Gram Altın Satış Fiyatı Haberleri

ALTIN FİYATLARI SON DURUM! 25 Haziran 2022 tam, yarım, çeyrek ve gram altın fiyatı ne kadar, kaç TL? 25 Haziran 2022 Cumartesi

Altın fiyatları ve piyasalar ile ilgili son dakika gelişmeleri 25 Haziran 2022 Cumartesi günü, yani haftanın altıncı gününde de hem vatandaşlar hem de yatırımcılar tarafından yakından takip ediliyor. Yatırımcılar sıkça arama motorlarında tam, yarım, çeyrek ve gram altın fiyatı ile ilgili sorgulama yapıyor. Peki 25 Haziran 2022 tam, yarım, çeyrek ve gram altın fiyatı ne kadar, kaç TL? İşte ayrıntılar...

Finans 25-06-22 13:44

Altın ve dolar fiyatlarını etkileyecek gelişmeler! Bugün bunlar takip edilecek

Altın ve dolar fiyatları 21 Nisan Perşembe günü de yatırımcıların odağında yer alıyor. Vatandaşlar "Gram altın ne kadar? Çeyrek altın kaç TL? Dolar/TL kuru kaç TL?" gibi soruların cevabını araştırmaya devam ederken, gözler bugün ABD Merkez Bankası (Fed) Başkanı Jerome Powell'ın yapacağı konuşmalara çevrildi. İşte altın ve dolar fiyatları için son dakika gelişmeleri ve anlık, canlı, güncel rakamlar...

Finans 21-04-22 07:47

Altın fiyatları için kritik süreç başladı! Dev isimlerden altın tahmini: Ne uçacak ne kaçacak, bu seviyeler...

Altın fiyatları 27 Mart Pazar günü yatırımcılar tarafından merakla takip ediliyor. "Altın alım satım için doğru zaman mı? Altın fiyatları ne kadar? Gram altın düşecek mi yükselecek mi?" sorularına yanıt aranırken dev bankalardan kritik bir açıklama geldi. Bir süredir piyasalardaki durgunluğa ilişkin değerlendirmede bulunan Altın ve Para Piyasaları Uzmanı İslam Memiş ise ABD Merkez Bankası Fed’in piyasaları nasıl manipüle ettiğini anlattı. İşte altın fiyatlarına ilişkin son dakika gelişmeleri...

Finans 27-03-22 09:35

28 Şubat 22 ayar altın bilezik fiyatları ne kadar oldu? 22 Ayar bilezik kaç TL? İşte 28 Şubat 2022 Pazartesi 14, 18 ve 22 ayar bilezik ve altın fiyatları!

28 Şubat 22 ayar altın bilezik fiyatları ve ekonomi için Rusya - Ukrayna savaşının ne yönde etkisi olacağını merak eden vatandaşlar güncel altın fiyatlarını ve piyasaları ilgiyle takip ediyor. 22 Ayar bilezik kaç TL? sorusunun yanıtı araştırılırken Rusya'ya uygulanacak yaptırımların piyasalara nasıl yansıyacağı da merak konusu oldu. Peki 28 Şubat 22 ayar altın bilezik fiyatları ne kadar oldu? 22 Ayar bilezik kaç TL? İşte 28 Şubat 2022 Pazartesi 14, 18 ve 22 ayar bilezik ve altın fiyatları

Finans 28-02-22 09:38

Diğer Haber Etiketleri

Altın cumhuriyet altını serbest piyasa Gümüş ons altın altın fiyatları gram altın çeyrek altın yarım altın tam altın döviz anlık altın anlık altın kuru altin yükselecek mi altın alım satım altın alınır mı altın alış altın alış fiyatı altın bugün altın da son durum altın düşecek mi altın düşer mi altın fiyatı altın fiyatları bugün altın fiyatları dolar altın fiyatları düşecek mi altın fiyatları düşer mi altın fiyatları ne altın fiyatları ne kadar altın fiyatları ne olacak altın fiyatları son durum altın fiyatları yükselecek mi altın fiyatları yükselir mi altın fiyatlarında son durum altın güncel altın kaç altın kaç tl altın kuru altın ne altın ne kadar altın ne kadar çeyrek altın ne kadar oldu altın ne olur altın ne zaman yükselecek altın neden düşüyor altın satış altın satış fiyatı altın tahminleri altın ve dolar altın ve dolar fiyatları altın yorumu altında son durum altının fiyatı altının ons fiyatı bir gram altın borsa son dakika bugün ne kadar canlı altın çeyrek çeyrek altın alış çeyrek altın alış fiyatı çeyrek altın fiyatı çeyrek altın fiyatları çeyrek altın kaç çeyrek altın kaç tl çeyrek altın ne çeyrek altın ne kadar oldu çeyrek altın satış çeyrek altın satış fiyatı çeyrek gram çeyrek gram altın çeyrek kaç çeyrek kaç tl 2 bin dolar 22 ayar 22 ayar altın bilezik fiyatları 22 ayar bilezik 22 ayar bilezik kaç tl 22 ayar bilezik ne kadar 24 ayar emtia fiyatları dolar alış dolar alış fiyatı dolar fiyatları dolar satış fiyatı dolar ve altın dolarin euro tl kuru cumhuriyet altını alış cumhuriyet altını alış fiyatı cumhuriyet altını ne cumhuriyet altını ne kadar cumhuriyet altını satış cumhuriyet altını satış fiyatı fiyatı ne kadar güncel altın güncel altın fiyatları güncel altın grafiği gram altın alış gram altın alış fiyatı gram altın bugün gram altın fiyatı gram altın fiyatı ne kadar gram altın güncel gram altın ne gram altın ne kadar gram altın ne kadar oldu gram altın ne olur gram altın satış gram altında son durum gram altının fiyatı gümüş fiyatları ons ons altın fiyatı ons fiyatı para piyasaları piyasalar tl dolar tam altın fiyatı tam altın satış tam altın satış fiyatı yarım altın alış yarım altın fiyatı yarım altın fiyatları yarım altın ne kadar yarım altın satış yarım altın satış fiyatı yarım gram cumhuriyet altın çeyrek altın fiyatları bugün altın fiyatlar tam altın fiyatları altın grafiği altın fiyatları bugün ne kadar 22 ayar bileziğin gram fiyatı hisse senetleri altın güncel fiyatları altını ne kadar dolar yorumu gram fiyatları altın fiyatları bugün ne kadar oldu yarım çeyrek bileziğin gram fiyatı altın fiyatı ne altın dalgalanma altının ons altın sert düştü altın tahmin altın alınır mı satılır mı altın fiyatları ne kadar gram altın bilezik fiyatları ne kadar son durum altın fiyatı bugün anlık canlı çeyrek altının bir cumhuriyet altını ne kadar yatırım yapmak altın fiyatları son durumu altın fiyatları son ne kadar çeyrek altın yarım altın ne kadar oldu garam altın 22 ayar bilezik ne kadar oldu gram altın ne zaman yükselecek kaç tl dolar bu altın fiyatları fiyatları bugün 22 ayar bilezik ne fiyatı ne geçen hafta dolar altının satış fiyatı ne kadar gram altın altın fiyatları bugün ne alt gram ne kadar çeyrek satış fiyatı doların satış fiyatı yarım altın alış fiyatı gram altın güncel fiyatları altın fiyatları nasıl fiyatları altın bilezik ne kadar altın fiyatları dün gram altın fiyatı ne güncel altın fiyatlar şimdi altın alınır mı altın fiyatı ne olur çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar kapalıçarşı gram altın altın yükselecek mi düşecek mi gram çeyrek yatırım yapma tam altın alış fiyatı çeyrek ve gram altın fiyatları altın ne kadar çeyrek altın altın yükseliş altın düşmeye devam edecek mi cumhuriyet satış altın düşecek mi yükselecek mi altının alış ve satış fiyatı bilezik kaç tl altın şimdi alınır mı

Gram Altın Satış Fiyatı

Gram Altın Satış Fiyatı Hakkındaki Haberler Mynet'te. Gram Altın Satış Fiyatı Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'te Takip Edin.

Altın fiyatlarında son durum nedir? 25 Şubat altın fiyatları ne kadar?

Altın fiyatlarındaki son durum herkesin gündeminde yer alıyor. Rusya ile Ukrayna arasındaki gerilim sonunda Moskova yönetiminin Ukrayna'yı işgaline kadar gitmesi 25 Şubat Cuma günü yarım, çeyrek, ons, gram altın fiyatlarında son durumu da etkiledi. Vatandaşlar bu savaş haberinin ardından altın fiyatlarındaki anlık değişimleri kontrol etmeye başladı. Peki 25 Şubat'ta yarım altın ne kadar oldu, çeyrek altın ne kadar? 25 Şubat'ta çeyrek kaç TL, yarım kaç TL? İşte 25 Şubat Cuma güncel altın fiyatlar

Finans 25-02-22 09:08

25 Şubat yarım ve çeyrek altın fiyatları! Yarım, çeyrek, ons, gram altın fiyatları ne kadar oldu? 25 Şubat 2022 Cuma

25 Şubat Cuma günü haftanın beşinci gününde yarım, çeyrek, ons, gram altın fiyatlarında son durum Rusya ile Ukrayna arasındaki gerilim sonunda Moskova yönetiminin Ukrayna'yı işgaline kadar gitmesi üzerine vatandaşlar altın fiyatlarındaki anlık değişimleri kontrol etmeye başladı. Peki 25 Şubat'ta yarım altın ne kadar oldu, çeyrek altın ne kadar? 25 Şubat'ta çeyrek kaç TL, yarım kaç TL? İşte 25 Şubat Cuma güncel altın fiyatları ve son rakamlar...

Finans 25-02-22 07:22

Altında Umulmadık Yükseliş! 24 Şubat 2022 bugün gram, çeyrek, tam ve yarım altın fiyatları ne kadar?

Altın fiyatlarında 24 Şubat Perşembe günü yani bugün sert bir yükseliş yaşandı. Dünyanın gündeminde olan Rusya-Ukrayna krizi 24 Şubat Perşembe sabahı ile iyice büyüdü. Bu gelişmenin ardından ons, gram, çeyrek, tam ve yarım altın fiyatlarında ani değişimler yaşandı. Vatandaşlar bu krizin altın fiyatlarına nasıl bir etkisinin olacağını araştırıyor. İşte 24 Şubat Perşembe ons, gram, çeyrek, tam ve yarım altın fiyatlarına dair merak edilenler!

Finans 24-02-22 10:00

18 Şubat yarım ve çeyrek altın fiyatları! Yarım, çeyrek, ons, gram altın fiyatları ne kadar oldu? 18 Şubat 2022 Cuma

18 Şubat Cuma yarım, çeyrek, ons, gram altın fiyatlarında son durum Merkez Bankası faiz kararının ardından merak konusu oldu. Haftanın beşinci gününde altın almayı düşünen ya da ellerindeki altınları bozdurmak isteyen vatandaşlar tarafından ilgiyle takip ediliyor. Peki 18 Şubat'ta yarım altın ne kadar oldu, çeyrek altın ne kadar? 18 Şubat'ta çeyrek kaç TL, yarım kaç TL? İşte 18 Şubat Cuma güncel altın fiyatları ve son rakamlar...

Finans 18-02-22 07:27

22 ayar bilezik Kapalıçarşı’da ne kadar? 30 Mart 18 ayar bileziğin gram fiyatı

Altın fiyatları açısından önemli bir yer tutan Kapalıçarşı’da 22 ayar bileziğin gram fiyatı ile 18 ayar altının gram fiyatları, 30 Mart Salı gününe yükselişle başladı. Düğünlerde takı olarak değerlendirilen 22 ayar bileziğin gram fiyatı, gece saatlerinden itibaren yükseldi.

Finans 30-03-21 08:02

İşte Kapalıçarşı anlık altın fiyatları | 30 Mart Salı gram, çeyrek, yarım ve tam altın ne kadar oldu?

Son günlerde dövizde ki dalgalanmalara endeksli olarak yükselişini sürdüren gram altın fiyatları, dün 450 TL seviyesini aşmıştı. Öte yandan Kapalıçarşı’da altın fiyatları piyasanın yönünü belirliyor. Gram, çeyrek, yarım ve tam altın fiyatları dövize paralel yükselişini sürdürüyor.

Finans 30-03-21 07:38

Dolar ve altın yükselişe geçti, BİST değer kazandı!

Altın fiyatları yeni haftaya ABD'nin teşvik paketlerinden dolayı yükselişle başladı. Güne 413 lira seviyelerinde başlayan gram altın Kapalıçarşı'da 416 lira seviyelerinde işlem görüyor. Öte yandan dolar/TL kurunda da öğle saatlerinden sonra artış yaşanarak güne 7,5 lira seviyelerinden başlayan dolar/TL 7,7 liradan işlem görüyor.

Finans 08-03-21 12:51

Altın düşüşe devam ediyor: 5 Mart 2021 altın fiyatları, Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın fiyatları ABD'deki açıklamalar sonrası hareketliliğine 5 Mart 2021 tarihinde de etkilenmeye devam ediyor. Önceki gün, günü 2763 TL ile kapatan Cumhuriyet altını ve 672.3 TL ile kapatan Çeyrek altın ne kadar oldu merak ediliyor. Uzmanlar tarafından geçtiğimiz haftalarda "Ons altın 1.855-1.860 kritik direnç bölgesini aşmakta zorlanıyor." yorumu yapılmıştı. Peki Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 5 Mart 2021 Cuma güncel altın fiyatları..

Finans 05-03-21 07:23

Altın fiyatlarında son durum ne? 4 Mart 2021 altın fiyatları, Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın fiyatları dolar/TL'deki durumdan 4 Mart 2021 tarihinde de etkilenmeye devam ediyor. Önceki gün, günü 2755 TL ile kapatan Cumhuriyet Altını ve 670.23 TL ile kapatan Çeyrek Altın ne kadar oldu merak ediliyor. Geçtiğimiz haftalarda "Ons altın 1.855-1.860 kritik direnç bölgesini aşmakta zorlanıyor." yorumu yapılmıştı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 4 Mart 2021 Perşembe güncel altın fiyatları...

Finans 04-03-21 07:55

Çeyrek altın güne kaçla başladı? 3 Mart 2021 altın fiyatları, Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

3 Mart 2021 tarihinde de altın fiyatları dolar/TL'deki durumdan etkilenmeye devam ediyor. Dün günü 2738 TL ile kapatan Cumhuriyet Altını ve 668.58 TL ile kapatan Çeyrek Altın ne kadar oldu merak ediliyor. Uzmanlar ABD Hazine Bakanı Yellen'in açıkladığı teşvik paketinin altın fiyatlarını etkileyeceğini belirtmişti. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 3 Mart 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları

Finans 03-03-21 08:22

Haftaya 420 TL üzerinde başlamıştı: 2 Mart 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın fiyatları dolar/TL'deki durumdan etkilenmeye devam ediyor. Yeni ayın ilk haftasına yükselişle başlayan altın fiyatları haftayı nasıl kapatacak merak ediliyor. ABD Hazine Bakanı Yellen geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Uzmanlar teşvik paketinin altın fiyatlarını etkileyeceğini açıklıyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 2 Mart 2021 Salı güncel altın fiyatları.

Haber 02-03-21 07:31

Altında 440 TL tahmini: 1 Mart 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın fiyatları dolar/TL'deki durumdan etkilenmeye devam ediyor. Yeni ayın ilk haftasına yükselişle başlayan altın fiyatları haftayı nasıl kapatacak merak ediliyor. ABD Hazine Bakanı Yellen geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Uzmanlar teşvik paketinin altın fiyatlarını etkileyeceğini açıklıyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:1 Mart 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları.

Finans 01-03-21 07:39

Altın sert yükseldi, analist yorumları: 26 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından dikey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftayı nasıl kapatacak? ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 26 Şubat 2021 Cuma güncel altın fiyatları.

Finans 26-02-21 07:42

Ons altın için 2200 dolar tahmini: 25 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya yükselişle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 25 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları.

Finans 25-02-21 07:44

Gram altında 417 TL tahmini: 24 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya yükselişle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 24 Şubat 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları.

Finans 24-02-21 07:48

Gram altında 412 TL tahmini... 23 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya yükselişle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum: 23 Şubat 2021 Salı güncel altın fiyatları.

Finans 23-02-21 07:37

Altın fiyatları son durum... 22 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın üçüncü haftasını düşüşle kapatan altın fiyatları son haftaya da düşüşle başladı. ABD Hazine Bakanı Yellen dün yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:22 Şubat 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları.

Finans 22-02-21 07:57

Uzmandan 420 TL tahmini: 19 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından düşey seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki durumdan da etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada düşüşle kapatmaya hazırlanıyor. ABD Hazine Bakanı Yellen dün yaptığı açıklamada devasa teşvik paketinin şart olduğunu açıkladı. Altının bu açıklamadan etkilenmesi bekleniyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:19 Şubat 2021 Cuma güncel altın fiyatları.

Finans 19-02-21 07:39

Gram altında 446 TL tahmini: 18 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Altın bu haftayı düşey seyirle kapatacak gibi görünüyr. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:18 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları.

Finans 18-02-21 07:27

Altının yönü pozitif olabilir17 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçtiğimiz haftayı yatay seyirle kapatan altın fiyatları yeni haftaya düşey seyirle başladı. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:17 Şubat 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları.

Finans 17-02-21 07:27

Uzmanlardan yükselebilir yorumu: 16 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçtiğimiz haftayı yatay seyirle kapatan altın fiyatları yeni haftaya düşey seyirle başladı. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:16 Şubat 2021 Salı güncel altın fiyatları.

Finans 16-02-21 07:36

Altın düşüşte... 15 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçtiğimiz haftayı yatay seyirle kapatan altın fiyatları yeni haftaya da yatay seyire başladı. Jerome Powell'ın ABD istihdam piyasası açıklamasının ardından yatay seyreden altın fiyatları, dolar/TL'deki yatay seyirden de etkileniyor. Yeni ayın ikinci haftasına hızlı başlayan gram altının üçüncü haftada nasıl bir yön izleyeceği teşvik paketleri ile belirleneceği öngörülüyor. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu? Altın fiyatlarında son durum:15 Şubat 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları.

Finans 15-02-21 07:50

Dikkat çeken gram altın tahmini... 12 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 12 Şubat 2021 Cuma güncel altın fiyatları...

Finans 12-02-21 07:31

Altında 485 TL tahmini: 11 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 11 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları...

Finans 11-02-21 07:26

Altın yükselişte, işte son durum: 10 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 10 Şubat 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları...

Finans 10-02-21 07:16

Altında direnç noktaları! Altın son durum: 9 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 9 Şubat 2021 Salı güncel altın fiyatları...

Finans 09-02-21 07:05

Altında 404 TL beklentisi! Altın son durum: 8 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 8 Şubat 2021 Pazartesigüncel altın fiyatları...

Finans 08-02-21 07:31

Altın yükselişe geçti, son durum: 5 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum! Altın yorumları!

Fed, geçen hafta politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 5 Şubat 2021 Cuma güncel altın fiyatları...

Finans 05-02-21 07:42

Altın düşmeye devam edecek mi: 4 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum! Altın yorumları!

Fed, geçen hafta politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 4 Şubat 2021 Perşembe güncel altın fiyatları...

Finans 04-02-21 07:09

Altın yükselişte! Analist yorumları... 3 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, geçen hafta politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 3 Şubat 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları...

Finans 03-02-21 07:27

Altın sert düştü! Gram altın ne kadar oldu?

Altın, son 10 yıldaki en kötü Ocak ayı performansından sonra Şubat ayına yükselişle başlayan altın fiyatları öğle saatlerinde sert düştü. Güne satış fiyatı 428,44 lira ile başlayan gram altın 422 lira civarlarında fiyat belirliyor. Peki gram altın düşmeye devam edecek mi?

Finans 02-02-21 11:57

Gram altın düşüşte: 2 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, geçen hafta politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 2 Şubat 2021 Salı güncel altın fiyatları...

Finans 02-02-21 07:06

Gram altın yükselişe geçti: 1 Şubat 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, geçen hafta politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 1 Şubat 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları...

Finans 01-02-21 08:01

Altın yükselişe geçti: 29 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 29 Ocak 2021 Cuma güncel altın fiyatları...

Finans 29-01-21 07:31

Altın güne düşüşle başladı: 28 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Fed, politika faizini değiştirmeyerek yüzde 0 - 0.25 aralığında sabit bıraktı. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 28 Ocak 2021 Perşembe güncel altın fiyatları...

Finans 28-01-21 07:19

Uzmandan altın alım zamanı önerisi... 27 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçen hafta ABD Başkanı Joe Biden'ın görevi devralmasının ardından altın fiyatları yükselişe geçmişti. T.C. Merkez Bankası'nın faiz kararıyla piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarının dalgalı seyretmesine neden oldu. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? 27 Ocak 2021 Çarşamba güncel altın fiyatları...

Finans 27-01-21 07:24

Altın teşvik paketlerini bekliyor... 26 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçen hafta ABD Başkanı Joe Biden'ın görevi devralmasının ardından altın fiyatları yükselişe geçti. T.C. Merkez Bankası faiz kararını açıkladı. Piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarını hareketlendirdi. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? İşte 26 Ocak 2021 Salı güncel altın fiyatları...

Finans 26-01-21 07:44

Gram altın hareketlendi! 25 Ocak 2021 Kapalıçarşı gram altın ne kadar oldu? Çeyrek ve Cumhuriyet altını son durum!

Geçen hafta ABD Başkanı Joe Biden'ın görevi devralmasının ardından altın fiyatları yükselişe geçti. T.C. Merkez Bankası faiz kararını açıkladı. Piyasalarda yaşanan gelişmeler altın fiyatlarını hareketlendirdi. Gram altın bu yıl yüzde 55.9’u bulan yükselişe imza attı. Çeyrek altın fiyatları bugün ne kadar oldu sorularına cevap arayan düğün sahipleri son günlerde altındaki fiyat artışından şikayetçi. Altın fiyatlarında son durum nasıl? İşte 25 Ocak 2021 Pazartesi güncel altın fiyatları...

Finans 25-01-21 07:16