Diri diri yaktılar!

Adana'da bağımlı bir kişi sırtından bıçaklanıp, cebinde taşıdığı tiner üzerine dökülerek diri diri yakılırken, son anda kurtarıldı.

Diri diri yaktılar!

Merkez Yüreğir İlçesi Cumhuriyet Mahallesi'nde dün meydana gelen olayda, metro viyadüğünün altında poşet içinde tiner kokladığı iddia edilen Süleyman Kul, yanına yaklaşan kimliği belirsiz bir kişinin bıçaklı saldırısına uğradı.

[

](http://aktuel.mynet.com/galeri/haber/diri-diri-yaktilar-gencin-hayati-tehlikesi-suruyor/9930/256293/)

Saldırgan, Süleyman Kul'u sırtından bıçaklayıp, yere düşürdü. Kanlar içinde kalan Süleyman Kul'un cebine koyduğu içinde tiner olan poşeti çıkaran saldırgan, üzerine döküp, çakmağı kaçarak ateşe verdi. Alevler içinde kalan Süleyman Kul'un yardımına çevredeki vatandaşlar koşup, su dökerek söndürdü. 155'e yapılan ihbarla olay yerine giden polis ekipleri, Süleyman Kul'u yüzü ve vücudunun üst kısmı yanmış halde buldu. Polisler, acılar içinde kıvranan Süleyman Kul için ambulans çağırdı. Yaralı genç, başına gelenlerle ilgili polislerin sorularını cevapsız bıraktı.

Süleyman Kul'un üzerine su döküp, yanan elbisesini çıkartarak ölümden kurtaran görgü tanıkları polise verdikleri ifadelerinde, "Bu genç buralarda sürekli tiner koklayıp dolaşır. Yanına gelen bir kişi, 'Sen kız kardeşime nasıl laf atarsın? Nasıl rahatsız edersin? Ben seni yakmaz mıyım?" diyerek bağırıp, sırtından bıçakladı. Sonra da yaralının cebinden çıkardığı poşet içindeki tineri üzerine döküp ateşe verdi. Biz müdahale etmek isteyince de kaçıp gitti" dedi.

Olay yerine gelen ambulanstaki sağlık ekibi, Süleyman Kul'un vücudunu serumla yıkadı. İlk yardımın ardından yaralı genç Adana Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hayati tehlikesi olduğu belirtilen Süleyman Kul, tedavi altına alınırken, polis saldırganı yakalamak için çalışma başlattı.

DHA

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 20 yorum
doğuda çocuk yaparlar 10 15 20 tane kim bakacak demezler,nasılsa ALLAH rızkını verir derler,ama bilmezlerki çocuğu yetiştiremeyenler,o çocuğun işlediği bütün suça ortaktırlar,ahirette beraber cezasını çekecekler.evet ALLAH rızkını verir ama sokakta süründürerek ölmeyecek kadar verir,ama o çocuk öldürecek kadar sadist merhametsız büyür.bunun sebebi manda kafalı sırf kibirlrnmek hava atmak çoğalıp karşısındakını korkutmak,kendine güven içine almak için yaparlar,bunların kafası bu kadar basar işte.bu sokak çocukların nerden geldiğini polis daha iyi bilir,korkaklar hep çocuk yapar zaten
hayalimsin4, sen hiç gözleri donuklaşmış elinde bıçaklı 3-4 tinerciyle karşılaştınmı? Şimdi kimse duygu sömürüsü yapmasın. Kimse onlara gidinde tinerci olun balici olun demiyor, milletin anasına kızına bacısına sarkıntılık hatta tecavüz edin demiyor. Sapık her zaman sapıktır ve kim olursa olsun yaşı ne olursa olsun cezası ölüm olmalıdır. Dışardan konuşması kolay.Tinerci vahşeti haberlerini hep okuyoruz. Dahada okuruz bunları ortadan kaldırmadıkça. ÇÜNKÜ POLİSTE BİRŞEY YAPMIYOR. tUTUYOR 1 SAAT SONRA SALIYOR.
kaleminize sağlık:) çok net bir özetleme.Doğu batı ayrımı yok.RTE karışmamış,din sömürüsü yok.Olayın tamda özüne,güzel bir yorum.Fikrinize katılıyorum.Teşekkrüelr.:)
tinerci vatandaşı öldürmüş olsa sorun yok sıradan bi haber aldıgı tinerin etkisiyle yapmaz der kanun önüne çıkar en baba iki yıl yatar çıkardı. vatandaş devletin yapması gerekeni yaparsa (devletin en önemli görevi vatandaışının can mal ve namusunu korumaktır.) şimdi bu vatandaşımız için savcı tasarlayarak adam öldürmeye teşebbüsten ve canice diyerek müebbete kadar ister ve yatırırda.. allah sonumuzu hayır getire ne kanun kanun ne nizam nizam..
Devletin yapamadığını vatandaş yapmış. Adınada saldırgan demişler. Ayıptır be. Tinerciye birşey yapamayan polis, hakkını korumaya çalışanın peşine düşmüş. Yazık.
yahu bu tinercler için neden bi ıslah evi gibi bişey yok bıktım artık ya mahallemizdeki gençlerin çogunlugu tinerci geliyolar pencerelerimizin önüne oturuyolar tiner çekiyolar.çocuk parklarından dolanıp önüne gelenden para istiyolar.polis alıyo ertesi gün aa o da ne yine dışardalar.madem bırakıcaksınız nie alıyosunuz? yeter artık yahu sürekli yol değiştirerek gidiyoruz eve.
IYI OLMUS GEBERTSEYMIS KESKE
vatansever o ismini değiştir hiç yakışmıyor sana....
tinerci birine saldırırsa bıçaklarsa ceza yok..ama siz ceza vermeye kalkışırsanız ceza var.ne güzel adalet.tinerci kesinlikle islah olmaz ve topluma her zaman zarar verir.ne zaman buna bi ceza gelecek oda bilinmiyor.
İnsanlık böyle olmamalı.!!
çakmağı KAÇARAK nasıl yakmış onu anlamadım
1-2 yıl öncesne kadar yanlış hatırlamıyorsam tinerciler pendikte parkta 1 kişiyi yakmışlardı. bıçaklanan bir sat komando yüzbaşı vardı bilmem hatırlarmısınız.Allah şaşırtmasın kimseyi, ama bu herifler hep birini yakamazlar ve ayrıca durduk yerde kimse kimseye de saldırmaz haketmiş demekki.bu tinerciler böyle tiner çekip millete saldırdığı sürece, bir gün de biri çıkar böyle yapar onlara. iyi olmuş yapanın eline sağlık...
iyi yapımş adam helal olsun
HAKLI ADANA NOLCAK
korkaklikla cocuk yapmanin alakasi ne cahillik devlet nasilsa cocuk parasi veriyor doguya batiya veriyormu batida insanlar kadin erkek calisiyor daha rahat gecinebilmek icin dogudakinede devlet calisiyor daha iyi gecinsinler diye cocuk yapmayla bu haberin alakasi neydiyse bende sana uydum cevap verdim Sen kız kardeşime nasıl laf atarsın? Nasıl rahatsız edersin? Ben seni yakmaz mıyım demis namus bekcisi oldu herkes bunu diyen baskasinin kardesine bakmiyormu kendileri her halti yer baskasi yapinca namuslu oldugu aklina gelir cocuk tinerci degilde parali bir cocuk olsa sesiniz cikmaz ama
yaw bu haberle dünkü doktorun ölümü haberi arasındaki farkı birisi söylesin bakalım,bu kişi ölseydi bi tinerci ölmüşyaw, denir geçilir gidilir kimse gıkını çıkarmazdı,ama oda bi insan onun hayatı bir doktorunkinden,öğretmeninkinden.(milletvekilnden,başbakanınkinden)daha zor. çok konuşmayın acaba ne oludda tinerci oldu bide ona sorun.çok merak ediyorum diri diri yakılmaya teşebbbüs edilen bu sokak insanının bu haberi ne kadar ilgi görecek. bunun için kimse iş bırakmayacak kimse yürümeyecek sanırımda.bu tür insanlar içinde bir düzenlemeye gidilecekmi.onu yakmaya çalışan nasıl bi ceza alacak...
@ahmetcan08,yorumuna cevap verdirmiyorsun çok haklıymışsın gibi.Cem garipoğlu doğulumu keyfi için kızı doğradı.yerden yere vurduğunuz RTE doğulumu devlet yönetemiyo diyorsunuz!!!ali ağaoğlu doğulumu,eski yapılarım deniz kumuyla yapıldı diyor?? yıkılsa binalar kaç can gider?? inegölde ünv öğr kız 2 senedir kayıp,doğuda mı oldu bunlar?? peki sen doğulumusun,bir bayrak altında yaşarken bu ayrımı yapıysun??bir yazı yazarken ucunu bucağını düşünde yaz.!!! yazını son derece talihsiz buldum!!!
Burhan_41 sana katılıyorum arkadaş memleket önemli değil insan olmak önemli olan zaten doğulular böyle adi şerefsiz olamaz bizde namus çok önemli doğunun adı bir kere kötüye çıkmış batıda çağdaş iansanların yaptığını hayvanlar bile yapmıyor yinede onlar ilerigörüşlü bizler cahil aslında onlar diplomalı cahiller haberleri yok.
arkadaşım iyi bi konuya değinmişsinde bölge olarak neden sadece doğu saçma olmuş, diğer bölgeler süt liman sadece doğudamı var bu zihniyet, gerçi senin zihniyet yanlış mazur görmek lazım
gene adana hep adana o şehirde polis sayısı artırılmalı
Diğer Haberler