Meral Akşener'den Erdoğan'a sert sözler: Sen Atatürk'ü ne kadar kıskanıyormuşsun be!

Denizli'ye gelen İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a gazilik unvanı verilmesinin teklif edilmesiyle ilgili "Kardeşim, Atatürk'ü ne kadar kıskanıyormuşsun be. Hem ona kızıyormuşsun hem de kıskanıyormuşsun" dedi.

Meral Akşener'den Erdoğan'a sert sözler: Sen Atatürk'ü ne kadar kıskanıyormuşsun be!

Denizli'ye gelen İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Afrin'ye yönelik Zeytin Dalı Harekatı'na katılan askerlerin davul ve zurnayla afişe edilerek gönderildiğini belirterek, "Bu kardeşiniz, ablanız, en uzun 50 kilometrelik kara harekatının ardında imzası olan kişidir. Siz o zamanlar, davulla zurnayla Mehmetçikleri afişe ederek, komutanları afişe ederek, o günlerin içişleri bakanı olarak övündüğümüzü duydunuz mu? Duymadınız. Çünkü, askeri müdahaleler ciddidir, ciddiye alınmalıdır. Futbol maçına benzemez. AK Parti'nin Genel Başkanı muhtarlara konuşuyor, diyor ki 'Daha yeni ısınmaya başladık, yolun başındayız.' Utanın utanın, futbol oynamıyorsunuz" dedi.

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, partisinin il başkanlığı binasının açılışı için geldiği Denizli'de, Okçuluk Atlı Spor Kulübü üyeleri tarafından atlarla, yöresel kıyafet ve Kayı boyu flamalarıyla karşılandı. Akşener, açılışın yapılacağı alana otomobille gelirken, atlılar da eşlik etti. Platforma çıkan Meral Akşener, İYİ Parti'nin cesurlar hareketi olduğunu, sorunlarını konuşan bir Türkiye olabilmesi için, mutsuzlaşan insanların tekrar mutlu olabilmesi için, umudunu kaybetmiş gençlerin tekrar umudunu kazandırmak için kurulduğunu söyledi. Devlet millet kaynaşmasının hızla azaldığını dile getiren Akşener, "Devlet millet kaynaşması, bu arkadaşlar onun için gelmişlerdi, hızla azalıyor. Devletin milletimizdeki algısı, güven yerine korku haline dönüyor. Böyle bir ülke olamaz. Böyle bir ülkede devlet yönetilemez. Biz yeniden devlet millet kaynaşmasını tanzim edeceğiz, tahkim edeceğiz. Devlet deyince insanımızın aklına güven gelecek. Sırtını dayayacağı çınar ağacı gelecek. Bugün devlet deyince insanlar korkuyorsa, bunun sebebi tek adamın ağzından çıkan her şeyin tanzim ediliyor olması. Yahu kardeşim nasıl bir şey, bir insan kış lastiğine kadar karışır mı, bırak onu da başkaları yapsın" diye konuştu.

"DAVULLA ZURNAYLA HAREKAT YAPILMAZ DEDİK"

Afrin harekatının zorunluluk olduğunu baştan beri söylediklerini belirten Akşener şöyle devam etti:

"İYİ Parti olarak Afrin'in zorunluluk olduğunu başından beri söyledik. İYİ Parti olarak daha önce davulla zurnayla hareket yapılmaz dedik. Ve Afrin'le ilgili olarak 'Zorunlu ve geç kalınmış bir harekattır' dedik. O zamandan beri Afrin'de mücadele eden Mehmetçiğimizin, kahraman ordumuzun arkasında durmaya, polemiklerin dışında kalmaya dikkat ediyoruz. Çünkü devlet yönetmek ciddi bir iştir. Bu arkadaşlar ciddiyetsiz insanlar, 16 yılda devlet yönetme ciddiyetini hala öğrenemediler. Sorum şu; Suriye meselesini biz eğer beraber konuşsaydık, muhalefeti dinleselerdi, sözlerine dikkat etselerdi, bugün Afrin konusu nasıl olurdu? Ve Kilis, Reyhanlı, Hatay gibi şehirlerimiz, roket atılan ve vergileri ertelenen insanların yaşadığı şehirler olmazdı" dedi.

20180210_2_28631346_30630981_Web

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'A ELEŞTİRİ

Kendisinin de İçişleri Bakanlığı döneminde en uzun 50 kilometrelik kara harekatının arkasında imzasının bulunduğunu ifade eden Akşener, "Bu kardeşiniz ablanız, en uzun, 50 kilometrelik kara harekatının ardında imzası olan kişidir. Siz o zamanlar, davulla zurnayla Mehmetçikleri afişe ederek, komutanları afişe ederek o günlerin içişleri bakanı olarak, övündüğümüzü duydunuz mu, duymadınız. Çünkü askeri müdahaleler ciddidir, ciddiye alınmalıdır. Futbol maçına benzemez, AK Partinin Genel Başkanı muhtarlara konuşuyor, diyor ki 'Daha yeni ısınmaya başladık, yolun başındayız.' Utanın utanın, futbol oynamıyorsunuz. Mehmetçiğin, ana kuzularının, sizin düşürdüğünüz çukurdan Türkiye'yi çıkartmak için canıyla, kanıyla mücadele ettiğinin farkında değilsiniz. Nasıl bir şeydir bu, nasıl bir nasıl bir anlayıştır. Nasıl bir kafadır. Nasıl bir yürektir. 'Oyunun başındayız, yeni ısınıyoruz.' Böyle bir söz olabilir mi, olamaz. Ama çam devirmede usta. '20-25 şehidimiz var' dedi. Kardeşim ayıp ayıp, bahsettiğin 5 kişi, insan, can, hayat. Kimi kadının eşi, kimi bebeğin babası, kimi annenin yavrusu. 5 canı sen rakam gibi görüyorsan eğer, yazıklar olsun sana" diye konuştu.

"KARDEŞİM, ATATÜRK'Ü NE KADAR KISKANIYORMUŞSUN BE"

Akşener, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a gazilik unvanı verilmesinin teklif edilmesiyle ilgili ise şunları söyledi:

"Arkadaş gazi olacakmış, gazilik savaş meydanlarında kazanılır. Kardeşim, Atatürk'ü ne kadar kıskanıyormuşsun be. Hem ona kızıyormuşsun hem de kıskanıyormuşsun. Olmaz, alamaz, gazilik er meydanında olur. Kantinde askerlik yapanlarla olmaz. Çocuğuna çürük raporu alanlarla olmaz. Hem gaziliği hem de şehitlik makamını sulandırmaktan başka öteye geçmez. Arkadaşlar şimdi kızdılar. Tabipler Birliğine, Barolara kızdılar. Türkiye Barolar Birliği ve Türk Tabipleri Birliği'nin başındaki Türkiye'yi kaldırmaya çalışıyorlar. Ben size bir şey söyleyeyim mi, etnik aidiyet üzerinden politika üretenlerin canına minnet, Apo'nun canına minnet. PKK'nın canına minnet olur" dedi.

"MODA AFRİN'E GİTMEK OLDU"

Akşener, Afrin'e gitmenin moda olduğunu belirterek, "Şimdi moda oldu, herkes Afrin'e gidiyor. Ben de merak ediyorum. Koltuktan kalkmaya cesaret edemeyenler, canından nasıl vazgeçecek. Diğer ağabey, yahu bir kamyon korumayla geziyorsun, Afrin'e nasıl gideceksin. Hadi git de görelim. Hadi gidin de görelim. Öbürü kalkıp nasıl o koltuktan gidecek, ya koltuk giderse. Öbürü de korumaları bırakıp nasıl gidecek? Ha bire yarış var. 'Afrin'e bir iki', ama herkes yerinde oturuyor. Ama Afrin'e giden kadınlarımızın çocukları bozkurt işareti yapıp da gidiyor. Bir kısmı eleştiriyor, bir kısmı övüyor. Benim bir şey dikkatimi çekti. Rabia işareti yapanlardan giden yok. Bunu yapıp gitmek için uzman çavuş olman lazım. Uzman çavuş olmak yerine ne oldunuz siz, ballı maaşlarla Türkiye'yi soyan düzeninin parçası oldunuz. Gidemezseniz" dedi.

İl merkezindeki programın ardından Buldan ilçesine geçen Akşener, ilçe başkanlığı binasını açtı. Akşener daha sonra partisinin Aydın İl Başkanlığı binasının açılışı için karayoluyla Aydın'a gitti.

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 61 yorum
BUNA bişi diyende yok arkadaş kendi kendine muhalefet olmaya calısıyor hıc bir parti bu kadını takmıyo ama bu kadın herkesle ugrasıyo reklam kokuyo reklam
@erhaner99 konuşmayı bi öğrensen otla beslenen bir enbesilsin!
1000 TANE korumayla gezen biri ABD vatandaşlığından 27 gun diğeri çürük damadı bedelli haburda pkk yi alkışlayan barzani ile halay çeken PAPA ile dost olup TÜRKLÜĞE bölücülük sayan BOZKURDA hayvan deyip arapmason karışımı rabişcilere karşı IYI partiyi desteklemek vatan borcudur..... Ne Mutlu Türküm Diyene
Adamsin tek kelimeyle
Meral Hanım siz yaptıklarınızı ALLAH'ın rızasını kazanmak için yapıyorsunuz.Diğerleri insanları oylarını kazanmak için.Boş ver sen İYİ yoldasın.Senin yaptıkların daha muteberdir.Önemli olanda ALLAH'ın rızasını kazanmaktır.ALLAH cc YAPTIKLARINIZI İBADETİNİZDEN SAYSIN. AMİN...
Atam yaşasaydı durumu iyi olmayan vatandaşa verdiği ayakabı sandığının açılışını yapan ısparta yalvac kaymakamına ne derdi
@polat_cihan_1980 nenenin bıyıkları olsaydı dedenle evlenmezdi atan öldü gitti hesabı ahirette verecek hayal dünyasında yaşamayın gerçekçi olun biraz ataputçular sizi ülkenin bu durumda olmasının sebeplerini biraz araştırın
@umutsuz55 otu bırak biraz etle beslen protoin al veya balık tavukda olur ama kesinlikle otu bırak
Sende saçmalıyorsun sayın meral hanım..yakında sende siyasetin tarihine başarısız bir şekilde gömüleceksin....bu ortamda milli birlik olmanız gerekir....yazıklar olsun..
@khazal bana hala şu günlerde bile türk kelimesini kaldırmakla uğraşan bir liderin yönettiği ülkede milli birlik nasıl olacak bi anlat hele...
@khazal MESELA ECNEBİ İLE EVLENİP PARA YARDIMI ALAN TUĞRUL GİBİ BİLALİ VER DİYEN DEVLET GİBİMİ BUNLAR YETMEDİ ERBAKANIN PARTİSİNİ SATINALMAK İSTEMEK GİBİ.??
MERAL AKŞENER, Atatürkün adını kullanarak, arkasına saklanarak siyaset yapacaksan vazgeç bence. şunu da unutma ki, Atatürk'ten önce bu ülkede Sultan Abdulhamid'e Gazilik ünvanı verilmiştir. Gazilik kimsenin tekelinde değildir. Basitleşme lütfen !
@albertokoni albert sen mi kaldın şimdi o kadar yorumcunun içinde abdülhamidi örnek gösterecek kişi? Önce burda kullandığın şu albert ismini değiştirde sonra osmanlı ve abdülhamit ten bahset!
@albertokoni Abdülhamit i ,tarih sayfalarını açta iyi oku,17 defa nikahlı,19 defa nikahsız olmak üzere 37 evlilik yaptığını yazıyor tarih sayfaları ,tarihimizi iyi oku,başka birilerine övgü diz.
SANA MI OY VERECEĞİZ MERAL HANIM REİS VAR REİS BİZİM OYUMUZ ONA
Hayatım boyunca MEMLEKETİ bu kadar karpuz gibi ikiye bölünmüş olarak görmedim...Bu hanfendi eminim ATATÜRK ve ilkelerini,tekrar kazandıracak bize...Yolu açık olsun inşAllah..
iyi partiyle herşey iyi olacak
"Atatürk'e kızıyor ve o kadar da kıskanıyo" valla çok doğru tespit.Afrin'de boyuna şehit veriyoruz,Reis hala Cumhuriyetle Atatürk'le uğraşıyor...
KILIÇTAROĞLU SİYASETİNE DÖNDÜN HAYIRDIR PRİM YAPACAK SİYASİ BİRİKİM KALMADIMI..SİYASİ POLEMİK YAPACAK ZAMAN DEYİL..ÜLKEMİZ ETRAFINDAKİ ÇAKALLARLA BOĞUŞURKEN SİZ NELERLE UĞRAŞIYORSUNUZ..YANGINDAN MAL KAÇIRMA SİYASETİMİ BU..ASKERİMİZ CEPHEDE SİZLER SİYASİ ÇIKAR PEŞİNDE..ÜLKE OLMADAN SİYASET OLMAZ..REİSİNİZİN YANINDA OLMA ZAMANI...ÇIKAR PEŞİNDE OLMA DEYİL..
ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN MERAL HANIM. 80 MİLYON KİŞİ SAMİMİYETLE SÖYLÜYORUM SADECE SİZDEN UMUTLU. ALLAH BİLEĞİNİZE GÜÇ VERSİN YOKSA TÜRKİYE TÜMDEN BİTİK.
ONLARIN TAMAMINI TOPLASAN MUSTAFA KEMALIN AYAKKABI BAGI BILE OLAMAZLAR
bari sen Atatürk ü katma biseye yıllardır chp kullandı bisey elde edemedi rahat bırakın artık atayı muhalefetinizi başka şeyler üzerinden yapın
konus ana konus oyum sana
senin sonunda aynı EKMELETTİN gibi olacak,silineceksin
ne lanet bişeymişşin sen ya
meral bi dur allasen zaten ortalık karışık.
kimse Atatürk ün ayak baş parmağı bile olamaz
hatta kılı bilem
İyi ve tecrübeli siyasetçilere ihtiyacımız var. Ama genç syasetçilerde yetiştirmek lazım. Türkiye kötü günler yaşıyor dua etmekten başka bişey elimizden gelmiyor
Millet afrinde mücadele ediyor bunlar secim derdindeler bu nasıl bir zihniyet anlamadım gitti.
@olcay_1984_fttca onu reisinize söyleceğiniz aga tabut başında elini tabuta koyup konuşarak oy devşirmeye çalışan sıfırlamacı recebe söylicen
@olcay_1984_fttca millet afrinde mücadele ederken BAZILARIDA il ilçe kongrelerinde chp ile uğraşıyordu.
@bozkurt_1970_umhiz recep olmasaydı bu ortamda türkiyenin hali bu merale kemale kalacak türkiye çoktan satıldıydı dua edin uzun adama
ya sen kimsin Allah askina :))
Reklam yapmayın şu particiği ya :(
bı umudumuz sen kaldın ve abla
türkiye ve islam aleminin başına musallat olan bu adamdan biranevvel kurtulmak lazım
mynet hiç adaletli değilsin yorumlarda reisin tam karşıtı olanlara yer verip diger gerçek yorumları yayınlamıyorsun kimin maşasısın
@aksoyguncu2 tabiki cehapenin ne kadar chp yandaşı varsa maynete üşüşmüş! iktidar haberi yok olumlu yönde olumsuz olduğu zaman mangalda kül bırakmıyor cehapeliler!... sen gibi doğru söyleyenlerede hemen disklike oy verirler.... bu fetonun kucağına oturan meral akşeneri cilalamaya başladılar
@aksoyguncu2 mynet doğan grubu yayınıdır.
İYİ. güzelde abla, Çemkir, Sataş, Polemik yap, en sertinden eleştir. tamamda Elle tutulur bir icraat yada plan proje varmı? biraz ipucu versen. Eee 15 temmuzda başbakanda olamadın, nedir Abla senin olayın?
muhalefet partisi değilde barajı aşssın yeter haddini bilmez
ağzına sağlık meral hanım
bu yaşına kadar okumamışsın tavsiyem oku cahil kalma cahillik çok tehlikelidir
Aktroller iftira ve çamur atmayın,Akşener'in söylediklerinde yanlış varsa onu söyleyin.
yok kardeşim atatürkü kıskanan sen chp den oy almak için chp kıskanıyon sana bişey diyon yok senin oyun zaten yuzde 42 neyin tiribine giriyon
@ebabil698 kendini adam yerine koyup niye cevap veriyorsun. Sana kemik atmamış ki.
bu bir itiraftır. reise sen atatürk kadar çok iş yapmak istiyorsun diyor.
bir sus be kadın
senin sonun da ekmettin ihsanoglu gbi olacak merak etme kaybolup haritadan silinecen bu memlekette erken çikan taze ot cabuk sararir sayin aksener
ulan fetonun yeni oyuncagı mero sen reisi ne kadar kıskanıyormuşsun bee ulan vatansız reis istemiyor zaten gazilik ünvanını ....onu başka vekiller çıkardılar zaten reiste çok kızzdı ve olay kapandı sen hala neyin peşindesin senin oyun zaten % 8 i geçmez vereceklerde ..kandırılmışlar fetocular ve islam düşmanları..vatansızlar..
PİYONNNNN SENİNNN DE İŞİNNNN BİTTİ PARTİYİ KURMADAN PİYON OLDUGUNU GÖSTERDİN SENDE BİR MUM GİBİ ERİYİPPP GİDECEKSİNNNN PİYONNNN SENİİİİİİ
bi git be bide senle uğraşmayalım sende en az pkk fetö kadar yehlikelisin
@murat14109 Bu fetoyu milletin başına bu kadınmı sardı iyi düşün biraz
anıtkabirde iman tazeleyen bu bayan kemalistler için takla atıyor... ama nafile...
kopyaları veya kopya olmak istemeleri her zaman Aslı yaşatır Yüce Türk milleti Büyük öndere her zaman ne kadar dua etse azdır yoksa karşı çıkanların dedelerinin ismi ne olurdu bilmem
Diğer Haberler