŞU KÖPEKLERE.. BİRİ DUR DESİN. YASAKLANSIN. DOGO YASAKSA PİTBULL DA YASAKLANSIN..
@ismail_sen_1971 sana dur deyip seni yasaklasınlar be! köpekte mi suc! sorun köpek sahibinde onu bu sekılde yetıstıren ve tasmasız yada ağızlık olmadan dolastıran ınsanda.
@sinem_snr_2017 bak . eger başka köpeklerı agızlıksız gezebiliyorsa sen pitpulla agızlıklı olması lazım diyorsan kabul edıyorsun zaten. ee pıtpull evden kaçtı agızlıksız ne olacak? söyle diyelim. senin çocugunu akrdesıne saldırsa pıtpull aaa agızlıksızmıs normal mı dıyeceksın? bu tğr Ya sak lan malı. nokta TR deki türü yok edilmeli.. sen bir seter kuş av köpegını ıstedıgın kadar barbarca yetıstır 1000 de biri saldırır cocuga.. idrak edin artık.
Memleketin her yerinde corcocugun elinde bu vahsi köpekten var doru düzgün tasma takanda yok yarin birgün aynı haberin daha beterini bizim ülkemizde okuruz
@asikann01 2 pıtbull 1 dogo besleyen biri olarak söylemeliyim ki vahsi olan sizsiniz! vahsi olan bu kopekleri saldırgan hale getiren iki ayaklı hayvanlar!
@sinem_snr_2017 o köpekler sahibine ve yakınlarına bağlıdır yabancı görünce sen değil baban gelse tutamaz o köpekleri, bi kere seveyim dedim elimi zor kurtardım neye ne zaman tepki verecekleri belli değil
o çocuğun ailesi o pitbulun sahibini parçalasa yeridir. o çocuk ölseydi ne olacaktı???
sahibine en güzel dayağı atacan....
3 yasındaki cocuguna köpek saldırıyo anneside bırak kacıyo dencek laf yok
tüm pitbull cinsi köpekleri yok etmek ŞART !
Düzgün eğitirsen tamamda herkezde o eğitim kapasitesi var mı ? Yok onun için komple yasaklanmalı bu ırk.Türkiyede zaten hiç söylemiyorum bile bizim burada sevgiden değil artislik olsun diye bakılıyor genele=)Adamların kendilerini eğitcek halleri yok bu pitbul köpeğini mi eğitcekler yasaklanmalı besleneyede ceza verilmeli
bu pitbull cinsi köpeği besleyeninde, yetiştireninde, bunlara müsaade edeninde allah belasını versin.
Diğer Haberler