Okuyucu Yorumları 31 yorum
Bide ülkede özgürlük yok derler :D Millet yataktan yatağa atlıyor :))
şimdi bunlara sorsan sanatçı derler kendilerine :) .....
nurgül hanım sen sanat yapıyorsun. batılı ülkelerde bu tip sahneler bolca çekilir ve hiç aşağılanmazlar. Ama Türkiye buna layık değil yapma bu hareketleri seni bundan dolayı damgalayan inan bana bu ülkede 65 milyondan fazla kişi var. git başka bir ülkenin yurttaşı ol bunlar kendi karılarını kızlarını kapanık görmeyi, kendi yakınları dışındakileride soyunuk görmeyi isteyen bir toplum. bak ilk yorumu ben yaptım şimdi öbürlerini oku burada ağızlarına geleni söylerler ailelerine bu filmi yasaklarlar ama kendileride medeni insanmış gibi filmi seyretmeye gelirler. İki yüzlü medenilere sanat ne.
Sanat , Bir kadının Eski Kocasıyla Cocukları için (Nasıl oLuyorsa) sevismesi degiLdir. Ar Edep Haya Diye Kavramlar vardır. Ayrıca Sanat için Soyunmak Tarif ettiginiz Medeniyetse, Bize BöyLe Medeniyet gerekmez.
Sanat orasını burasını açarak film çekmek değil senin sanat anLayışın bu kadar işte...
BİZİM BU CİNSEL AÇLIĞIMIZ SON BULMADIĞI SÜRECE BU TÜR YAYINLAR DEVAM EDECEK AMA BU AÇLKTA SON BULMAYACAK GİBİ BU AÇLIK OSMANLIDAN BERİ BÖYLE BİZİM ATALRIMIZ BİR KATHERİNA İÇİN KOCA KIRIMI VERMİŞ BUNUDA GEYİK GİBİ ANLATIR. HUN TÜRKLERİ ORTA ASYADA SÜREKLİ ÇİN İMPARATORLUĞUNA SALDIRIRKEN ÇİNLİLER BUNUNLA BAŞ EDEMEYECEĞİNİ ANLAYINCA BİR PRENSESİ GELİN OLARAK VERMİŞLER VE HUNLARI İÇTEN FETHETM İŞLER YANİ BİZİM AKLIMIZ EZELDEN BERİ ORAYA ÇALIŞMAKTA.
Dizi tutmadı hemen soyunun, cem özer söndüremedi yangınını dizi setlerindemi söndürmeye çalışıosun.
YA BU SAHNELERİ HİÇ ÇEKMEYİN YADA MİLLETİN AĞZIN SULANDIRACAĞINIZA BİR PORNO FİLM KOYUN NE BU YAV
ARKADAŞLAR SANATI FALAN GEÇELİM YA NE SANATI AYRICA BU ŞİMDİ SANATMI?? RESMEN EROTİK FİLM SAHNESİ..REYTİNG KAYGISIYLA ÇEKİLMESEYDİ İZLEMEYE DEVAM EDECEKTİM FAKAT BİTMİŞTİR BENİM İÇİN..BOŞANMIŞ KADININ HASTA ÇOCUK İÇİN ESKİ EŞLE OLMASI GEREKİYOR BU NE KADAR ZOR Bİ DURUM GERÇEKTEN BUNU İŞLESELERDİ YA..AMA OLMAZ ZORLA ESKİ EŞLE YATARSA KİM İZLİYCEKKİ O DUVARDAN ORAYA SAVRULACAKLARKİ İZLENSİN PES DİYORUM PESS..
ROOT2001 üstüne basmışsın derler ya evet abi bunlar aşmış artık ne parayla nede sanat anlayışıyla alakası var yeni bir trend kendini tatminden başka bişey değil farklı bir ortam geliyor onlara onca kişinin önünde yönetmeni ışıkçısı ve diğerleri önünde farklı geliyor demekki bu hayasızlıklarını millete yediriyorlar ya sizin sanat dediğiniz tatminden başka bişey değil işte insnaı hayvandan ayıran özellikde burda devreye giriyor akılllllllll ve haya edep ar bunlar yaratıcının fıtratımıza koyduğu hayvanlarda olmayan özellikler
arkadaşlar rtük e şikayet edelim sizin hiç mi 4-5 yasında çocuklarınız yok psikolojileri bozuluyor çocukların ister istemez bunları göruyorlar tv.de
"çok cesur" itina ile seçilmiş bir başlık..cesaret korkusuzluk iyi anlamlarda kullanılır ve bu cesaret bu başlığı atan kişinin kızında,eşinde,yada annesinde olması durumu ne kadar hoşuna gider acaba.bilmiyorum.. ama bence başlık şöyle olmalıydı. "nurgül yeşilçay çok ahlaksız hatta en aşşağık"..
bırakl bole sahnemi olur ...ben rtuk yernde olsam ceza ...terettursuz hemde alıyo duvara blmem bole sahnemi olur .. ayzık ...yha işte reyting kırmak için blmiyorlar artık milleti nsl kandıraalr...
dragonnn_06 ahlaksızlık ne zamandan beri sanat oldu yabancı ulkeye gıtse turk ınsanı musluman ınsan ıcın yıne ahlaksızdır o kadın değişmez
toplumun ahlakı yapısını bozan medya ahlaksızlık terörü dür.
bizim çoçuklarımız için ahlaksızca bir davranış haber yapilması bile çırkin
mantık hatası böyle hastalıklı bir çocuğu olan ailenin normal yolla tekrar çocuk yapması yüzde 50 hastalıklı bir çocuk olur o yüzden genetik testi yapılmış tüp bebek yapmaları gerekiyor..sırf reyting uğruna bedenlerini elalemin adamının koynuna sokuyorlar Allah belanızı versin
İnsan oğlunun el alemin mahremine ne kadar meraklı,edepsizlik bu kadarmı öne çıkıyor,bir sanatçı çıplaklığı ile öne çıkıncamı daha değerli,örtüyü üstüne çekincede iki karşı cinsin münasebetleri anlaşılıyor,lütfen çıplaklığa bu kadar değer vermeyelim,N.Yeşilçay değerli bir icracı ama çıplaklık yakışmıyor,buğulu gözlerle bakması yeterli,ne dersiniz?
Soz konusu ahlaksizlik olunca, ona karsi duranlari 'Avrupada boyle ama' diye geri kalmisliklikla suclayan zihniyetleri MEDYA yaratmistir. Gizliden verdigi mesajla 'COK CESUR' diye lanse etmesi cok bariz bir ornektir. Ayni seyi de karisi, kizi ve anasi da yapabilir bize ne. Ama bunu normal gosterip te ovguyle bahsetmen tam anlamiyla hiyarliktir.
Benim anlamadığım birileri bunlara tüp bebek diye bişi olduğunu niye söylemedi :D
tüp bebek için başvurdular ama evli olmadıkları için kabul edilmedi
ee hani kıbrısa gidiyorlar dı orda yasal dı sanırım ordada problem yaşandı ki doğal yönteme başvurdular olmuşken de kuru kuru olmasın dediler diye düşünüyorum . yoksa bu doğacak çocuğa haksızlık olabilirdi bencee .)))
alın işte butür sahneleri içeren dizilerin gece geç saatlerde yayınlanacağını duyunca tepki gösteren vatandaşlara duyrulur hadi izleyin bu sahneleri çocuklerınızla,utanmayacaksanız tabii yavrularınızdan
bir çocuğa hayat vermek için yeni bir bebek dünyaya getirecekler yatağa girip çıksalar anlaşılırdı zaten kimse onlardan erotik bi sahne beklemiyordu. istediklerini başardılar gündemdeler. bu diziyi artık izlemiyorum.
Ğünümüz çağında tefecinin adı bankacı!fuhuşun adı aşk!kilot ve sütyenin adı bikini!ve malesef terbiyesizliğin adıda cesurluk oldu.
TAMAM TÜP BEBEK OLMUYO ORTADA HASTA Bİ ÇOCUK VAR MECBUR ÇOCUK YAPILACAK BU ŞEKİLDEMİ YAPILMALI MADEM BU KADAR İYİLERDİ NEDEN BOŞANDILAR.iLK DEFA DEĞİŞİK Bİ KONU İŞLENMİŞ DİYORDUM Kİİ YİNE REYTİNG KAYGISIYLA SAÇMALAMIŞLAR YAZIK..
bence hayat kadinlari ile bunlar arasinda pek bir fark kalmadi cunku ikiside para icin yapiyor bu isi en azindan hayat kadinlari daha onurlu milletin onunde yapmiyor
Soz konusu ahlaksizlik olunca, ona karsi duranlari 'Avrupada boyle ama' diye geri kalmisliklikla suclayan zihniyetleri MEDYA yaratmistir. Gizliden verdigi mesajla 'COK CESUR' diye lanse etmesi cok bariz bir ornektir. Ayni seyi de karisi, kizi ve anasi da yapabilir bize ne. Ama bunu normal gosterip te ovguyle bahsetmen tam anlamiyla hiyarliktir.
bir anneye yakışıyomu bu reytink uğruna insanlar bu kadar teşhir malzemezi olarak kullanılmamalı burdan film yapımcılarını ve oyuncuları kınıyorum
Ne kadar saçma herkes Tüp bebek yöntemini biliyor.tüp bebek yöntemiyle kalmak varken.bu çok saçma reyting toplasın diye neler yapıyorlar.
SANAT yaptılar :)
Diğer Haberler