'Tecavüze uğradım' dedi, bakire çıkınca...

Evden kaçtıktan sonra sığındığı parkta özel güvenlik görevlisi H.Y.’nin tecavüzüne uğradığını söyleyen 15 yaşındaki B.D., bakire olduğu ortaya çıkınca ’uydurdum’ deyip şikayetinden vazgeçti.

'Tecavüze uğradım' dedi, bakire çıkınca...

Dava konusu olay, geçen 28 Ocak’ta merkez Seyhan İlçesi’ndeki Merkez Park içerisinde meydana geldi. Merkez Sarıçam İlçesi’ndeki evlerinden, babası H.D. ve annesi B.D.’ye, "Simit almaya gidiyorum" diyerek çıkan B.D., akşama kadar gezip hava kararınca Merkez Park’a gitti. Park içerisinde başıboş köpeklerle karşılaşan B.D., ısıracaklarını düşünerek çığlık attı. Çığlık sesinin geldiği yere doğru koşan parktaki özel güvenlik görevlisi H.Y., köpekleri kovalayıp genç kıza yardım etti. İddiaya göre H.Y., yalnız haldeki B.D.’yi park içerisinde bulunan boş depoya götürüp cinsel ilişki teklifinde bulundu. Genç kız ilk başlarda bu teklifi kabul etmedi. Korkan ve H.Y.’nin ısrarı üzerine cinsel ilişkiye girmeyi kabul etiğini söyleyen B.D., sabah gün doğumunda depodan çıkıp kent merkezine gitti. Arkadaşlarının yanında ve dışarıda 3 gün daha geçiren B.D., evine dönünce yaşadıklarını ailesine anlattı.

TUTUKLANDI 20 YIL HAPSİ İSTENDİ

Bunun üzerine babası H.D. ile birlikte polis karakoluna giden B.D., H.Y.’nin tecavüzüne uğradığını ileri sürüp şikayetçi oldu. Olayla ilgili çalışma başlatan polisler, 1 Şubat’ta gözaltına aldıkları H.Y.’yi adliyeye çıkarttı. H.Y. sevk edildiği nöbetçi mahkemece tutuklandı. Cumhuriyet Savcısı, H.Y. hakkında ’Çocuğun nitelikli cinsel istismarı’ ve ’ ’Evi terk eden çocuğu ailesini ve yetkili makamları durumdan haberdar etmeksizin yanında tutmak’ suçlamasıyla toplam 20 yıla kadar hapis cezasıyla iddianame hazırladı. İddianame Adana 1’inci Ağır Ceza Mahkemesi’nde kabul edildi. Hakim karşısına çıkan H.Y. suçlamaları reddedip, "Bana cinsel ilişki teklif eden B.D.’dir. Evli olduğumu söyleyip kabul etmediğim için beni mahvedeceğini söylemişti. İftira atıyor" diye savunma yaptı. Tecavüze uğradığını söyleyen B.D. şikayetçi olunca sanığın tahliye istemi reddedildi.

’UYDURDUM’ VİCDAN AZABI ÇEKİYORUM

Olay sonrası ruh ve beden sağlığıyla ilgili rapor alınması için Çukurova Üniversitesi Tıp FakültesiAdli Tıp Anabilim Dalı’na gönderilen B.D.’nin ’bakire’ olduğuna yönelik verilen rapor, Adana 1’inci Ağır Ceza Mahkemesi’ne ulaştı. Raporun ardından davanın duruşmasında psikolog gözetiminde hakim karşısına çıkan B.D., psikolojik sorunları olduğunu ve Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi Psikiyatri Servisi’nde 2 yıldır tedavi gördüğünü söyledi. Tedaviye bağlı olarakilaç kullandığını anlatan B.D., "Bazen bu nedenle hayaller görüyorum. Bazı şeyleri uyduruyorum. H.Y.’ye 18 yaşında olduğumu söyledim. Polise gidip tecavüz olayını da uydurdum. Bu yüzden bakireyim. Vicdan azabı çekiyorum, H.Y. bana bir şey yapmadı, şikayetçi değilim" diye konuştu.

İMZA ATMA KOŞULUYLA TAHLİYE

Hakimin, "Sanığı niye suçladın?" diye sorduğu B.D, "Bünyem iyi değildi. İftira atmak için değil, psikolojik sorunlarım nedeniyle sanığı suçladım" dedi. Suçsuz ve mağdur olduğunu söyleyen H.Y., B.D.’nin şikayetinden vazgeçmesi ve gelen rapor doğrultusunda adli denetim kapsamında haftada 3 gün polis merkezi’ne gidip imza atması koşuluyla tahliye edildi. H.Y.’nin yakınları tahliye kararıyla büyük sevinç yaşadı. B.D.’nin ruh ve beden sağlığının bozulup bozulmadığıyla ilgili İstanbul Adli Tıp Kurumu’nda istenen raporun beklenmesine karar veren mahkeme heyeti, duruşmaya erteledi. (DHA)

haberler

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 83 yorum
Kız bakire çıkmasaydı ne olacaktı adam içerde yıllarca kalacaktı. Tabi içerde tecavüzcülere yapılan muamele belli. Bu adamın eşi çocuğu tecavüzcünün ailesi olarak hep dışlanacaktı yazık değil mi. O zaman şöyle birşey de yapabilirler rahatça. Kız gider sevgilisyle ilişkiye girer ailesinede tepki çekmeemek için tecavüze uğradım der birde kurban seçer sevgilisini ele vermemek için işin içinden çıkar. taki vicdan azabı çekipte gerçeği söyleyene kadar. Kurban içerde yatsın kız devam etsin. nasılsa tecavüz sonucu o kızlığını kaybetti olur aklanır masum insan çürür gider. Buna bir çare bulunmalı.
aynısını düşündüm ya kız bakire çıkmasaydı bu adam ne bok yerdi diye yazaçaktım hatta
çok doğru
o dedıgın eskı turk fılmlerınde arkadasım artık o kadar gelıstıkı tıb ne zaman kac gun once ılıskıye gırdıgıne kadar meydana cıkıyor
@levent_6185 Adam 20 yılla yargılanıyor. İftira atan insanda o şekilde yargılanırsa iftira olayının önüne geçebilirler. Bakıldığında bir yalan sözyemiş gibi duruyor. Ancak etkisi çok büyük oluyor. Adam yıllarca hapis yatacak. ailesi perişan olacak. Çocuğu varsa tecavüzcünün oğlu diye hayatının sonuna kadar bu etiketle yaşayacak. adamın suçsuz yere yattığının yanında içeride birde tecavüzcülere uygulanan muameleyi görecek. O nedenle iftira edende bir ailenin hayatını karartabileceği varsayılarak çok büyük ceza almalıdır. Almalıdır ki bu olaylarda yalanın önüne geçilebilsin. Masumlar yanmasın.
Cumhuriyet Savcısı neye dayanarak bu adamın 20 yıl ile cezalandırılmasını istedi çok merak ediyorum. Demek ki işler ezbere gidiyor. Çok yazık.
şimdi de 20 yılla bu kız yargılanmalı ki, bir daha tecavüz etti beni diye yalan söyleyip, yargıyı oyalamasın ve bu tür yalan söyleyecek olan kızlarada örnek olsun
KIZA DA CEZA VERSİNLER. Kızın ailesine de ceza versinler...
iyi olurdu..
Bir kadın şu erkek tarafından tecavuze ugradım dedimi erkek yıllarca hapis yiyor.Ve iftira olup olmadığı kanıtlanamazsa boşu boşuna yılları bile gidebiliiyor.Ya o kız bakire olmasa başkası ile ilişkiye girse ve bu kişiye suç atılmış olsa ne olacaktı.Bu kişi ömrünü hapislerde mi geçirecekti.Erkek bu gibi iftiralar karşısında her zaman savunmasız.Tek dayanağı karşı tarafın iddiasından vazgeçmesi.Çok saçma ve ayrımcı bir adalet sitemi açığı daha..
katılıyorum..
bir bayana yardım ettin vede oda sizden için bana sarkıntılık etti dedi yandın ayıkla pirincin taşını onun için insanlık görevi falan bitmiş artık kim yardım ederse etsin sen hemen o anda kaybolacan ki çünkü başın belaya girmesin
harbiden ne olaylar olmaya başladı şaka gibi arkadaş şuraya bak yahu yuhhh artık mucize yani inanamıyorum arkadaşlar Yunus Mjuhkin denen adamı gördünüzmü 2 günde beşyüzkırk milyar tutturmuş. Arkadaşlar hemen Yunus Mjuhkin diye arama motorunda aratıp bu adamı bulup zengin olun hemde tahminler bedava kupon yarışmasını kazananada 10 milyar var
Valla bu işler -ranta intikama dönüşüyor veya dönüşürse kötü olur-Geçen avukat arkadaşım yanımda kapıcının kızı geldi 10 yaşlarında uğrar harçlık veririm -iş yeri yakın eve -yanak uzatır her çocuk gibi öptüm gitti-Dediki aman abi uzak dur -burada kamera varmı kamera koy kız eve gitse beni okşadı öptü dese-6 ay ben bile kurtaramam yatarsın--Şimdi soruyorum bu adamı içeri atmışlar-kız itiraf etti kurtuldu---Soruyorum bir kötü niyetli kişi dukkana gelip ustunu yırtıp imdat saldırdı dese nolur -isbatı yokda 10 sene yatarsın -suistimale açık
şimdi çamur attğın o adamın suçu ne ? başıma gelse karşı dava açar hayatını karartırdım... maddi manevi ne kadar tazminat varsa talep ederdim... insan onuruyla gururyla oynamak ne kadar kolay...
kız uydurdum demiş gene de denetimli serbestlik almış eleman ya bu ülkede kızlar yalan bile söylese erkekler ceza alıyor bu nasıl bi anlayış anlamadım ...
bu kızı geneleve versinler.bi işe yarasın bari.yoksa çok canlar yakar.donu tutmuyor
böyle adeletin ben kız ne dediyse adelet onu yapıyor gerçek hayatta da çok karsıma çıktı bu masum insanı o kadar içerde yatırmak günah deilmi neden kıza ceza vermiyorlar böyle adelet mi olur
Peki kız kenidni başkasına bozdurmuş olsaydı bu esna da, güvenlikçi mahvulmuştu. böyle adalet olur mu, bir kahpenin sözüyle hemen bir insan içeri alınırmı, itibarı iki paralık edilir mi, önce gereken tetkikleri yaptırırsın, gerçeklik payı varsa o zaman gerekeni yaparsın, yok arkadaş bu savcıların ve hakimlerin hakikaten biraz hukuk öğrenmesi gerekiyor.
YA KIZIM MANYAKMISINIZ İNSANLARIN HAYATLARIYLA BU KADAR KOLAY OYNUYROSUNUZ YAA.... UTANMA YOK ONU ANLADIK. VİCDANINIZDA YOK YAA
ANLAMADIGIM BIR DURUM ALIRSIN HEMEN BAKIRELIK TESTI YAPTIRIRSIN HER SEY ORTAY ACIKAR O ADAM SIMDI ISNDEN OLDU AILESI ILE ARASIN A NELER YASANDI ADAMIN PSIKOLOJISI BOZULMUSTUR EN BUYUK SUC SAVCILARDA KARDESIM KANITLA ONDAN SONRA IDAMINI ISTE
siz siz olun bi kadınla yanlız asansöre bile binmeyin
Yanlız değil yalnız demek istemiş arkadaş.Yanlışlıkla yanlış tuşa basıvermiş.
okadar da abartilaca kbisey degil bence sonucta anlayan anlamistir dursunyilmaz efendi
adamın suçu yok ama 3 günde bir imzaya gidecek. adalet bumudur ya gitsin kızı içeri atsınlar
ZATEN ATCAKLAR...
KIZLARIN ELLERİNDEN TUTMAYA KORKAR OLDUK ÖPSEK HAPSİ BOYLAYACAĞIZ ...
cezayı buna verecekler aslında çamur atmak neymiş
kadının yalanından vede iftiralarından koruma kanunu çıkarılmalı ...
AYNEN İFTİRA ATAN KADINLARA EN AZ 20 YILDAN BAŞLAYAN HAPİS CEZALARI VERİLMELİ...
bu işin şakası asla olamaz.kaldıki bu tecavüz hapiste katillere bile bir değer veriyolar ama tecavüzcülerin her gün ağzına sıçıyorlar.kimbilir senin yüzünden o adam 7 ay boyunca hapiste neler çekti ayrıca eşinin ve çocuğunun dışarda yaşadıklarıda cabası!!!
sonuna kadar katılıyorum, o adamın kayıplarını kim karşılayacak. işte adalet sistemimizin işleyişi o kızın sağlık raporları neden hemen alınmamış adam 7 aydır içerde. günah değilmi..
YALAN YERE İFTİRA ATMAK KADAR KÖTÜ BİR ŞEY YOK. ONDAN SONRA DA GEL SEN İYİLİK YAP. YOLDA KALANLARI ALMAYA KALKIYORSUN BAŞINA GELMEYEN KALMIYOR.
SAÇMALIK HEM BAKİRE HEMDE ADAM HAFTADA 3 KEZ KARAKOLA GİDİP İMZA ATAÇAK BİR BAĞLANTI KURAMADIM
suçsuz adama iftira atma suçuyla yargılanacak da ondan
GERÇEKTEN TÜRKİYEDE ADALET SADECE BAYANLARIN İKİ DUDAĞI İLE BACAK ARASINA SIKIŞMIŞ KALMIŞ.YAZIKLAR OLSUN NE DİYEYİM YA,ERKEKLERİN HİÇ Mİ Bİ DAYANAĞI YOK HİÇ Mİ GÜVENDİĞİ Bİ YASA YOK ANLAMIYORUM.EN KISA ZAMANDA BU MEDENİ KANUNUNDA DA ADALET SİSTEMİNDE DE BİR DEĞİŞİKLİĞE GİDİLMESİ GEREKİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM...
önce vicdan olacak sana yardım edene yapılcak iş mi bu allah herkese önce vicdan versin ayıp valla sonra sokak ortasında babandan kocandan abinden dayak yiyince niye yardım etmiyor kimse diyorlar bu kız ve bunun gibiler yüzünden bunlar insanı iyilikten soğuturlar
Erkeklerinde kızlarında akılları hep bacak arasında.İki kulak arasına akılları gelenlerden haberim olsun.
var bir iş bence ateşolmayan yerden duman çıkmaz
dffdf
ADANA VE SAMSUN.TÜRKİYENİN CİVİSİ ÇIKMIŞ İKİ VİLAYETİ.MUTLAKA VE MUTLAKA BUNUN PSİKOLAJİDE KARŞILIĞI VARDIR.BİR ARAŞTIRMA KOMİSYONU KURULSUN.
Ağzına sağlık çok güzel bir tespit.
UYDURMA BİR HABER İŞİN ASLI TABİKİ BÖYLE DEĞİL KOKUSU ÇIKAR ....
BÖYLE SAÇMALIK MI OLUR. ADAM 7 AY BOŞUNAMI YATTI. NEDEN BÖYLE BİR SUÇLAMA OLUR OLMAZ BEKARET KONTROLÜNE GÖTÜRÜP DOĞRU OLUP ALMADIĞINA BAKMIYOR. OZAMAN HERKEZ BİRBİRİNE İFTİRA ATIP 7 - 8 AY HAPİS YATIRSIN HAKSIZ YERE ŞİMDİ O ADAMIN YATTIĞI 7 AY HAPİSİN CEZASINI KİM VERECEK. 7 AY BOYUNCA AİLESİ NEYLE GEÇİNDİ AYRICA ADAMCAĞIZ İŞİNDENDE KOVULMUŞTUR. ŞİMDİ, O ADAMIN VE AİLESİNİN PSİKOLOJİSİNİ MERAK EDEN YOK. KİM VERECEK BUNUN HESABINI.
NE BİÇİM YASALAR ÇIKMIŞ YA KADIN ŞİKATÇİ OLDUMU ERKEĞİN ÖMRÜ CEZA EVİNDE YA GÖNÜLLÜ OLUPTA SONRA TARTIŞIP SİNİRLENDİĞİNDE TECAVÜZE UĞRADIM DESE.ERKEKLERİ KADINA KÖLELEŞTİREN YASALAR VAR DERHAL DÜZELTİLMESİ GEREKİYOR NE BU YA KADINA NE DERSE EYVALLAH ÜLKESİ OLMUŞ KADIN HAKKI DİYE DİYE.UTANÇ VERİCİ YASALAR VAR.KADINA DA CEZAYI ÖN GÖREN YASALAR ÇIKSIN.İYİ BİR KADIN GICIK ALDIĞI BİRİNE İFTİRA ATIP TECAVÜZ ETTİ DEDİMİ HEMEN HAPİS Mİ OLCAK.NE HALE GELDİ MEMLEKET YAHU UTANIYORUM BU DURUMDAN.
ben anlamiyorumbir kadin yada bir kız bana iftira atacak delil olmayacak aylarca hatta yıllarca hapiste olacam kusura bakmayın adalete güvenmiyorum ben
adam 7 aydir iceride bunun hesabini kim verecek böyle adaletmi var? kanunda ap acik bir kisi suclulugu ispatlanana kadar sucsuzdur yazmasina rahmen hakimlerin kamu vicdani icin verdigi tutuklama kararlari cok sacma madur olan insanlarin isinden gucunden olan insanlarin zararini toplum icinde yapmadigi suctan dolayi hor gorulup manevi cokuntu ceken insanlarin zararini ne bu dunyada nede öbür dünyada veremiyceksiniz böyle kanun böyle adalet olmaz..
para çözdü şikayeti oldu bitti
ya bu nasıl adelet bir deli çıksın sana iftira etsin Yargıda al acele suçu isbat edilmeden suçlananı tutukla sonrada pardon de ne kadar kolay bu adam hem işini hem de eşini kaybedebilirdi.Ne olacak şimdi bu vatandaşın çektiği ve kaybettiği itibarı bunu biz devlet olarak geri verebilcekmiyiz.İnsanları kamu olarak zarara uğratan görevliler hakkında da devlet sorumluluk almalı bu işler bu kadar ucuz olmamalıdır.
yahu bazen aklıma gelmiyor değil. sen sen ol kadından uzak dur , gidip polise tecavüz etti diye bir beyan 20 yıl . lan idam edin daha iyi , 1 söze karşılık 20 yıl be.
Kızın cezasını çekmesi lazım. Birinin onuruyla oynamanın ne demek olduğunu anlamalı
Ama sunu bilinki iliskide illa hymen yirtilcak diye bir durum yok, esneme olasiligi da var. Bence kiz sevgilisiyle iliskiye girdi ve adeta kendine bir tane sokaktan bir kurban seçti. Raporda hymenin yirtilmadigini ögrenince'de davasindan vazgeçti. Aslinda bu sözde kiz ömürlük hapis yatmali.
Bir gün gerçekten uydururlar, yazık değilmi o insana onun eşi, çocuğu, anası, babası, çevresi, mahallesi, komşusu yokmu?
Ne adaleti,Türkiyede adalat aramak genelevde bakire aramak gibi!
adalet yok adalet. ezbere suçlanıyorsun. Kızın üstünde sperm örnekleri olması lazım, kızın üstünde darp izleri olması lazım kamera kayıtları vs olması lazım. yeterli delil olmadan kız bakire cıkmasaydı bu dava 2 yıl sürerdi. 2 yılda o kişi tutuklu yargılanırdı.. 2 yıl sonra belki cıkardı, ama etrafındakiler delil bulamadılar diye bıraktılar o tecavüzcüyü diyeceklerdi. Ne beter bi adalet vijdan sistemimiz var...
Diğer Haberler