Altın Ne Zaman Yükselecek Haberleri

Altın yükselişe mi geçecek?

Altın fiyatları, güçlenen dolar ve yükselen ABD Hazine tahvili faizi birlikte son 4 yılın kötü ayını geçtiğimiz şubatta geçirdi. Gram altın fiyatları küresel altın fiyatları ve tahvil faizlerinden dolayı sıkışırken geçtiğimiz hafta 414 TL seviyesinde haftayı kapattı. Uzmanlar gram altın için bu hafta yükselebilir yorumunda bulundu.

Finans 01-03-21 15:19

Altında 440 TL tahmini: 1 Mart 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın fiyatları dolar/TL'deki durumdan etkilenmeye devam ediyor. Yeni ayın ilk haftasına yükselişle başlayan altın fiyatları haftayı nasıl kapatacak merak ediliyor. ABD Hazine Bakanı Yellen geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Uzmanlar teşvik paketinin altın fiyatlarını etkileyeceğini açıklıyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:1 Mart 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları.

Finans 01-03-21 07:39

Gram altında 440 TL tahmini: Altın fiyatları yükselmeye devam eder mi, düşer mi? Analistlerden altın yorumları!

Altın fiyatları, ABD'nin 10 yıllık Hazine tahvili faizlerinin son bir yılda zirveye tırmanmasının ardından 40 dolara yakın değer kaybetti. Dolar/TL yükselişi ve küresel altın fiyatlarındaki düşüşten etkilenen gram altın ise bu durumdan dolayı baskılanmış durumda ve hafta başından bu yana 20 TL yükseliş kaydetti. Peki altın ne olur, yükselir mi? İşte uzmanların yorumları...

Finans 26-02-21 14:49

Altın sert yükseldi, analist yorumları: 26 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından dikey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftayı nasıl kapatacak? ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 26 Şubat 2021 Cuma güncel altın fiyatları.

Finans 26-02-21 07:42

Diğer Haber Etiketleri

2 bin dolar 24 ayar 50 dolar altin yükselecek mi altın alacaklar dikkat altın alınır mı altın bugün altın da son durum anlık altın anlık altın kuru altın düşecek mi altın düşer mi altın fiyatları bugün altın fiyatları dolar altın fiyatları düşecek mi altın fiyatları düşer mi altın fiyatları ne olacak altın fiyatları ne olur altın fiyatları son durum altın fiyatları yükselecek mi altın fiyatları yükselir mi altın fiyatlarında son durum altın gümüş altın kuru altın ne olacak altın ne olur altın ne zaman yükselir altın neden düşüyor altın ons altın satış fiyatı altın tahminleri altın yorumu altının fiyatı bir gram altın canlı altın bugün altın cumhuriyet altını ne cumhuriyet altını ne kadar çeyrek altın fiyatı çeyrek altın fiyatları çeyrek altın satış fiyatı dolar fiyatı dolar ne kadar olacak dolar neden düşüyor dolar tl ne kadar dolar yükselir mi dolarin gram altın bugün gram altın ne gram altın ne kadar gram altın ne olur gram altın ons gram altın satış fiyatı gram altın tahminleri gram altın yükselir mi gram altının fiyatı gümüş fiyatları güncel altın fiyatları güncel altın grafiği güncel altın yorumları güncel gram altın günlük altın fiyatı dolar tam altın fiyatı son dakika altın yorumları tl ne kadar yarım altın fiyatı çeyrek altın fiyatları bugün altın fiyatlar altın son durum altın grafiği altın fiyatları bugün ne kadar hisse senetleri gram altının fiyatları altını ne kadar dolar yorumu ons altın grafiği gram altın dolar altın fiyatları bugün ne kadar oldu gram altın fiyatlar altın analizi altın ne kadar olur altın fiyatı ne altın tahmin gram altın ne olacak çeyrek altının bir cumhuriyet altını ne kadar dolar tl ne olur altın fiyatları son durumu altın fiyatları son altın fiyatları düşmeye devam edecek mi garam altın altın fiyatı dolar gram altın ne zaman yükselecek bu altın fiyatları fiyatları bugün geçen hafta dolar altın fiyatları bugün ne altın daha da yükselir mi gram altın yükselecek mi alt gram altın fiyatlarında son durum ne altın dün altın fiyatları nasıl altın fiyatları dün gram altın fiyatı ne altın düşüşü şimdi altın alınır mı altın fiyatı ne olur dolar düşmeye devam edecek mi çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar gram altın grafiği altın yükselecek mi düşecek mi altinin durumu dolar yükseliyor mu altında düşüş altın yükseliş gram altın ne kadar olur altın düşmeye devam edecek mi altının fiyatları altın düşüş gram altın ne zaman yükselir bugün için

Altın Ne Zaman Yükselecek

Altın Ne Zaman Yükselecek Hakkındaki Haberler Mynet'te. Altın Ne Zaman Yükselecek Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'te Takip Edin.

Gram altında 425 TL tahmini: Altın fiyatları dolarla birlikte yükselir mi? İşte uzmanların altın yorumları!

Altın fiyatları, ABD'nin 10 yıllık Hazine tahvili faizlerinin son bir yılda zirveye tırmanmasının ardından 2021'den bu yana yüzde 5'ten daha fazla değer kaybederek Şubat ayını da kayıpla kapatacağı öngörülüyor. Dolar/TL yükselişi ve küresel altın fiyatlarındaki düşüşten etkilenen gram altın ise bu durumdan dolayı baskılanmış durumda. Analistler güncel altın beklentilerini paylaşarak, "gram altın ne olur, altın fiyatları yükselir mi" sorularına cevap arayan yatırımcılara destek oluyor.

Finans 25-02-21 12:37

Ons altın için 2200 dolar tahmini: 25 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya yükselişle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 25 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları.

Finans 25-02-21 07:44

Analistten dikkat çeken altın yorumu: 2021'de altın rekor kırabilir, ons altın 2200 doları görebilir!

Altın fiyatları dün akşam Fed Başkanı Powell'ın yaptığı açıklamalarının ardından 410 TL'nin üstüne çıkarak hafif yükselişe geçti. Altın fiyatları ABD'deki 10 yıllık tahlil faizlerindeki yükselişten ve küresel altın fiyatlarından etkilenmeye devam ediyor. Yatırımcılar ABD'deki gelişmelere odaklanırken uzmanlardan altın yeniden rekor kırabilir yorumu geldi. Peki gram altın fiyatları yükselmeye devam edecek mi? Altın fiyatları tekrar düşer mi? Uzmanların altın yorumları ve açıklamaları haberimizde.

Finans 24-02-21 14:09

Gram altında 417 TL tahmini: 24 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya yükselişle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 24 Şubat 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları.

Finans 24-02-21 07:48

Gram altında ilk direnç 417 TL : Altın fiyatlarında yükseliş devam edecek mi? 3 farklı uzmandan altın tahmini!

Altın fiyatları, Fed Başkanı Jerome Powell’ın ABD Kongresi’nde yapacağı sunum öncesinde yükselerek yeniden 1.810 doların üzerini gördü. Dün 400 lira üzerinden fiyat belirleyen gram altın ise yükselen Dolar/TL ve küresel altın fiyatlarıyla beraber 410 TL seviyelerine ulaştı. Peki gram altın fiyatları tekrar yükselir mi? Altın fiyatları tekrar düşer mi? Uzmanların altın yorumları ve açıklamaları haberimizde.

Finans 23-02-21 15:51

Gram altında 412 TL tahmini... 23 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya yükselişle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 23 Şubat 2021 Salı güncel altın fiyatları.

Finans 23-02-21 07:37

Analistten çarpıcı 2021 yorumu: Ons altın 2075 doları görebilir... 6 farklı uzmandan altın tahmin yorumları!

Altın fiyatları yeni haftaya yükseliş seyrinde başlarken yatırımcıların gözü Fed Başkanı Powell'ın ABD Kongresi'nde yapacağı sunuma çevrildi. Geçtiğimiz hafta altın küresel piyasalardaki sert düşüşlerden etkilendikten sonra yeni haftaya toparlanarak başladı. Gram altın ise geçen hafta sert düşüşle beraber 400 TL'nin altını görmüştü. Peki gram altın fiyatları tekrar yükselir mi? Altın fiyatları tekrar düşer mi? Uzmanların altın yorumları ve açıklamaları haberimizde.

Finans 22-02-21 13:22

Altın fiyatları son durum... 22 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya da düşüşle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen dün yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:22 Şubat 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları.

Finans 22-02-21 07:57

4 farklı uzmandan altın yorumu: Altın fiyatları düşecek mi, yükselecek mi? Şimdi altın almanın zamanı mı?

Altın fiyatları son durum yatırımcılar tarafından araştırılırken uzmanlar güncel altın değerlendirmelerini olumlu yönde yapmaya devam ediyor. 2021 yılını 6 haftasının 4'ünü kayıpla kapatan altın fiyatları dolar kurundan etkilenerek bu haftayı da düşüşle kapatmayı hedefliyor. Ons altın bu hafta başından bu yana 55 dolar civarında düşüş yaşadı. Uzmanlardan ise şimdi altın alınır mı, altın ne zaman alınır sorusuna da cevap geldi. Altın ne zaman yükselir? İşte analistlerin güncel altın tahminleri.

Finans 19-02-21 13:24

Uzmandan 420 TL tahmini: 19 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada düşüşle kapatmaya hazırlanıyor. ABD Hazine Bakanı Yellen dün yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:19 Şubat 2021 Cuma güncel altın fiyatları.

Finans 19-02-21 07:39

Uzmandan gram altın için 420 TL beklentisi: Gram altın ne zaman 400 TL'nin üstüne çıkacak? 3 farklı uzmanın altın yorumu!

Altın fiyatları son iki günde 50 dolardan daha fazla değer kaybetti. 2021 yılındaki son 7 ayın en düşük seviyesini gören altın fiyatları ne zaman yükselecek sorusu gündem oldu. Bu süreçte altın yorumlarını paylaşan uzmanlardan altın için olumlu yorumlar gelmeye başladı. Altın fiyatlarının destek noktalarına doğru düşüşe geçtiğini aktaran uzmanlar destek noktalarından oldukça olumlu. Peki altın fiyatları düşmeye devam edecek mi? İşte uzmanların güncel altın tahminleri...

Finans 18-02-21 13:40

Gram altında 446 TL tahmini: 18 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın bu haftayı düşey seyirle kapatacak gibi görünüyr. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:18 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları.

Finans 18-02-21 07:27

Altın 2 bin doların üstüne çıkabilir: Uzman tarih verdi, 2021'de altın ne zaman yükselecek? 5 uzmandan altın tahmini!

ABD Hazine tahvilli faizlerinin yükselişi ile birlikte güçlenen dolarla birlikte altın fiyatlarında sert düşüşler oldu. 2021 yılındaki en düşük seviyesini gören altın fiyatları ne zaman yükselecek sorusu gündem oldu. Bu süreçte altın yorumlarını paylaşan uzmanlardan altın için olumlu yorumlar gelmeye başladı. 2021 yılının ortalarında ons altını 2 bin dolar seviyesini görebileceğini aktaran uzmanın yorumu yatırımcıları şaşırttı. İşte analistlerin güncel altın tahminleri...

Finans 17-02-21 13:42

Altının yönü pozitif olabilir17 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçtiğimiz haftayı yatay seyirle kapatan altın fiyatları yeni haftaya düşey seyirle başladı. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:17 Şubat 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları.

Finans 17-02-21 07:27

Gram altın için uzmandan 395 TL uyarısı: Gram altın ne zaman yükselecek?

Son 7 ayın seviyelerine kadar gerileyen altın fiyatları dolar/TL'deki düşüşle birlikte aşağı yönlü hareket ettiği için gram altın fiyatı 406 seviyelerine kadar geldi. "Altın fiyatları ne zaman yükselecek" araştırılırken, uzmanında 395 TL'ye kadar düşebilir uyarısı geldi. Öte yandan ABD'de bugün sona eren tatilden sonra teşvik paketlerinin ne zaman işleme alınacağı yatırımcıların gündemi oldu. Peki dolar/TL düşüşleri devam ettikçe altın fiyatları da düşecek mi? Uzmandan güncel altın grafiği...

Finans 16-02-21 11:49

Analistten 2021 için altın yükselebilir yorumu: Altın fiyatları zayıf dolardan destek bulabilir!

Uzmanlar gram altının doların zayıflamasından etkilenerek yükselmesini öngörürken, altın fiyatları yeni haftaya da düşüşle başladı. Salgının hızı ABD ve Hindistan'da gerilerken küresel ekonomide etkileri nasıl olacak merak ediliyor. Gram altın bu hafta 8 Şubat'taki fiyatına gerilerken, yatırımcılar altın fiyatları yükselecek mi araştırmasına başladı. Commonwealt Bank of Australia Analisti altın fiyatları için yaptığı güncel yorumunda pozitif açıklamalarda bulundu. Peki altın ne zaman yükselecek?

Finans 15-02-21 11:35

Altın düşüşte... 15 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçtiğimiz haftayı yatay seyirle kapatan altın fiyatları yeni haftaya da yatay seyire başladı. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:15 Şubat 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları.

Finans 15-02-21 07:50

Analistten dikkat çeken altın yorumu: Gram altın 404 TL'yi görebilir! İşte altındaki düşüşün nedeni!

Perşembe gününden bu yana günlük olarak düşüşüne devam eden gram altın fiyatları haftayı kazançla kapatmaya hazırlanıyor. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Bu süreçte yatırımcılar altın fiyatları son durum ve uzmanların altın fiyatları açıklamalarını takip ediyor.

Finans 12-02-21 11:50

Dikkat çeken gram altın tahmini... 12 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 12 Şubat 2021 Cuma güncel altın fiyatları...

Finans 12-02-21 07:31

Uzman açıkladı: 1.860 seviyesini geçerse ons altın yükselebilir!

Altın fiyatları hareketli bir süreçten geçmeye devam ediyor. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Bu süreçte yatırımcılar altın fiyatları son durum ve uzmanların altın fiyatları açıklamalarını takip ediyor. Peki altın fiyatları nasıl bir yön izleyecek?

Finans 11-02-21 15:27

Altında 485 TL tahmini: 11 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 11 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları...

Finans 11-02-21 07:26

Uzmandan çarpıcı altın tahmini: Gram altın fiyatında orta vadede hedef 485 TL! Gram altın ne zaman yükselecek?

Altın fiyatları şubat ayına başladığı fiyata son üç günlük artışla birlikte geri döndü fakat gram altın fiyatı dolar/TL'deki düşüşe rağmen şubat ayı başındaki seviyeye henüz gelemedi. ABD'de teşvik paketi ve enflasyon artışındaki beklentiler devam ederken altın üç günlük yükselişin ardından yatay seyretmeye başladı. Bu süreçte yatırımcıların gözleri, analistlerden gelecek güncel altın tahminlerine çevrildi. Peki orta vadede gram altın ne olacak? Gram altın fiyatı ne zaman yükselecek?

Finans 10-02-21 13:25

Altın yükselişte, işte son durum: 10 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 10 Şubat 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları...

Finans 10-02-21 07:16

Gram altın 450 TL'yi görebilir yorumu: Altın yükseliş rallisine mi başladı?

Yeni aya kötü başlayan altın fiyatları analistlerin yorumlarına göre ralli yapmaya başladı. ABD Başkanı Joe Biden'ın devasa teşvik paketi beklentileri artırmaya devam ederken, analistlerden gram altın için pozitif yorumlar geldi. Dolar/TL'nin yatay seyir izlemeye devam etmesiyle gram altın fiyatı yükselmeye devam ediyor. Gram altın ne zaman yükselecek sorusuna cevap arayan yatırımcılar, uzmanların güncel altın grafikleri ve yorumlarını araştırıyor. 9 Şubat 2021 altın analizleri haberimizde.

Finans 09-02-21 14:09

Altında direnç noktaları! Altın son durum: 9 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 9 Şubat 2021 Salı güncel altın fiyatları...

Finans 09-02-21 07:05

Altında 404 TL beklentisi! Altın son durum: 8 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 8 Şubat 2021 Pazartesigüncel altın fiyatları...

Finans 08-02-21 07:31

Altın yükselişe geçti, son durum: 5 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum! Altın yorumları!

Fed, geçen hafta politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 5 Şubat 2021 Cuma güncel altın fiyatları...

Finans 05-02-21 07:42

İngiliz Bankası analisti: Altın tüm zamanların rekorunu kırabilir İşte çarpıcı 2021 altın tahmini!

"Altın düşmeye devam edecek mi" sorusu yatırımcıların gündeminden düşmüyor. Şubat ayına hızlı başlayan altın fiyatları ikinci gününde sert düştü. Analistler altın fiyatlarının teşvik paketlerini beklediğini belirtti. Bu süreçte dikkat çeken bir yorumda Standard Chartered bankasının analistlerinden Suki Cooper'dan geldi. Cooper ons altın için rekor tahminde bulunarak yılın ikinci çeyreğinde ons altının 2.070 dolar olabileceğini söyledi.

Finans 04-02-21 09:51

Altın düşmeye devam edecek mi: 4 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum! Altın yorumları!

Fed, geçen hafta politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 4 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları...

Finans 04-02-21 07:09

Dev bankadan çarpıcı dolar/TL tahmini! Dolar 6.80 mi olacak? Dolar düşmeye devam mı edecek?

FORBES kayıtlarına göre, dünyanın en büyük şirketi olan Citigroup Birleşik Bankalar A.Ş, dolar/TL beklentisini paylaşarak Dolar/TL'nin 7'nin altına inmesini beklediklerini açıkladı. Dev finans kuruluşunun yaptığı açıklamaya göre Lirası pozisyon açtı ve dünya devi kuruluşları Türk Lirası varlıklarına yatırım yapmaya başladı. Peki dolar/TL ne kadar olacak, analistlerin ve uzmanların dolar/TL beklentisi nedir?

Finans 03-02-21 17:11

Uzmandan gram altın için 477 TL beklentisi: Gram altın ne zaman yükselecek? Analistler altın yorumlarını paylaştı!

Altın fiyatları bir süredir odaklandığı Fed faiz kararının ardından düşüşe geçti. Fed'in sabit faiz kararı doları güçlendirirken, baskılanan ve yatay yönde seyreden altının düşmesine neden oldu. Altın fiyatları düşmeye devam edecek mi, çeyrek ve gram altın fiyatı ne zaman yükselecek soruna cevap arayan yatırımcılar, uzmanların altın analizlerini araştırıyor. İşte uzmanlardan güncel altın yorumları...

Finans 29-01-21 16:11

Ons altında 1.882 direnç beklentisi... Gram altın fiyatları ne zaman yükselecek? İşte uzmanların altın analizleri!

Altın fiyatları bir düredir odaklandığı Fed faiz kararının ardından düşüşe geçti. Fed'in sabit faiz kararı doları güçlendirirken, baskılanan ve yatay yönde seyreden altının düşmesine neden oldu. Altın fiyatları düşmeye devam edecek mi, çeyrek ve gram altın fiyatı ne zaman yükselecek soruna cevap arayan yatırımcılar, uzmanların altın analizlerini araştırıyor. İşte uzmanlardan güncel altın yorumları...

Finans 28-01-21 16:03