Altın Düşmeye Devam Edecek Mi Haberleri

Gram altında 440 TL tahmini: Altın fiyatları yükselmeye devam eder mi, düşer mi? Analistlerden altın yorumları!

Altın fiyatları, ABD'nin 10 yıllık Hazine tahvili faizlerinin son bir yılda zirveye tırmanmasının ardından 40 dolara yakın değer kaybetti. Dolar/TL yükselişi ve küresel altın fiyatlarındaki düşüşten etkilenen gram altın ise bu durumdan dolayı baskılanmış durumda ve hafta başından bu yana 20 TL yükseliş kaydetti. Peki altın ne olur, yükselir mi? İşte uzmanların yorumları...

Finans 26-02-21 14:49

Gram altında 425 TL tahmini: Altın fiyatları dolarla birlikte yükselir mi? İşte uzmanların altın yorumları!

Altın fiyatları, ABD'nin 10 yıllık Hazine tahvili faizlerinin son bir yılda zirveye tırmanmasının ardından 2021'den bu yana yüzde 5'ten daha fazla değer kaybederek Şubat ayını da kayıpla kapatacağı öngörülüyor. Dolar/TL yükselişi ve küresel altın fiyatlarındaki düşüşten etkilenen gram altın ise bu durumdan dolayı baskılanmış durumda. Analistler güncel altın beklentilerini paylaşarak, "gram altın ne olur, altın fiyatları yükselir mi" sorularına cevap arayan yatırımcılara destek oluyor.

Finans 25-02-21 12:37

Analistten dikkat çeken altın yorumu: 2021'de altın rekor kırabilir, ons altın 2200 doları görebilir!

Altın fiyatları dün akşam Fed Başkanı Powell'ın yaptığı açıklamalarının ardından 410 TL'nin üstüne çıkarak hafif yükselişe geçti. Altın fiyatları ABD'deki 10 yıllık tahlil faizlerindeki yükselişten ve küresel altın fiyatlarından etkilenmeye devam ediyor. Yatırımcılar ABD'deki gelişmelere odaklanırken uzmanlardan altın yeniden rekor kırabilir yorumu geldi. Peki gram altın fiyatları yükselmeye devam edecek mi? Altın fiyatları tekrar düşer mi? Uzmanların altın yorumları ve açıklamaları haberimizde.

Finans 24-02-21 14:09

Gram altında ilk direnç 417 TL : Altın fiyatlarında yükseliş devam edecek mi? 3 farklı uzmandan altın tahmini!

Altın fiyatları, Fed Başkanı Jerome Powell’ın ABD Kongresi’nde yapacağı sunum öncesinde yükselerek yeniden 1.810 doların üzerini gördü. Dün 400 lira üzerinden fiyat belirleyen gram altın ise yükselen Dolar/TL ve küresel altın fiyatlarıyla beraber 410 TL seviyelerine ulaştı. Peki gram altın fiyatları tekrar yükselir mi? Altın fiyatları tekrar düşer mi? Uzmanların altın yorumları ve açıklamaları haberimizde.

Finans 23-02-21 15:51

Diğer Haber Etiketleri

2 bin dolar 50 dolar altin yükselecek mi altın alacaklar dikkat altın alınır mı altın da son durum anlık altın anlık altın kuru anlık altın piyasası altın düşecek mi altın düşer mi altın fiyatları artacak mı altın fiyatları bugün altın fiyatları dolar altın fiyatları düşecek mi altın fiyatları düşer mi altın fiyatları ne olacak altın fiyatları ne olur altın fiyatları ne zaman yükselir altın fiyatları son durum altın fiyatları yükselecek mi altın fiyatları yükselir mi altın fiyatlarında son durum altın grafik altın gümüş altın kuru altın ne olur altın ne zaman yükselecek altın ne zaman yükselir altın neden düşüyor altın ons altın satış fiyatı altın tahminleri altın ve dolar fiyatları altın ve dolar yorumları altın yorumları güncel altın yorumu altının fiyatı bir çeyrek altın ne kadar bir gram altın bir gram altın ne kadar canlı altın canlı döviz canlı döviz fiyatları canlı gram cumhuriyet altını ne cumhuriyet altını ne kadar cumhuriyet altını satış fiyatı çeyrek altın fiyatı çeyrek altın fiyatları çeyrek altın satış fiyatı dolar düşecek dolar düşecek mi dolar fiyatı dolar kac tl dolar ne kadar olacak dolar ve altın fiyatları dolar yükselir mi dolarda düşüş devam eder mi dolarda son durum dolardaki yükseliş dolarin doların seyri euro tl kuru gram altın ne gram altın ne kadar gram altın ne olur gram altın ons gram altın satış fiyatı gram altın yükselir mi gram altının fiyatı gümüş fiyatları güncel altın fiyatları güncel altın grafiği güncel altın kuru güncel altın yorumları güncel gram altın güncel gümüş güncel gümüş fiyatları günlük altın tam altın fiyatı son dakika altın yorumları yarım altın fiyatı altın fiyat çeyrek altın fiyatları bugün altın fiyatlar altın son durum altın grafiği altın fiyatları bugün ne kadar hisse senetleri altın fiyatları 2021 altını ne kadar ons altın grafiği gram altın dolar altın fiyatları bugün ne kadar oldu gram altın fiyatlar uzmanlardan altın yorumları altın analizi altın ne kadar olur altın dalgalanma altın sert düştü altın tahmin altın alınır mı satılır mı çeyrek altının bir cumhuriyet altını ne kadar dolar tl ne olur altın fiyatları son durumu altın fiyatları son altın fiyatları düşmeye devam edecek mi dolar düşecek mi yükselecek mi gram altın ne zaman yükselecek altın alınmalı mı bu altın fiyatları fiyatları bugün geçen hafta dolar piyasalarda dolar altın fiyatları bugün ne altın fiyatları tekrar yükselecek mi altın daha da yükselir mi gram altın yükselecek mi alt gram altın fiyatlarında son durum ne altın dün türk lirası dolar altın fiyatları nasıl altın fiyatları dün altın beklentisi altın düşüşü dolar fiyatlarında altın kuru fiyatları doların seyri ne olur şimdi altın alınır mı çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar gram altın grafiği altın p altında düşüş altın yükseliş gram altın ne kadar olur dolarda son durum nedir altının fiyatları altın düşüş gram altın ne zaman yükselir bugün için altına yatırım yapılır mı

Altın Düşmeye Devam Edecek Mi

Altın Düşmeye Devam Edecek Mi Hakkındaki Haberler Mynet'Te. Altın Düşmeye Devam Edecek Mi Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'Te Takip Edin.

Gram altında 412 TL tahmini... 23 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya yükselişle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 23 Şubat 2021 Salı güncel altın fiyatları.

Finans 23-02-21 07:37

Analistten çarpıcı 2021 yorumu: Ons altın 2075 doları görebilir... 6 farklı uzmandan altın tahmin yorumları!

Altın fiyatları yeni haftaya yükseliş seyrinde başlarken yatırımcıların gözü Fed Başkanı Powell'ın ABD Kongresi'nde yapacağı sunuma çevrildi. Geçtiğimiz hafta altın küresel piyasalardaki sert düşüşlerden etkilendikten sonra yeni haftaya toparlanarak başladı. Gram altın ise geçen hafta sert düşüşle beraber 400 TL'nin altını görmüştü. Peki gram altın fiyatları tekrar yükselir mi? Altın fiyatları tekrar düşer mi? Uzmanların altın yorumları ve açıklamaları haberimizde.

Finans 22-02-21 13:22

4 farklı uzmandan altın yorumu: Altın fiyatları düşecek mi, yükselecek mi? Şimdi altın almanın zamanı mı?

Altın fiyatları son durum yatırımcılar tarafından araştırılırken uzmanlar güncel altın değerlendirmelerini olumlu yönde yapmaya devam ediyor. 2021 yılını 6 haftasının 4'ünü kayıpla kapatan altın fiyatları dolar kurundan etkilenerek bu haftayı da düşüşle kapatmayı hedefliyor. Ons altın bu hafta başından bu yana 55 dolar civarında düşüş yaşadı. Uzmanlardan ise şimdi altın alınır mı, altın ne zaman alınır sorusuna da cevap geldi. Altın ne zaman yükselir? İşte analistlerin güncel altın tahminleri.

Finans 19-02-21 13:24

Uzmandan gram altın için 420 TL beklentisi: Gram altın ne zaman 400 TL'nin üstüne çıkacak? 3 farklı uzmanın altın yorumu!

Altın fiyatları son iki günde 50 dolardan daha fazla değer kaybetti. 2021 yılındaki son 7 ayın en düşük seviyesini gören altın fiyatları ne zaman yükselecek sorusu gündem oldu. Bu süreçte altın yorumlarını paylaşan uzmanlardan altın için olumlu yorumlar gelmeye başladı. Altın fiyatlarının destek noktalarına doğru düşüşe geçtiğini aktaran uzmanlar destek noktalarından oldukça olumlu. Peki altın fiyatları düşmeye devam edecek mi? İşte uzmanların güncel altın tahminleri...

Finans 18-02-21 13:40

Gram altında 446 TL tahmini: 18 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın bu haftayı düşey seyirle kapatacak gibi görünüyr. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:18 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları.

Finans 18-02-21 07:27

Altın 2 bin doların üstüne çıkabilir: Uzman tarih verdi, 2021'de altın ne zaman yükselecek? 5 uzmandan altın tahmini!

ABD Hazine tahvilli faizlerinin yükselişi ile birlikte güçlenen dolarla birlikte altın fiyatlarında sert düşüşler oldu. 2021 yılındaki en düşük seviyesini gören altın fiyatları ne zaman yükselecek sorusu gündem oldu. Bu süreçte altın yorumlarını paylaşan uzmanlardan altın için olumlu yorumlar gelmeye başladı. 2021 yılının ortalarında ons altını 2 bin dolar seviyesini görebileceğini aktaran uzmanın yorumu yatırımcıları şaşırttı. İşte analistlerin güncel altın tahminleri...

Finans 17-02-21 13:42

Gram altın için uzmandan 395 TL uyarısı: Gram altın ne zaman yükselecek?

Son 7 ayın seviyelerine kadar gerileyen altın fiyatları dolar/TL'deki düşüşle birlikte aşağı yönlü hareket ettiği için gram altın fiyatı 406 seviyelerine kadar geldi. "Altın fiyatları ne zaman yükselecek" araştırılırken, uzmanında 395 TL'ye kadar düşebilir uyarısı geldi. Öte yandan ABD'de bugün sona eren tatilden sonra teşvik paketlerinin ne zaman işleme alınacağı yatırımcıların gündemi oldu. Peki dolar/TL düşüşleri devam ettikçe altın fiyatları da düşecek mi? Uzmandan güncel altın grafiği...

Finans 16-02-21 11:49

Altında direnç noktaları! Altın son durum: 9 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 9 Şubat 2021 Salı güncel altın fiyatları...

Finans 09-02-21 07:05

4 farklı uzmandan altın yorumu: Altın fiyatlarının yükselişi ne zaman başlar?

Altın şubat ayının ikinci haftasına yine yön arayışında ve yatay başladı. Mali teşvik paketleri ve ABD Hazine ve Maliye Bakanı Janet Yellen'in açıklamalarına odaklanan yatırımcılar, gram altının yeni haftada nasıl bir yön izleyeceğini araştırıyor. Analistler yeni haftaya yatay başlayan altının mali teşvik paketlerinden sonra yönünü bulacağı konusunda hemfikirler. Peki gram altın yükselişe geçecek mi? Altın fiyatları ne zaman yükselecek? Analistlerin 8 şubat altın yorumları, güncel altın grafiği.

Finans 08-02-21 14:23

Altın alacaklar dikkat! Analistten gram altın için 395 TL yorumu: Gram altın ne zaman yükselecek?

Altın yatırımcılarının ekonomik toparlanmalara ve koronavirüs aşısı gelişmelerine odaklanması ons altın fiyatlarının 1.800 doların altına inmesine neden oldu. Aşağı yönlü eğilime devam eden altının 50 günlük hareketliliği 200 günlük ortalamanın aşağısında kalmasına çok az kaldı. Analistlerin "ölüm kavşağı" dedikleri bu harekette daha fazla kayıplar olacağı öngörülüyor. Peki gram altın nasıl bir yön izleyecek? Altın fiyatları düşmeye devam edecek mi? İşte analistlerden altın beklentileri...

Finans 05-02-21 12:11

İngiliz Bankası analisti: Altın tüm zamanların rekorunu kırabilir İşte çarpıcı 2021 altın tahmini!

"Altın düşmeye devam edecek mi" sorusu yatırımcıların gündeminden düşmüyor. Şubat ayına hızlı başlayan altın fiyatları ikinci gününde sert düştü. Analistler altın fiyatlarının teşvik paketlerini beklediğini belirtti. Bu süreçte dikkat çeken bir yorumda Standard Chartered bankasının analistlerinden Suki Cooper'dan geldi. Cooper ons altın için rekor tahminde bulunarak yılın ikinci çeyreğinde ons altının 2.070 dolar olabileceğini söyledi.

Finans 04-02-21 09:51

Gram altın için 400 TL tahmini! Dolardaki düşüş altını da düşürür mü? Şubat'ta altın alınır mı-satılır mı? Ne zaman altın alınır?

Altın son durum ne olacak merak ediliyor... Altın, son 10 yıldaki en kötü Ocak ayı performansından sonra Şubat ayına yükselişle başlayan altın fiyatları bugün öğle saatlerinde sert düştü. Güne satış fiyatı 428,44 lira ile başlayan gram altın 422 lira civarlarında fiyat belirliyor. Bu süreçte yatırımcılar, "dolarda düşüş devam eder mi, altın alınır mı yoksa satılır mı, ne zaman altın alınır" sorularına cevap arıyor. Peki gram altın düşmeye devam edecek mi? İşte uzmanların güncel altın tahminleri.

Finans 02-02-21 14:51

Altın sert düştü! Gram altın ne kadar oldu?

Altın, son 10 yıldaki en kötü Ocak ayı performansından sonra Şubat ayına yükselişle başlayan altın fiyatları öğle saatlerinde sert düştü. Güne satış fiyatı 428,44 lira ile başlayan gram altın 422 lira civarlarında fiyat belirliyor. Peki gram altın düşmeye devam edecek mi?

Finans 02-02-21 11:57

Analistlerden güncel altın ve dolar yorumu... Altın ne zaman yükselecek? Altın ve dolar için kritik eşiği verdi!

Altın fiyatları ne olacak araştıran yatırımcıların gözleri Fed toplantısından çıkacak sonuca çevrildi. Bu süreçte dolar/TL kurunda dikkat çeken düşüş son 6 ayın en düşük seviyesine kadar indi. Fed Başkanı Jerome Powell’ın açıklamasına odaklanan yatırımcılar, 28 Temmuz'dan bu yana en düşük seviyeye inen gram altın yükselecek mi merak ediyor. Uzmanlar Fed toplantısını değerlendirerek güncel altın yorumlarını paylaştı. İşte analistlerin 2021 altın beklentileri ve dolar yorumları...

Finans 27-01-21 16:31

Faiz kararı sonrasında altın ve doların seyri... Uzmandan gram altın içi 420 TL tahmini! Dolar/TL ne olacak? Dolar düşecek mi, yükselecek mi?

Altın ve dolar fiyatları için son dakika haberi gelmeye devam ediyor. Koronavirüs salgını teşvikleri ve aşı haberleri altın ve doların seyrini etkilemeye devam ediyor. Yatırımcılar uzmanların yapacağı Türk Lirası tahminleri ve altın fiyatları ne olacak yorumlarını araştırıyor. Özel Fon Yöneticisi Rıdvan Baştürk gram altın için 420 TL bakısı görülebileceği açıklaması yaptı. Dolar düşecek mi, yükselecek mi araştırması yapılırken, faiz kararı sonrası altın ve doların seyri ne olur araştırılıyor.

Finans 20-11-20 16:05

Aşıdan sonra altın ve dolar fiyatları ne olur... Altın fiyatları düşecek/yükselecek mi? Uzmanlardan altın yorumları! Altına yatırım yapılır mı?

Koronavirüs aşısının bulunması üzerine yatırımcılar altın fiyatlarının ne olacağını araştırmaya başladı. Ons fiyatı haftaya rekor seviyelerde başlamasının ardından haftanın ortasında düşüş sağladı. Altın aracı yatırım uzmanları altın fiyatları tahminlerini paylaştı. Altın düşmeye devam edecek mi araştıran vatandaşlar, altına yatırım yapılır mı merak ediyor. Koronavirüs aşısının bulunmasının ardından altın fiyatları ne olacak?

Finans 11-11-20 15:41

Gram altın ne kadar? 10 Eylül 2020 Perşembe Kapalıçarşı canlı altın piyasası! Çeyrek altın ve cumhuriyet altını fiyatı son durum nedir?

Eylül ayının ikinci haftası altın fiyatları ne olacağı merak ediliyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 10 Eylül 2020 Perşembe anlık güncel altın kuru fiyatları merak edilmeye başlandı. Uluslararası piyasalarda alınan Fed açıklamaları ile altın fiyatları tekrar hareketlendi. Gram altın güne nasıl başladı? İşte Kapalıçarşı canlı ve anlık altın piyasası!

Finans 10-09-20 06:52

Gram altın ne kadar? 9 Eylül 2020 Çarşamba Kapalıçarşı canlı ve anlık altın piyasası! Çeyrek altın fiyatı son durum nedir?

Eylül ayının ikinci haftası altın fiyatları ne olacağı merak ediliyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 9 Eylül 2020 Çarşamba anlık güncel altın kuru fiyatları merak edilmeye başlandı. Uluslararası piyasalarda alınan Fed açıklamaları ile altın fiyatları tekrar hareketlendi. Gram altın güne nasıl başladı? İşte Kapalıçarşı canlı ve anlık altın piyasası!

Finans 09-09-20 06:52

Dolardaki yükseliş altın fiyatlarını nasıl etkileyecek? Uzmandan ABD'deki 3 Kasım başkanlık seçimleri için dolar ve altın tahmini!

Dolar fiyatları rekor seviyeye ulaştı. Dün 7,46 ile rekor kıran dolar kuru bugün de 7,4824’ye yükselerek rekor tazelemeye devam etti. Peki dolar fiyatlarının artması altın fiyatlarında nasıl etkili olacak? ABD Başkanı Trump'ın açıklamaları ile birlikte yatay bir seyir izleyen altın fiyatları artacak mı? 3 Kasım ABD Başkanlık seçimlerine dikkat çeken uzmanlar, altın fiyatları ne olacak tahmini açıklamalar yapmaya devam ediyor.

Finans 08-09-20 12:05

Gram altın ne kadar? 8 Eylül 2020 Salı Kapalıçarşı canlı ve anlık altın piyasası! Çeyrek altın fiyatı son durum nedir?

Eylül ayının ikinci haftası altın fiyatları ne olacağı merak ediliyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 8 Eylül 2020 Salı anlık güncel altın kuru fiyatları merak edilmeye başlandı. Uluslararası piyasalarda alınan Fed açıklamaları ile altın fiyatları tekrar hareketlendi. Gram altın güne nasıl başladı? İşte Kapalıçarşı canlı ve anlık altın piyasası!

Finans 08-09-20 06:34

Uzmandan 2021 altın yorumu; 2 bin doların üstüne çıkmaz Altın düşmeye devam edecek mi, yatırım yapılır mı?

Altının ons fiyatı Haziran ayından bu yana en büyük iki günlük düşüşünü yaparak yatırımcıları sakinleştirdi. ABD piyasaları Pazartesi günü kapalı olduğu için altının ons fiyatında şimdilik sakinlik sürüyor. Altın yorumlarını merak eden uzmanlar önümüzdeki yıl altın fiyatları ne olacak araştırarak, altın fiyat tahminlerini araştırırken ünlü bankadan "2 bin doların üstüne çıkmaz" altın yorumu geldi. Altın düşmeye devam edecek mi, yatırım yapılır mı? İşte uzmanından 2021 için altın tahmini!

Finans 07-09-20 12:09

Altın fiyatları ne olacak? Altın fiyatları düşmeye devam edecek mi? Uzmanlardan altın yorumu ve tahminleri!

Geçen hafta cuma gününden bu yana altın fiyatlarında gerileme yaşanıyor. Spot altın fiyatının son üç gündür değer kaybetmesi yatırımcıların gözlerini uzmanlardan altın tahminlerine çevirdi. Altın fiyatları ne olacak, altın düşmeye devam edecek mi? "Altın fiyatları 2,000'li seviyelerin ortalarına doğru yönelmeli" yorumu yapan uzmanlardan altın yorumları haberimizde. İşte güncel altın yorumu!

Finans 26-08-20 10:43

Altın fiyatları artacak mı? Altın fiyatları düşmeye devam edecek mi?

Altın fiyatlarının sürekli dalgalanmasının ardından fiyatların ne olacağı merak konusu oldu. Altına yatırım yapanlar fiyatların sürekli dalgalanmasından dolayı altının ne olacağını merak etmeye başladı. Ünlü Uzman İslam Memiş altın fiyatları için yorum yaptı. Altın fiyatlarının düşeceğini belirten Memiş koronavirüs aşısının buna neden olduğunu söyledi.

Finans 14-08-20 11:36

Altın fiyatları düşmeye devam edecek mi? CrossBorder: Altının ons fiyatı 3 bin dolar olacak, altın fiyatları yükselecek!

CrossBorder Capital altın fiyatlarına dair açıklama yaparak, altın fiyatlarının reel faizlerin dışında küresel likiditedeki değişikliklerden etkilendiğini açıkladı. CrossBorder Capital altının ons fiyatının 3 bin doları bulacağını kaydetti. Altındaki sert düşüşün ardından tekrar altın fiyatları düşmeye devam edecek mi araştırmasını yapan vatandaşlar için CrossBorder Capital altın fiyatları ne olacak yorumu haberimizde.

Finans 11-08-20 12:04