Şeyma Subaşı Mısırlı Sevgilisi Haberleri

Şeyma Subaşı siyah bikinisiyle şov yaptı! Pozlarını peş peşe paylaştı

Mısırlı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile tatiline devam eden Şeyma Subaşı sık sık paylaştığı fotoğraflarla gündeme geliyor. Son olarak siyah bikinisiyle poz veren Subaşı, adeta nefesleri kesti.

Magazin 22-08-21 01:16

Şeyma Subaşı'nın Mısırlı sevgilisi Meedo'dan ilk paylaşım! Aşkını böyle haykırdı

Şeyma Subaşı, Mısırlı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile olaylı ayrılığın ardından, hakkında dolandırıcılık iddiası çıkmış, uzun süre gündemde yer almıştı. Meedo olarak anılan Mohammed Alsaloussi, bugün sosyal medya hesabından ilk paylaşımını yaparak, sevgilisi Şeyma Subaşı'ya olan sevgisini dile getirdi.

Magazin 20-08-21 15:01

Şeyma Subaşı, annesi, babası ve Mısırlı sevgilisiyle tekne tatilinde!

Şeyma Subaşı, Mısırlı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile olaylı ayrılığın ardından barışıp Bodrum'a gelmişti. Subaşı, annesi, babası, kızı ve yeniden barıştığı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile birlikte ailecek tekne tatiline çıktı. Subaşı tekne tatilinden kareleri "Hayattan daha ne isteyebilirim ki?" notuyla paylaştı.

Magazin 10-08-21 01:08

Şeyma Subaşı'dan teknede cesur pozlar!

Şeyma Subaşı, Mısırlı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile olaylı ayrılığın ardından barışıp Bodrum'a gelmişti. Teknede tatil yapan Subaşı bir videosunu paylaşarak nasıl poz verdiğini gösterdi.

Magazin 08-08-21 14:20

Şeyma Subaşı Mısırlı Sevgilisi

Şeyma Subaşı Mısırlı Sevgilisi Hakkındaki Haberler Mynet'Te. Şeyma Subaşı Mısırlı Sevgilisi Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'Te Takip Edin.

Şeyma Subaşı eski sevgilisi Mohammed Alsaloussi'nin açıklamasına kayıtsız kalamadı! Boynuzlu paylaşım

Attığı her adımla olay olan Şeyma Subaşı, Mısırlı sevgilisi Mohammed Alsaloussi'den olaylaı bir şekilde ayrılmıştı. Sonraki süreçte "Yaşadıklarımı anlatacak kelime yok" diye açıklama yapan Subaşı'ndan sonra Alsaloussi de bir açıklama yaptı. Alsaloussi'nin, "Şeyma'ya verdiğim kredi kartının ekstresine kadar her şey ortada" sözleri üzerine Şeyma Subaşı, sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşımda bulundu. Subaşı'nın sözleri, Alsaloussi'ye gönderme olarak yorumlandı.

Magazin 19-07-21 09:17

Şeyma Subaşı aşka geldi! Sevgilisiyle dudak dudağa

Sosyal medya fenomeni Şeyma Subaşı, evlilik hazırlığı yaptığı Mısırlı sevgilisi Mohammed Alsaloussi'nin doğum gününü romantik karelerle kutladı. Subaşı, "Aile olmak için sabırsızlanıyorum" dedi.

Magazin 19-06-21 15:44

Şeyma Subaşı'ndan basına yüzük tepkisi: Ne markası ne de fiyatı doğru!

Şeyma Subaşı cephesinde yine sular durulmuyor. Uzun süredir aşk yaşadığı Mısırlı iş insanı Mohammed Alsaloussi ile sık sık gündeme gelen Subaşı, geçtiğimiz gün aldığı evlilik teklifi ile çok konuşuldu. Mısırlı sevgilisinden teklif alan Subaşı, teklif yüzüğüyle gündem oldu. Yüzüğünün markası ve fiyatıyla magazinde bomba etkisi yaratan Subaşı'ndan ilginç açıklama geldi.

Magazin 04-06-21 11:08

Şeyma Subaşı'na zengin sevgilisinden pahalı hediye!

Son dönemde gerek özel hayatı gerek paylaşımlarıyla sık sık gündeme gelen Şeyma Subaşı, Mısırlı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile Ibiza tatiline devam ediyor. Zengin sevgilisi Subaşı'na öyle bir Anneler Günü hediyesi aldı ki...

Magazin 10-05-21 10:15

Şeyma Subaşı'dan özel uçak açıklaması! 'Başkalarının biletlerini alıp...'

Şeyma Subaşı'ndan yeni açıklama geldi. Subaşı sevgilisi Mohammed Alsaloussi'nin yeni bir uçuş koydurarak tüm koltukları satın aldığını belirterek "Yani başkalarının biletlerini alıp insanlara engel olmadık" dedi.

Magazin 20-04-21 13:37

Şeyma Subaşı evleniyor mu? Şeyma Subaşı'nın Mısırlı sevgilisi ne iş yapıyor?

Şeyma Subaşı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile evleniyor mu? gündemde en çok konuşulardan biri oldu. Buket Aydın'ın programında konuşan Şeyma Subaşı yeni sevgilisi Mohammed Alsaloussi'yi ailesi ile tanıştırdı. Acun Ilıcalı ile boşandıktan bir sonra Guido ile birliktelik yaşayan Şeyma Subaşı bir süredir ortalarda görünmüyordu. Peki, Şeyma Subaşı'nın sevgilisi Mohammed Alsaloussi kimdir ve ne iş yapıyor? İşte, ayrıntılar...

Magazin 03-04-21 00:55

Şeyma Subaşı'dan genç sevgili açıklaması! 'Hem eski hem yeni sevgilim'

Şeyma Subaşı, sevgilisi sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile romantik karelerini paylaştı. Subaşı paylaşımına "Aşka inanıyorum" dedi.

Magazin 23-03-21 09:12

Şeyma Subaşı'dan yeni aşk pozu! Bilekliğinin fiyatı şoke etti

Şeyma Subaşı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile birlikte verdiği yeni pozlarını takipçilerinin beğenisine sundu. Yatırımcı sevgilisine her fırsatta aşkını ilan eden Şeyma Subaşı'nın kolundaki bileklik ve saatin fiyatı ise şoke etti.

Magazin 22-02-21 10:16