Altın Fiyatları Düşer Mi Haberleri

Altın düşüşe devam ediyor: 5 Mart 2021 altın fiyatları, Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın fiyatları ABD'deki açıklamalar sonrası hareketliliğine 5 Mart 2021 tarihinde de etkilenmeye devam ediyor. Önceki gün, günü 2763 TL ile kapatan Cumhuriyet altını ve 672.3 TL ile kapatan Çeyrek altın ne kadar oldu merak ediliyor. Uzmanlar tarafından geçtiğimiz haftalarda "Ons altın 1.855-1.860 kritik direnç bölgesini aşmakta zorlanıyor." yorumu yapılmıştı. Peki Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 5 Mart 2021 Cuma güncel altın fiyatları..

Finans 05-03-21 07:23

Altın fiyatlarında son durum ne? 4 Mart 2021 altın fiyatları, Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın fiyatları dolar/TL'deki durumdan 4 Mart 2021 tarihinde de etkilenmeye devam ediyor. Önceki gün, günü 2755 TL ile kapatan Cumhuriyet Altını ve 670.23 TL ile kapatan Çeyrek Altın ne kadar oldu merak ediliyor. Geçtiğimiz haftalarda "Ons altın 1.855-1.860 kritik direnç bölgesini aşmakta zorlanıyor." yorumu yapılmıştı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 4 Mart 2021 Perşembe güncel altın fiyatları...

Finans 04-03-21 07:55

Çeyrek altın güne kaçla başladı? 3 Mart 2021 altın fiyatları, Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

3 Mart 2021 tarihinde de altın fiyatları dolar/TL'deki durumdan etkilenmeye devam ediyor. Dün günü 2738 TL ile kapatan Cumhuriyet Altını ve 668.58 TL ile kapatan Çeyrek Altın ne kadar oldu merak ediliyor. Uzmanlar ABD Hazine Bakanı Yellen'in açıkladığı teşvik paketinin altın fiyatlarını etkileyeceğini belirtmişti. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 3 Mart 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları

Finans 03-03-21 08:22

Haftaya 420 TL üzerinde başlamıştı: 2 Mart 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın fiyatları dolar/TL'deki durumdan etkilenmeye devam ediyor. Yeni ayın ilk haftasına yükselişle başlayan altın fiyatları haftayı nasıl kapatacak merak ediliyor. ABD Hazine Bakanı Yellen geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Uzmanlar teşvik paketinin altın fiyatlarını etkileyeceğini açıklıyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 2 Mart 2021 Salı güncel altın fiyatları.

Haber 02-03-21 07:31

Diğer Haber Etiketleri

gram altın çeyrek altın tam altın döviz cumhuriyet altını altın fiyatları Altın 2 bin dolar 22 ayar 22 ayar bilezik 22 ayar bilezik ne kadar 24 ayar altin yükselecek mi altın alınır mı altın bugün altın da son durum anlık altın anlık altın kuru altın düşecek mi altın düşer mi altın fiyatları bugün altın fiyatları dolar altın fiyatları düşecek mi altın fiyatları ne altın fiyatları ne olacak altın fiyatları son durum altın fiyatları yükselecek mi altın fiyatları yükselir mi altın fiyatlarında son durum altın grafik altın kuru altın ne altın ne kadar altın ne kadar oldu altın ne olur altın ne zaman yükselecek altın neden düşüyor altın ons altın satış altın satış fiyatı altın tahminleri altın ve dolar yorumları altın yorum altın yorumları uzman altın yorumu altında son durum altının fiyatı altının ons fiyatı bir gram altın canlı altın bugün ne kadar cumhuriyet altını ne cumhuriyet altını ne kadar çeyrek altın fiyatı çeyrek altın fiyatları çeyrek altın ne çeyrek altın ne kadar oldu çeyrek altın satış çeyrek altın satış fiyatı dolar ne kadar olacak dolar tl ne kadar dolar ve altın dolar yükselir mi dolarin gram altın bugün gram altın ne gram altın ne kadar gram altın ne kadar oldu gram altın ne olur gram altın ons gram altın satış gram altın satış fiyatı gram altının fiyatı gümüş fiyatları güncel altın güncel altın fiyatları güncel altın grafiği güncel altın yorumları güncel dolar günlük altın ons ons fiyatı tam altın fiyatı tl dolar tl ne kadar yarım altın fiyatı dolartl çeyrek altın fiyatları bugün altın grafiği altın fiyatları bugün ne kadar altın fiyatları 2021 altını ne kadar dolar yorumu gram altın dolar altın fiyatları bugün ne kadar oldu altın fiyatı ne altın dalgalanma gümüşün altının ons altın tahmin altın alınır mı satılır mı altın mı fiyatı bugün piyasalar bugün çeyrek altının bir cumhuriyet altını ne kadar dolar tl ne olur altın fiyatları son durumu altın fiyatları son altın fiyatları düşmeye devam edecek mi garam altın 22 ayar bilezik ne kadar oldu gram altın ne zaman yükselecek fiyatları bugün 22 ayar bilezik ne geçen hafta dolar piyasalarda dolar altın fiyatları bugün ne altın daha da yükselir mi güncel dolar tl alt gram altın yükselişe geçer mi güncel altın yorumları uzman satış fiyatı altın fiyatları nasıl bilezik ne kadar gram altın fiyatı ne altın beklentisi şimdi altın alınır mı altın fiyatı ne olur dolar düşmeye devam edecek mi çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar gram altın grafiği kapalıçarşı gram altın piyasa fiyatları altın yükselecek mi düşecek mi çeyrek ve gram altın fiyatları altın p altın yükseliş altın düşmeye devam edecek mi altın düşüş bugün için altının alış ve satış fiyatı altın şimdi alınır mı

Altın Fiyatları Düşer Mi

Altın Fiyatları Düşer Mi Hakkındaki Haberler Mynet'te. Altın Fiyatları Düşer Mi Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'te Takip Edin.

Altında 440 TL tahmini: 1 Mart 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın fiyatları dolar/TL'deki durumdan etkilenmeye devam ediyor. Yeni ayın ilk haftasına yükselişle başlayan altın fiyatları haftayı nasıl kapatacak merak ediliyor. ABD Hazine Bakanı Yellen geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Uzmanlar teşvik paketinin altın fiyatlarını etkileyeceğini açıklıyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:1 Mart 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları.

Finans 01-03-21 07:39

Gram altında 440 TL tahmini: Altın fiyatları yükselmeye devam eder mi, düşer mi? Analistlerden altın yorumları!

Altın fiyatları, ABD'nin 10 yıllık Hazine tahvili faizlerinin son bir yılda zirveye tırmanmasının ardından 40 dolara yakın değer kaybetti. Dolar/TL yükselişi ve küresel altın fiyatlarındaki düşüşten etkilenen gram altın ise bu durumdan dolayı baskılanmış durumda ve hafta başından bu yana 20 TL yükseliş kaydetti. Peki altın ne olur, yükselir mi? İşte uzmanların yorumları...

Finans 26-02-21 14:49

Altın sert yükseldi, analist yorumları: 26 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından dikey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftayı nasıl kapatacak? ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 26 Şubat 2021 Cuma güncel altın fiyatları.

Finans 26-02-21 07:42

Gram altında 425 TL tahmini: Altın fiyatları dolarla birlikte yükselir mi? İşte uzmanların altın yorumları!

Altın fiyatları, ABD'nin 10 yıllık Hazine tahvili faizlerinin son bir yılda zirveye tırmanmasının ardından 2021'den bu yana yüzde 5'ten daha fazla değer kaybederek Şubat ayını da kayıpla kapatacağı öngörülüyor. Dolar/TL yükselişi ve küresel altın fiyatlarındaki düşüşten etkilenen gram altın ise bu durumdan dolayı baskılanmış durumda. Analistler güncel altın beklentilerini paylaşarak, "gram altın ne olur, altın fiyatları yükselir mi" sorularına cevap arayan yatırımcılara destek oluyor.

Finans 25-02-21 12:37

Ons altın için 2200 dolar tahmini: 25 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya yükselişle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 25 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları.

Finans 25-02-21 07:44

Gram altında 417 TL tahmini: 24 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya yükselişle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 24 Şubat 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları.

Finans 24-02-21 07:48

Gram altında 412 TL tahmini... 23 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya yükselişle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 23 Şubat 2021 Salı güncel altın fiyatları.

Finans 23-02-21 07:37

Altın fiyatları son durum... 22 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya da düşüşle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen dün yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:22 Şubat 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları.

Finans 22-02-21 07:57

Uzmandan 420 TL tahmini: 19 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada düşüşle kapatmaya hazırlanıyor. ABD Hazine Bakanı Yellen dün yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:19 Şubat 2021 Cuma güncel altın fiyatları.

Finans 19-02-21 07:39

Gram altında 446 TL tahmini: 18 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın bu haftayı düşey seyirle kapatacak gibi görünüyr. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:18 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları.

Finans 18-02-21 07:27

Altının yönü pozitif olabilir17 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçtiğimiz haftayı yatay seyirle kapatan altın fiyatları yeni haftaya düşey seyirle başladı. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:17 Şubat 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları.

Finans 17-02-21 07:27

Altın fiyatları daha da düşecek mi? Ünlü analistten çarpıcı altın yorumu! Altın yükselişe geçer mi?

Düşüş eğilimine devam eden altınla ilgili vatandaşlar analistlerin altın yorum ve değerlendirmelerine odaklanıyor. Bu doğrultuda, alım yapmayı düşünenler altın fiyatları daha da düşecek mi sorusunun yanıtını araştırıyor. AA Finans Analisti İslam Memiş, dolar kurunda olası toparlanmaların gram altın fiyatını destekleyeceğini, gram altın fiyatının yazın 500 lira seviyesinin üstünü test edebileceğini tahmin etti. Peki, altın yükselişe geçer mi? Şimdi altın alınır mı? İşte altında son durum

Finans 16-02-21 12:43

Uzmanlardan yükselebilir yorumu: 16 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçtiğimiz haftayı yatay seyirle kapatan altın fiyatları yeni haftaya düşey seyirle başladı. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:16 Şubat 2021 Salı güncel altın fiyatları.

Finans 16-02-21 07:36

Altın düşüşte... 15 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçtiğimiz haftayı yatay seyirle kapatan altın fiyatları yeni haftaya da yatay seyire başladı. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:15 Şubat 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları.

Finans 15-02-21 07:50

Dikkat çeken gram altın tahmini... 12 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 12 Şubat 2021 Cuma güncel altın fiyatları...

Finans 12-02-21 07:31

Altında 485 TL tahmini: 11 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 11 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları...

Finans 11-02-21 07:26

Altın yükselişte, işte son durum: 10 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 10 Şubat 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları...

Finans 10-02-21 07:16

Altında direnç noktaları! Altın son durum: 9 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 9 Şubat 2021 Salı güncel altın fiyatları...

Finans 09-02-21 07:05

Altında 404 TL beklentisi! Altın son durum: 8 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 8 Şubat 2021 Pazartesigüncel altın fiyatları...

Finans 08-02-21 07:31

Altın alacaklar dikkat! Analistten gram altın için 395 TL yorumu: Gram altın ne zaman yükselecek?

Altın yatırımcılarının ekonomik toparlanmalara ve koronavirüs aşısı gelişmelerine odaklanması ons altın fiyatlarının 1.800 doların altına inmesine neden oldu. Aşağı yönlü eğilime devam eden altının 50 günlük hareketliliği 200 günlük ortalamanın aşağısında kalmasına çok az kaldı. Analistlerin "ölüm kavşağı" dedikleri bu harekette daha fazla kayıplar olacağı öngörülüyor. Peki gram altın nasıl bir yön izleyecek? Altın fiyatları düşmeye devam edecek mi? İşte analistlerden altın beklentileri...

Finans 05-02-21 12:11

Altın yükselişe geçti, son durum: 5 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum! Altın yorumları!

Fed, geçen hafta politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 5 Şubat 2021 Cuma güncel altın fiyatları...

Finans 05-02-21 07:42

Altın düşmeye devam edecek mi: 4 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum! Altın yorumları!

Fed, geçen hafta politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 4 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları...

Finans 04-02-21 07:09

Altın yükselişte! Analist yorumları... 3 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, geçen hafta politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 3 Şubat 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları...

Finans 03-02-21 07:27

Gram altın düşüşte: 2 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, geçen hafta politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 2 Şubat 2021 Salı güncel altın fiyatları...

Finans 02-02-21 07:06

Gram altın yükselişe geçti: 1 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, geçen hafta politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 1 Şubat 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları...

Finans 01-02-21 08:01

Altın yükselişe geçti: 29 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 29 Ocak 2021 Cuma güncel altın fiyatları...

Finans 29-01-21 07:31

Altın güne düşüşle başladı: 28 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 28 Ocak 2021 Perşembe güncel altın fiyatları...

Finans 28-01-21 07:19

Uzmandan altın alım zamanı önerisi... 27 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçen hafta ABD Başkanı Joe Biden'ın görevi devralmasının ardından altın fiyatları yükselişe geçmişti. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 27 Ocak 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları...

Finans 27-01-21 07:24

Altın teşvik paketlerini bekliyor... 26 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçen hafta ABD Başkanı Joe Biden'ın görevi devralmasının ardından altın fiyatları yükselişe geçti. T.C. Merkez Bankası faiz kararını açıkladı. Piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarını hareketlendirdi. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? İşte 26 Ocak 2021 Salı güncel altın fiyatları...

Finans 26-01-21 07:44

Gram altın hareketlendi! 25 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçen hafta ABD Başkanı Joe Biden'ın görevi devralmasının ardından altın fiyatları yükselişe geçti. T.C. Merkez Bankası faiz kararını açıkladı. Piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarını hareketlendirdi. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? İşte 25 Ocak 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları...

Finans 25-01-21 07:16

Faiz kararı sonrası altın... 22 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

ABD Başkanı Joe Biden'ın görevi devralmasının ardından altın fiyatları yükselişe geçti. Dün Merkez Bankası faiz kararını açıkladı. Piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarını hareketlendirdi. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? İşte 22 Ocak 2021 Cuma güncel altın fiyatları...

Finans 22-01-21 08:01

ABD Başkanı Joe Biden'ın altına etkisi... 21 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

ABD Başkanı Joe Biden'ın görevi devralmasının ardından altın fiyatları yükselişe geçti. Salgının yarattığı panik yatırımcıların tercihlerini de alt üst etti. Geçtiğimiz yılın en çok konuşulan yatırım aracı altın oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? İşte 21 Ocak 2021 Perşembe güncel altın fiyatları...

Finans 21-01-21 07:13

6 farklı uzmandan güncel altın ve dolar beklentileri... Joe Biden'ın başkanlığı dolar ve altın yükselir mi?

Janet Yellen'ın göreve başlama konuşmasında kur politikalarına ilişkin açıklamasında altın sert bir şekilde yükseldi. Bu süreçte Bloomberg Dolar Spot Endeksi ise açıklamalarla birlikte geriledi. Bu akşam Joe Biden ABD başkanlığını resmen devralmış olacak. Bu durumun ile birlikte Biden'ın konuşmasının ardından altın ve dolar/TL fiyatları nasıl bir yön izleyecek merak ediliyor. Analistlerin bu süreçte altın fiyatlarına ilişkin olumlu yorum yaptılar. Güncel altın ve dolar yorumları haberimizde...

Finans 20-01-21 15:56

Dolar ve altın fiyatları yükselecek mi, düşecek mi? Uzmanlardan altın fiyatları yorumları ve beklentileri! Güncel altın grafiği!

Altın fiyatlarının yükselmesinde Fed Başkanı Powell'ın faiz kararı açıklaması ve Joe Biden 1,9 trilyon dolarlık teşvik paketi açıklaması etkili oldu. Yapılan açıklamalar enflasyon artışı beklentisini de artırdı. Bu süreçte yatırımcılar altın fiyatlarının nasıl bir yön izleyeceğini araştırmaya başladı. Powell'ın varlık alım programının aynı seviyede devam edeceğini söylemesiyle yükselen altın fiyatları yükselmeye devam edecek mi? Analistlerin güncel altın değerlendirmeleri...

Finans 15-01-21 15:03

Analistlerin altın beklentileri... 15 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın yılın üçüncü haftasını dalgalı seyirde tamamladı. Salgının yarattığı panik yatırımcıların tercihlerini de alt üst etti. Yılın en çok konuşulan yatırım aracı altın oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? İşte 15 Ocak 2021 Cuma güncel altın fiyatları...

Finans 15-01-21 07:38

Güncel analist yorumu... 14 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın yılın ikinci haftasını da karla kapattı, üçüncü haftasına düşüşle başladı. Salgının yarattığı panik yatırımcıların tercihlerini de alt üst etti. Yılın en çok konuşulan yatırım aracı altın oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? İşte 14 Ocak 2021 Perşembe güncel altın fiyatları...

Finans 14-01-21 07:28

Capital Economics'ten çarpıcı yıl sonu dolar/TL tahmini! 2021 yılı sonunda dolar ne kadar olacak?

Londra merkezli ekonomik araştırma danışmanlığı Capital Economics yıl sonu dolar/TL beklentisini 7.00 olarak açıkladı. İşte Capital Economics'in 2021 yıl sonu Dolar/TL tahmini raporu ve detayları...

Finans 13-01-21 11:35

Analist yorumu: Altının yönü değişebilir... 13 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın yılın ikinci haftasını da karla kapattı, üçüncü haftasına düşüşle başladı. Salgının yarattığı panik yatırımcıların tercihlerini de alt üst etti. Yılın en çok konuşulan yatırım aracı altın oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? İşte 13 Ocak 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları...

Finans 13-01-21 07:22

Altın 440 TL toparlanma bölgesinde... 12 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın yılın ikinci haftasını da karla kapattı, üçüncü haftasına düşüşle başladı. Salgının yarattığı panik yatırımcıların tercihlerini de alt üst etti. Yılın en çok konuşulan yatırım aracı altın oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? İşte 12 Ocak 2021 Salı güncel altın fiyatları...

Finans 12-01-21 07:08