22 Ayar Altın Bilezik Gram Fiyatı Haberleri

5 Ağustos Altın bilezik fiyatları: Bugün (5 Ağustos) Altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Altın bilezikler, uzun yıllardır hem yatırım hem de takı olarak çeşitli şekillerde tercih ediliyor. Özellikle düğünlerde sıklıkla tercih edilen altın bilezik fiyatları, düğün sezonunun açılmasıyla beraber ilgi görmeye başladı. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı dün günü 449 ile kapatırken bugün güne 457 ile başladı. Ons altın ise bir önceki kapanışın yüzde 0,05 altında 1.811 dolardan işlem görüyor. Peki, 5 Ağustos altın bilezik fiyatları ne kadar oldu?

Finans 05-08-21 07:49

4 Ağustos altın bilezik fiyatları: Bugün (4 Ağustos) altın bilezik gram fiyatları ne kadar oldu?

Altın bilezik, günümüzde hem yatırım amaçlı hem de hediyelik olarak sıkça tercih ediliyor. Özellikle düğünlerin vazgeçilmez hediyeliklerinden biri olan Altın bilezikler, 4 Ağustos tarihinde yakından takip ediliyor. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı dün günü 448 ile kapatırken, bugün güne 453 ile başladı. İşte 4 Ağustos Altın bilezik gram fiyatları…

Finans 04-08-21 08:20

3 Ağustos Altın Bilezik fiyatları: Bugün (3 Ağustos) Altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

3 Ağustos Salı günü altın bilezik gram fiyatları araştırılıyor. Düğünlerin artmaya başladığı şu dönemde özellikle ilgi konusu olan altın bilezikler, oldukça rağbet görüyor. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı dün günü 443 ile kapatmasının ardından bugün güne yükselişle başladı. Bir süredir genel olarak artış eğiliminde olan altın bilezik fiyatları, yeni haftada da bu yükselişine devam ediyor. Peki 3 Ağustos altın bilezik gram fiyatları ne kadar oldu?

Finans 03-08-21 08:16

28 Temmuz Altın bilezik fiyatları: Bugün (28 Temmuz) altın bilezik gram fiyatları ne kadar oldu?

Uzun yıllardır çeşitli şekillerde kullanılan altın, günümüzde takı olarak veya hediyelik olarak sıkça tercih ediliyor. 28 Temmuz altın bilezik fiyatları da birçok kişi tarafından düzenli olarak takip ediliyor. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı dün günü 452 seviyesinde kapatırken, bugün güne yükselişle başladı. 22 ayar altın bilezik gramı 28 Temmuz sabahına kapanış seviyesinin biraz üzerinde 458 ile başladı. İşte 28 Temmuz altın bilezik fiyatları...

Finans 28-07-21 08:12

26 Temmuz Altın bilezik gram fiyatları: Bugün (26 Temmuz) altın bilezik fiyatları ne kadar oldu?

Düğünlerin vazgeçilmez takıları arasında bulunan altın bilezikler, 26 Temmuz tarihinde de merak edilmeye devam ediliyor. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı dün kapanışta 458 seviyesinde bulunuyorken, 26 Temmuz sabahına da kapanış seviyesine yakın bir seviyede başladı. Altın bilezik fiyatlarında, Kurban Bayramı tatilinin ardından genel olarak bir yükseliş gözlemlendi. Peki 26 Temmuz altın bilezik gram fiyatları ne kadar oldu?

Finans 26-07-21 08:09

20 Temmuz Altın bilezik gram fiyatları: Bugün (20 Temmuz) Altın bilezik gram fiyatları ne kadar oldu?

Altın bilezikler, özellikle normalleşme kararlarından sonra düğünlere izin verilmesiyle beraber daha çok rağbet görmeye başladı. 20 Temmuz Salı gününün Kurban Bayramı’na denk gelmesi sebebiyle, bugün piyasalar kapalı. Bayram nedeniyle piyasalar, hafta boyunca kapalı kalmaya devam edecek. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı dün kapanışta 463 seviyesinde bulunurken, bugün güne kapanış seviyesine yakın bir seviyede başladı. İşte 20 Temmuz altın bilezik gram fiyatları…

Finans 20-07-21 08:15

7 Temmuz Altın Bilezik Fiyatları: Bugün (7 Temmuz) Altın bilezik fiyatları ne kadar oldu? İşte Altın bilezik gram fiyatları…

Dolar kuruna paralel bir şekilde hareket eden Altın fiyatları, bugün güne yükselişle başladı. Altın bilezikler ise son zamanlarda özellikle düğün sezonunun da açılmasıyla beraber giderek ilgi görmeye başladı. Çeşitli şekillerde kullanılan altın bilezik fiyatlarında bugün itibariyle bir yükseliş gözlemlendi. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı dün günü 459 seviyesinde kapatmasının ardından bugün güne 464 seviyesinde başladı. Peki Altın bilezik gram fiyatları bugün ne kadar oldu?

Finans 07-07-21 07:58

1 Temmuz Altın Bilezik fiyatları | Bugün (1 Temmuz) altın bilezik fiyatları ne kadar oldu? 22 ayar, 18 ayar ve 14 ayar altın bilezik ne kadar?

Altın bilezikler düğünlerde takı olarak veya sadece yatırım amaçlı olarak sıkça tercih ediliyor. Koronavirüsün etkilerinin azalmaya başlaması ile beraber, düğün sezonu da hareketlenmeye başladı. Dolar kuruna paralel bir şekilde hareket eden altın fiyatları, güne sakin başladı. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı ise dün günü 448 TL ile kapatırken, bugün güne yükselişle başladı. Peki 1 Temmuz altın bilezik fiyatları ne oldu?

Finans 01-07-21 08:08

29 Haziran Altın Bilezik Fiyatları | Bugün (29 Haziran) Altın Bilezik gram fiyatları ne kadar? 22 ayar, 18 ayar ve 14 ayar altın bilezik fiyatları ne kadar oldu?

Dolar kurundaki değişimlere paralel olarak hareket eden Altın piyasası, yeni haftaya sakin başladı. Genel olarak altın fiyatlarında bir düşüş yaşanırken, aynı etki altın bilezik fiyatlarında da görüldü. Düğün sezonun açılması ve koronavirüs pandemisindeki aşılama hızı giderek artarken, altın bilezik fiyatları da birçok kişi tarafından yakından takip edilmeye başlandı. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı güne 459 seviyesinde başladı. Peki altın bilezik fiyatları bugün (29 Haziran) ne kadar oldu?

Finans 29-06-21 07:54

25 Haziran Altın Bilezik Fiyatları | Bugün (25 Haziran) Altın Bilezik Fiyatları ne kadar? 22 ayar, 18 ayar ve 14 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Düğünlerin vazgeçilmez takılarından biri olan altın bilezikler, yıllardır aynı zamanda yatırım aracı olarak da tercih ediliyor. Son yıllarda altın kurundaki artışa paralel olarak pek çok insan altın bilezik fiyatlarıyla yakından ilgileniyor. Dolar kurundaki düşüşe oranla yatay bir seyre geçen altın bilezik fiyatları, güncel olarak merak ediliyor. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı dün günü 454 seviyesinde kapatırken, bugün güne biraz yükselişle 460 seviyesinden başladı. Peki altın bilezik fiyatla

Finans 25-06-21 07:59

17 Haziran Altın Bilezik Fiyatları | Bugün (17 Haziran) altın bilezik fiyatları ne kadar? 22 ayar, 18 ayar ve 14 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar oldu?

Düğünlerin vazgeçilmez takıları arasında bulunan altın bilezikler, düğün sezonunun açılmasıyla da oldukça ilgi görüyor. Dolar kuruna paralel olarak hareket eden altın fiyatlarında, kurun tersine bir düşüş gözlemlendi. Dolar kurunda bir yükseliş hakimken, altın fiyatlarında bir düşüş seyri bulunuyor. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı dün kapanışta 465 seviyesinde bulunurken, 17 Haziran gününe kapanışa yakın şekilde başladı. Peki altın bilezik fiyatları ne kadar oldu?

Finans 17-06-21 07:52

2 Haziran altın bilezik gram fiyatları | Bugün (2 Haziran) altın bilezik ne kadar? 22 ayar altın bilezik ne kadar oldu?

Uzun yıllardır birçok kişi tarafından hem yatırım amaçlı hem de takı olarak tercih edilen altın bilezik, 2 Haziran gününe hareketli başladı. Düğün sezonunun da açılması ile beraber canlanan altın piyasası, dolar kurunun da etkileri ile beraber yukarı yönlü bir çıkış yaşadı. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı dün kapanışta 473 seviyelerinde işlem görürken bugün güne 491 ile başladı.

Finans 02-06-21 07:55

31 Mayıs Altın bilezik gram fiyatları | Bugün (31 Mayıs) altın bilezik fiyatları ne kadar? 22, 18 ve 14 ayar altın bilezik ne kadar?

Düğünlerde takı olarak ya da birçok kişi tarafından yatırım amaçlı tercih edilen altın bilezik, uzun yıllardır olduğu gibi günümüzde de sıkça tercih ediliyor. Dolar kurundaki yükselişten hareketle, değer kazanan altın fiyatlarındaki son durum yatırımcılar tarafından merak ediliyor. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı, son işlem gününde haftayı 475 seviyelerinde bitirdi.

Finans 31-05-21 08:28

28 Mayıs Altın bilezik gram fiyatları | Bugün (28 Mayıs) Altın bilezik gram fiyatı ne kadar? 22 ayar, 18 ayar ve 14 ayar altın bilezik gram fiyatı ne kadar oldu?

Düğünlerin vazgeçilmez takılarından olan altın bilezikler, uzun yıllardır hem yatırım amaçlı hem de takı olarak birçok kişi tarafından tercih ediliyor. Altın ons fiyatına paralel olarak değişkenlik gösteren altın fiyatları, bugün güne hareketli başladı. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı, dün günü 468,54 seviyelerinde kapatırken, bugün güne yükselişle başladı.

Finans 28-05-21 07:40

12 Mayıs altın bilezik gram fiyatları | Bugün (12 Mayıs) altın bilezik gram fiyatları ne kadar? 22 ayar, 18 ayar ve 14 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Düğünlerde sıkça tercih edilen altın bilezikler, günümüzde sadece takı olarak değil birçok kişi tarafından yatırım amaçlı da oldukça tercih ediliyor. Yatırımcıların ve takı almak isteyen vatandaşların yakından takip ettiği altın fiyatlarında bugün son durum ne? 14 ayar altın bileziğin gram fiyatı dün kapanışta 288,18 seviyelerinde bulunurken, 18 ayar altın bilezik ise dün günü 370,54 seviyelerinde bitirdi. Peki, 22 ayar, 18 ayar ve 14 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Finans 12-05-21 08:01

10 Mayıs altın bilezik gram fiyatları | Bugün (10 Mayıs) altın bilezik fiyatlarında son durum ne? 22 ayar, 18 ayar ve 14 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Düğünlerde ve yatırım amaçlı olarak sıkça tercih edilen altın bilezik fiyatları, haftanın ilk gününde de merak ediliyor. Yatırımcıların yakından takip ettiği altın bilezik fiyatları, dolar kurundan en çok etkilenen piyasalar arasında bulunuyor. Ons altın fiyatında yaşanan yükselişe paralel olarak altın fiyatlarında da genel olarak bir artış gözlemleniyor. Peki altın bilezik fiyatları bu haftaya nasıl başladı? 22 ayar, 18 ayar ve 14 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar oldu?

Finans 10-05-21 08:08

4 Mayıs Altın bilezik gram fiyatları | Bugün altın bilezik gram fiyatları ne kadar? 22 ayar, 18 ayar ve 14 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar oldu?

Değerli madenler arasında hem yatırım amaçlı hem de takı olarak sıklıkla tercih edilen altın, günümüzde pek çok şekilde kullanılıyor. Vatandaşların ilgiyle takip ettiği altın bilezik gram fiyatları bugün ne kadar oldu? 22 ayar altın bilezik gram fiyatı dün günü 440 seviyelerinde kapatırken, 14 ayar altın bilezik gram fiyatı ise günü 280 seviyelerinde kapattı. Genel olarak bakıldığında altın bilezik fiyatlarında hafif bir düşüş gözlemlendi.

Finans 04-05-21 08:05

27 Nisan Altın bilezik gram fiyatları | Altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Altın bilezik fiyatlarındaki değişim yatırımcılar tarafından ilgiyle takip edilirken, bilezik fiyatlarında görülen az da olsa yükseliş dikkat çekti. 14 ayar altın bilezik fiyatı dün kapanışta 268 seviyelerindeyken, 27 Nisan gününde %0,22 artış gösterdi. 27 Nisan altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Finans 27-04-21 07:50

26 Nisan altın bilezik fiyatlarında son durum | 26 Nisan altın bilezik gram fiyatları ne kadar oldu?

Haftanın ilk işlem gününde altın fiyatları yatırımcılar tarafından merak ediliyor. Dolar piyasasındaki hareketlilikten sonra gözler altın bilezik fiyatlarına çevrildi. Son dönemde yaşanan altın fiyatlarındaki hareketlilik altın bilezik fiyatlarında da etkili oldu. Son zamanlarda yaşanan yükseliş ile değer kazanan altın, haftaya yükselişle başladı.

Finans 26-04-21 07:42

21 Nisan altın bilezik gram fiyatları | 21 Nisan 14 ayar, 18 ayar ve 22 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Altın bilezik, uzun sürelerdir takı olarak, yatırım aracı olarak veya düğünlerde hediyelik olarak en çok tercih edilen değerli metaller arasında yer alıyor. Altın fiyatları geçtiğimiz yaşadığı hareketlilikten sonra durgunluk trendine girdi. 22 ayar altın bilezik gram fiyatı 20 Nisan günü 420 seviyelerinde kapatırken, 14 ayar altın bilezik ise günü 263 seviyelerinde bitirdi. 21 Nisan 14 ayar, 18 ayar ve 22 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Finans 21-04-21 08:16

20 Nisan altın bilezik gram fiyatları | 20 Nisan 14 ayar, 18 ayar ve 22 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Altın, uzun yıllardır değerli takılar ve yatırım araçları olarak birçok insan tarafından tercih ediliyor. Altın fiyatlarındaki hareketlilik altın bilezik fiyatlarına da yansıyor. Altının ons fiyatı uzun bir süredir 1,770 dolar seviyelerine çıkmamıştı. Yaşanan bu durum altın fiyatlarında da oldukça etkili oldu. Peki 20 Nisan 14 ayar, 18 ayar ve 22 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Finans 20-04-21 08:03

19 Nisan altın bilezik gram fiyatlarında ilk rakamlar | 19 Nisan 14 ayar, 18 ayar ve 22 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Altın fiyatları özellikle son zamanlarda oldukça hareketli günler geçiriyor. Geçtiğimiz ay dolar kurunda yaşanan hareketlilikten etkilenerek bir anda yükseliş gösteren altın fiyatları, yatırımcılar tarafından oldukça dikkat çekti. Yaşanan bu hareketlilikten sonra durgun bir seviyede kalan altın bilezik fiyatları ise yatırımcılar tarafından merak ediliyor. 19 Nisan 14 ayar, 18 ayar ve 22 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Finans 19-04-21 08:01

18 Nisan altın bilezik fiyatları | 18 Nisan 14 ayar, 18 ayar ve 22 ayar altı bilezik gram fiyatları ne kadar?

Altın fiyatları yatırımcılar tarafından oldukça merak ediliyor. Düğünlerin vazgeçilmez hediyeliklerinden olan altın bilezik fiyatları ise birçok vatandaş tarafından araştırılıyor. Uzun yıllardır değerli madenler arasında oldukça ilgi gören altın bilezik, son zamanlarda birçok kişi tarafından hem yatırım amaçlı hem de hediyelik olarak tercih ediliyor. 18 Nisan 14 ayar, 18 ayar ve 22 ayar altı bilezik gram fiyatları ne kadar?

Finans 18-04-21 09:59

17 Nisan altın bilezik fiyatları | 17 Nisan 14 ayar, 18 ayar ve 22 ayar altı bilezik gram fiyatları ne kadar?

Altın fiyatları yatırımcılar tarafından oldukça merak ediliyor. Düğünlerin vazgeçilmez hediyeliklerinden olan altın bilezik fiyatları ise birçok vatandaş tarafından araştırılıyor. Uzun yıllardır değerli madenler arasında oldukça ilgi gören altın bilezik, son zamanlarda birçok kişi tarafından hem yatırım amaçlı hem de hediyelik olarak tercih ediliyor. 17 Nisan 14 ayar, 18 ayar ve 22 ayar altı bilezik gram fiyatları ne kadar?

Finans 17-04-21 09:53

16 Nisan altın bilezik fiyatları | 16 Nisan 14 ayar, 18 ayar ve 22 ayar altı bilezik gram fiyatları ne kadar?

Altın fiyatları yatırımcılar tarafından oldukça merak ediliyor. Düğünlerin vazgeçilmez hediyeliklerinden olan altın bilezik fiyatları ise birçok vatandaş tarafından araştırılıyor. Uzun yıllardır değerli metaller arasında oldukça ilgi gören altın bilezik, son zamanlarda birçok kişi tarafından hem yatırım amaçlı hem de hediyelik olarak tercih ediliyor. 16 Nisan 14 ayar, 18 ayar ve 22 ayar altı bilezik gram fiyatları ne kadar?

Finans 16-04-21 08:05

31 Mart 14 ayar ve 22 ayar altın bilezik gram fiyatlarında son durum | 31 Mart 14 ayar ve 22 ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Haftanın üçüncü işlem gününde altın fiyatlarındaki hareketlilik devam ediyor. Geçtiğimiz haftalarda piyasalarda yaşanan hareketlilikle beraber bir süredir aynı seyirde ilerleyen altın fiyatları da harekete geçti. 30 Mart günü 14 ayar bilezik gram fiyatı günü 256 TL seviyelerinde kapatırken, 22 ayar altın bilezik gram fiyatı ise 410 TL seviyelerinden işlem gördü.

Finans 31-03-21 07:58

25 Mart 14 ayar ve 22 ayar altın bilezik gram ne kadar oldu | 25 Mart 14 ayar ve 22 ayar altın bilezik gram fiyatları

14 ayar ve 22 ayar altın bilezik gram fiyatları bu ara durgun bir seyirde ilerliyor. Hafta başına yüksek bir hareketlilikle başlayan 14 ayar ve 22 ayar altın bilezik gram fiyatları, hafta sonuna doğru yavaşladı. Güne 408 TL civarlarında başlayan 22 ayar altın bilezik gram fiyatı şu an için anlık 397 TL’den işlem görüyor.

Finans 25-03-21 07:50

22 Mart 22 ayar altın bilezik gram fiyatı ne kadar oldu? Anlık 22 Ayar altın bilezik gram fiyatları ne kadar?

Yurtdışı piyasalarının erken saatte açılmasının ardından piyasalarda yaşanan hareketlilik yatırımcıların ilgiyle takip ettiği bir konu haline geldi. Asya piyasalarında yaşanan bu hareketlilik 22 ayar bilezik fiyatlarını da etkiledi. 22 ayar bilezik fiyatları yükselişe geçti ve 22 ayar bileziğin gram anlık alış fiyatının 410,51 TL bandında seyrettiği gözlemlendi.

Finans 22-03-21 02:37