Son dakika! Erken seçim çağrısının ardından Erdoğan'dan flaş hamle

Son dakika bilgisine göre; Bahçeli'nin erken seçim çağrısının ardından Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım, Meclis başkanı ve parti kurmaylarıyla bir araya geldi.

MHP Lideri Devlet Bahçeli'nin partisinin grup toplantısında erken seçim çağrısında bulunması sonrasında Cumhurbaşkanı Erdoğan, yarın Bahçeli ile bir görüşme gerçekleştireceklerini söylemişti.

AK Parti Grup Toplantısı sonrasında, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Başbakan Yıldırım parti kurmaylarıyla görüştü.

'ŞU AN YORUM YOK' DEMİŞTİ

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan AK Parti grup toplantısında konutu. Erdoğan konuşmasında 3 kez '2019' ifadesini kullanması dikkat çekti. MHP lideri Bahçeli bugün erken seçim çağrısı yapmış, 26 Ağustos 2018'i işaret etmişti. Cumhurbaşkanı Erdoğan ise grup toplantısı öncesi soru üzerine "Şu an itibariyle bir yorumum olmayacak. Ama yarın Bahçeli ile bir görüşmem var" demişti

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 105 yorum
ya bu bahçeci baraj altında kalmak için neden bu kadat acele ediyor? hırsızlık hazırlıkları tamam sanırım
@fcalemci asıl siz seçimi kaybedince başlarsınız yine hırsızlık tellaklığına zaten. işiniz gücünüz çocuk gibi ağlamak
@fcalemci CUNKU İŞLER KOTUYE GİDİYOR İYİCE...HANİ KUKRUYORLARDI ZAMANINDA OLACAK SECİM DİYE????
@cahitcihat Söylediğini Meral akşener, Kılıçdaroğlu, Karamollaoğlu hatta sıradan vatandaş bile biliyor bu yüzden evet demezler.
@cahitcihat bunlar verdikleri hangi sözlerinde durdulardıki.bugün başka yarın başka
@fcalemci şimdilik erken seçim düşünmüyorum. Yoğurt mayaladım akşama dolma yapacam, hanım yok. Gündemim bu benim
@fcalemci AKP'nin yedek lastiği patlak çıktı. Akp yolda kalacak
@fcalemci hadi oradan bi edep adam..
@megamidi tellak değil lan tellal....
@megamidi bu kafayla, internette dolaştığına ve mesaj atabildiğine göre, sende kafa varmış gene
BEDELLİ ASKERLIK ŞART
ne alaka,su surecte bedelli haykiriyosun daha
@yolgezen37_2018 Tövbe Tövbe.İnsanlar şehit olurken vatanları için sen bedelliden bahsediyorsun. Ayıptır..
@kinus o zaman vatanını dusunenler gıtsın......bak adamlar erken secım yapacak...:)
yemez erken seçim
Çok komikk:))
tamamen gündem değiştirmek için ortaya atılan Hacivat ile Karagöz oyunu inanmayın
kan kaybı yoğun ölmeden kurtarabildiğini kurtaracak
Bu sefer kurtuluyoruz
gundem digistirmek icin secime gidiyoruz daha neler cikacak bakalim
Bahçeli bildiğimiz bahçeli, değişen bir şey yok. 16 yıl içinde değişen bir şey olmamış.
olsun bitsin kemal emekli olsun
Her sey daha kotuye gidecekse erken secim isterler
IYI parti henüz acemi..ve millet tarafindan koskoca devleti yönetebilir mi yönetemez mi henüz karara varilmış degil...fakat 1,2 yıl daha gecmesi AKP nin ekonomik acidan daha da zayiflamasi, Suriye ve PYD meselesiyle git gide daha da yıpranması ve bu sureçte IYI partinin daha da toplumca kabul görmesi içten bile degildir..bu nedenle Kurt siyasetci Bahceli erken secim hamlesini zamaninda kullanmis görünuyor..ve hukumet erken secim yapmak zorunda..cunku 2 yil daha beklerse yıpranacak..bunu biliyorlar..erken secimimiz hayirli olsun....ama benim OYUM hala AKP ye..cunku henuz muhalefet OLGUNLAŞMADI
tek adam ne derse o olur bahçeligiller tek adamı siz seçtiniz tek adamı ikna et bakalım.
Ne oldu bir anda hani herşey iyiydi.
demekki cesaretleri var bu bahçelinin aklı ise şimdiden itifaklarına güle güle demekki ülkede vahim bir durum varki yürütemeyecekllerini anladı seçimle kuyruklarını kurtaracak lar sonrada e işte kaybettik kazansa idik düzeltirdik aldadıltık da falan filan deyip kovuklarına çekilecekler yada bi yerlerden bi zor gördülerki erken seçimi tercih edecekler öyle yada böyle zaten eskiyen herşey yenilenmeli fani dünya kimseye kalmaz devir daim edecektir nitekim
GİDİNDE YÜZDE 25 OYLA GÖRÜN BOYUNUZU.
memleket kimlerin eline kalmış ya valla yazık ne rezil insanlarımız var ülkeyi yöneten hangi sıfatı yöneltsen birine kesin çarpar
Allahım sen kurtar bu memleketi akp den
Yazınız, Senaryo gereği : AKP aylardır seçime hazırlandı, Bahçeli de Akp nin istediklerini söyleyiveriyor, sözcü ya...
AK PARTİ BU KARARI ALMASA MHP LAFINI BİLE EDEMEZDİ DEMEKKİ ORADAN İZİN ÇIKMASAYDI BU KONUYU MHP AGZINA BİLE ALAMAZDI AMA HER ŞEKİLDE GİTTİKCE İŞLERİ DAHADA ZORLAŞIYOR BUNU İSTİKBARAT İLEDE ANLAMIŞ OLMALILAR Kİ BELKİ DEYİP ERKEN SEÇİMDE MEDED UMACAKLAR AMA ARTIK BİTTİ ÇOK ZOR
Yaver çizmeyi aşıyor..Yakındır Bahçeli'yi de milletin önünde yanına çağırı fırça atacak..:)
CHP AYLARDIR ERKEN SEÇİM DİYORDU..BUNLAR KORO HAALİNDE YOK DİYORLARDI..ŞİMDİ SARAY İŞARETİ VERDİ..BAHÇELİ KENDİ FİKRİYMİŞ GİBİ ORTAYA ÇIKTI....VE AKP HEMEN ÜSTÜNE TEKLİFİ HAVADA KAPIP HIZLZ GÖRÜŞMELERE BAŞLADI...SENARYO HAZIRDI..SAADECE İŞARET FİŞEGİ BEKLENİYORDU..
12 emekli sizi bekliyor suryeliye 50 milyar dolar emekliye 50.seçimde görüşürüz
SAYIN BAHÇELİ NİN TARİHE GÖMÜLMEK İÇİN YA ACELESİ VAR YADA BORSADA OYNUYOR..HİSSE SATIP DÖVİZ ALIYOR,DÖVİZ SATIP HİSSE SENEDİ ALIYOR..BUNLAR İÇİN MEMLEKET MESELE DEĞİL KENDİ KÜPLERİ DOLSUN YETER..
BU KADAR ZAMIN VE KRİZİN OLDUĞU ORTAMDA GÜNDEMİN DEĞİŞMESİ LAZIM DANIŞIKLI DÖVÜŞ
Bahçeli,tutuşmaya başladı...amacı İYİ partiyi seçime sokmamak....yangından mal kaçırabilecek mi göreceğiz.
BUKADAR ZAMIN VE KRİZİN OLDUĞU ORTAMDA GÜNDEMİN DEĞİŞMESİ LAZIM DANIŞIKLI DÖVÜŞ
kadro alamayan taşeronlar cevap verme zamanı
Erken seçim keşke olsa Tayip erdoğandan bir an önce gider..
OLMAZ O İŞŞŞ OLMAZ ERKEN SEÇİM OLURSA AKP VE MHP BİTER EN AZ 20 PUAN DÜŞER
Bunun iki cevabı var 1- Bunu Akp Bahceliye söyletti 2- Cumhur ittifakı çatladı
memleket ve islam alemine daha fazla zarar vermeden bir an evvel gitmelerinde fayda var
eğer bu erken seçim isteğini bahçeliye erdoğan yaptırmadıysa dahada bi şey bilmiyorum
İyi parti seçime giremez diyenler Saadet partisi var aslan gibi gider oyumuzu Saadete veririz......
Danışıklı döğüşşşşş....
birileri mi söyletti acaba
er ya da gec akp kazanicaktir. mujdeler olsun milletime
kimin eli kimin cebinde belli değil. yazık ülkeme bunlarla asla ileriye gidemeyiz.
cok kanaate vardım 1 türkiye mecburi olarak abd ile yakinlasmasi.2 ekonomi önümüzdeki dönem kiriz geçirecek.3 abd süriyye nın tamamını işkâl edecek.4 mhp bitecek .5 bahçeli gidecek 6 erdoğan in oyu daima kaybediyor.7 beddeli geliyor 8 inşallah yanilirim ülke kan revan olacka
nereye seçim yapıyorsunuz. muhalefet aday arıyor beklesenize.muhalefet diyor yerimiz iyi siz yok olmaz biz iktidar değil muhalefet olacağız mı diyonuz.
Diğer Haberler