AK Parti'nin anketinden Mansur Yavaş çıktı!

AK Parti'nin yerel seçim adaylarıyla ilgili başkenti hareketlendiren bir iddia ortaya atıldı. AK Parti'nin yaptırdığı son seçim anketi sonucunda, Ankara'dan Mansur Yavaş çıktı. Ayrıca İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun, İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) için aday olmak istediği ileri sürüldü.

AK Parti'nin aralıksız yaptırdığı çalışmalarda, üç büyük şehir için ilginç seçenekler ortaya çıktı. Yapılan araştırmalarda Ankara için, Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki'nin yanı sıra, Altındağ Belediye Başkanı Veysel Tiryaki'yi görmek isteyenlerin de olduğu görüldü. Hangi partiden aday olacağı henüz kesinleşmeyen Mansur Yavaş'ın ismi, AK Parti'nin anketinde Ankaralıların başkan olarak görmek istediği isimler arasında yer aldı.

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 84 yorum
Soylu' nun Istanbul' a aday olmasını istiyoruz.. Boyunun ölçüsünü bir alsın..
keMAL 10 kere boyunun ölçüsünü aldi ama hala peşinden kosuyonuz
@tahsin.ozkara Şunu iyi bil; AKP yi ayakta tutan güç, tepedeki geri zekalı değildir. O güç; 25 milyon seçmendir ki, bunlardan 15 milyonu yalaka, 10 milyonu da aptal kesimdir. Yalakalara yapılacak bir şey yok. Onlar yollarında yürümeye devam edeceklerdir. Asıl olan, 10 milyon aptaldan en az 5 milyonun aklını başına getirmektir. O zaman bu ülke, geri zekalı anaforcuların elinden kurtulmuş olacaktır. Yol çok yakındır. Öncelikle mart seçiminde boylarının ölçüsü alınacak, ne kadar cüce oldukları ortaya çıkacaktır. En geç bir yıl içinde işlem tamam olacaktır. ŞİMDİDEN GÖZÜN AYDIN YURDUM İNSANI
@r.etkar HİÇ MERAK ETMEYİN,MHP VE AKP NİN BURNUNU SÜRTECEĞİZ.HALKLA NASIL KONUŞULUR ÖĞRETECEĞİZ.ULAN TÜREMİŞ NEDİR.TERBİYESİZ HERİF.KRAL ÇIPLAK
@r.etkar sizden alası MALMI var
@galipugurbenli MİLLETİ APTAL YUKARIYI GERİ ZEKALI DEMEYE HAKKINIZ YOKTUR.APTAL OLAN DA YALAKA OLANDA SİZLERSİNİZ.KEMAL BEY AGZINIZA YAPSA HALA KORKUNUZDAN VIRT DİYEMİYONUZ.SECMEN OYUNU SİZLERE VE SİZİN ZİHNİYETE VERİNCE(HDP-PKK-CHP-SAADETE )VERİNCE APTAL OLMUCAK AMA DİĞERLERİNE VERİRSE APTAL OLACAK EMİ.ALLAH SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN...
@tahsin.ozkara keMAL i millet vekili takmıyor kim oy verir ki?
galipugurbenli tam bi meczupsun vesselam acil dr a git
@galipugurbenli aptal insanların olduğuna hiç şüphemiz olmadığı gibi seninden o kesimin içinde olmadığının bi garantisi yok.
KİMİ KOYARSANIZ KOYUN ESKİSİ GİBİ AKP DEN ÇEKET KOYSANIZ SEÇİLİR MANTIĞI İLE DÜŞÜNMEYİN ARTIK. TÜM ÇEVREM AKP NİN SENİN GİBİ BİR KALESİ YIKILDI İSE İŞİ GERÇEKTEN ZOR DİYORLAR. EYT İÇİN O AÇIKLAMALARI HAK ETMEDİK. 10500 GÜN PRİM 30 YILDIR VERGİ VER SSK YATIR KARŞILIĞI TÜREMİŞ OLMAMALIYDI.
@a_celik01 BAKALIM ÇEKETMİ YOKSA MANSUR YAVAŞMI GÖRECEGİZ ARTIK CEKETİN HÜKMÜ BİTTİ.
@a_celik01 REİSMİDİR NEDİR,ASIL TÜREMİŞ KENDİSİ 3 MAAŞ ALIYOR.BİZİMLEDE ÇİFT DİKİŞ DALGASI GEÇİYOR.UTANMAZ HERİF
@a_celik01 kafa tıkırında
CHP ve İYİ parti ortak aday Mansur Yavaş' ı Ankara adayı olarak çıkartırlarsa, Mansur Yavaş' ın kazanma olasılığı çok yüksek. Yanlız, Muhalefetin ekonomik buhranı milletimize çok iyi anlatmaları gerekir.
masallar masallar
@efsunlu.anahtar güzel demişin ancak milletimiz cahil anlamıyoooor. kaç yıldır anlatmaya çalışıyorlar. Bu halktan bir şey olmaz onlara ver çobanı arkasından me me me gider durur.
Tüm Yorumları Görmek İçin Tıklayın
Diğer Haberler