Şeyma Subaşı Sevgilisi Mohammed Haberleri

Şeyma Subaşı'dan Mısırlı sevgilisiyle aşk pozu!

Mısırlı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile yaşadığı aşkla gündeme gelen Şeyma Subaşı, evlilik itirafıyla dikkat çekmişti. Sevgilisiyle ABD'de olan Şeyma Subaşı, sosyal medya hesabından aşka geldiği anları paylaştı.

Magazin 22-09-21 00:50

Şeyma Subaşı annesiyle dans etti! Babası Yandık dedi

Şeyma Subaşı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ve ailesiyle birlikte tekne tatiline çıktı. Subaşı teknede annesinin dans ettiği anları paylaştı. Şeyma Subaşı'nın babasının yorumu ise sosyal medyada gündem oldu.

Magazin 10-08-21 10:29

Şeyma Subaşı Bodrum'da keyif yapıyor! Tepki çeken pozlar

Geçtiğimiz günlerde sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile barıştığını duyuran Şeyma Subaşı, 3 aydır süren Ibiza tatilinin ardından Türkiye'ye döndü. Orman yangınlarının sürdüğü Bodrum'da keyif yapan Subaşı'nın paylaşımlarına tepki yağıyor.

Magazin 02-08-21 10:08

Mohammed Alsaloussi ile barışan Şeyma Subaşı'dan aşk pozu: Hayat arkadaşımı özledim

Evlilik hazırlığı yaptığı Mısırlı Mohammed Alsaloussi ile yollarını ayıran Subaşı, küslüğe dayanamamış ve sevgilisiyle tekrar barışmıştı. Şeyma Subaşı, sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile uzun bir aradan sonra aşk pozu paylaştı. Subaşı, paylaşımına “Hayat arkadaşımı özledim” notunu yazdı.

Magazin 28-07-21 21:39

Şeyma Subaşı Sevgilisi Mohammed

Şeyma Subaşı Sevgilisi Mohammed Hakkındaki Haberler Mynet'Te. Şeyma Subaşı Sevgilisi Mohammed Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'Te Takip Edin.

Mohammed Alsaloussi ile barışan Şeyma Subaşı: Dünden ders al...

Geçtiğimiz günlerde ayrıldığı Mısırlı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile barışan Şeyma Subaşı, hayatına devem ediyor. Şeyma Subaşı verdiği pozuyla yeni mottosunu paylaştı.

Magazin 15-07-21 08:44

Arto'dan olay Şeyma Subaşı paylaşımı: 'Acun'dan nafakayı alamayacaktım' mı demek istiyor?

Arto, Şeyma Subaşı’nın ayrılık sonrası paylaştığı pozuyla dalga geçti. Arto Subaşı'nın fotoğrafını paylaşıp bakın ne dedi.

Magazin 27-06-21 15:28

Şeyma Subaşı sevgilisi Mohammed Alsaloussi'dan ayrıldı mı? Neden ayrıldı?

Geçtiğimiz günlerde bebeğini düşürdüğünü açıklayan Şeyma Subaşı, bu kez de uzun süredir birlikte olduğu Mısırlı sevgilisi Mohammed Alsaloussi'dan ayrılması ile gündeme geldi. Sosyal medya hesabından Alsaloussi ile fotoğraflarını kaldıran Şubaşı araştırılmaya başlandı. Peki Şeyma Subaşı sevgilisi Mohammed Alsaloussi'dan ayrıldı mı? Neden ayrıldı? Detaylar haberimizde...

Magazin 26-06-21 21:47

Şeyma Subaşı kasığına kadar yırtmacıyla olay oldu

Acun Ilıcalı'nın eski eşi Şeyma Subaşı yaptığı her hareketle gündem oluyor. Şeyma Subaşı sevgilisi Mohammed Alsaloussi için kasığına kadar yırtmacı olan mini etek giydi.

Magazin 20-06-21 07:36

Şeyma Subaşı'dan 'hamile' haberleri sonrası flaş hamle

İspanya'nın Ibiza adasında tatil yapan Şeyma Subaşı, magazin gündeminden düşmüyor... Kendisinden altı yaş büyük Mısırlı milyarder sevgilisi Mohammed Alsaloussi'dan hamile olduğu iddia edilen 30 yaşındaki fenomenin eliyle karnını gizlediği pozlar, sosyal medyayı sallamıştı. Birçok takipçisi, 'bebek göründü' yorumunu yapmıştı. Şeyma Subaşı, hakkında çıkan 'hamilelik' haberlerden sonra yine dikkat çeken bir paylaşıma imza attı.

Magazin 29-05-21 14:00

Şeyma Subaşı evleniyor mu? Şeyma Subaşı'nın Mısırlı sevgilisi ne iş yapıyor?

Şeyma Subaşı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile evleniyor mu? gündemde en çok konuşulardan biri oldu. Buket Aydın'ın programında konuşan Şeyma Subaşı yeni sevgilisi Mohammed Alsaloussi'yi ailesi ile tanıştırdı. Acun Ilıcalı ile boşandıktan bir sonra Guido ile birliktelik yaşayan Şeyma Subaşı bir süredir ortalarda görünmüyordu. Peki, Şeyma Subaşı'nın sevgilisi Mohammed Alsaloussi kimdir ve ne iş yapıyor? İşte, ayrıntılar...

Magazin 03-04-21 00:55

Şeyma Subaşı'nın burnunun görüntüsü sosyal medyanın dilinde

Şeyma Subaşı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile yaptığı paylaşımlarla düşman çatlatırken yine estetik iddialarıyla gündem oldu. Subaşı'nın burnu gündeme bomba gibi düştü.

Magazin 18-03-21 14:52

Şeyma Subaşı'dan yeni aşk pozu! Bilekliğinin fiyatı şoke etti

Şeyma Subaşı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile birlikte verdiği yeni pozlarını takipçilerinin beğenisine sundu. Yatırımcı sevgilisine her fırsatta aşkını ilan eden Şeyma Subaşı'nın kolundaki bileklik ve saatin fiyatı ise şoke etti.

Magazin 22-02-21 10:16

Miami'de tatil yapan Şeyma Subaşı'dan bikinili pozlar!

Mısırlı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile Miami'de tatil yapan Şeyma Subaşı Instagram hesabından bikinili pozlarını paylaştı. Şeyma Subaşı paylaşımına yazdığı notla da dikkat çekti.

Magazin 06-02-21 02:39

Estetikle gündemde olan Şeyma Subaşı'dan cesur poz! 'Tamamen seninim'

Şeyma Subaşı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile büyük aşk yaşıyor. Estetik yaptıran Şeyma Subaşı son paylaşımıyla yine olay oldu.

Magazin 04-02-21 09:46

Şeyma Subaşı'dan sevgilisi Mohammed Al Saloussi ile aşk fotoğrafı! Yüzünü ilk defa gösterdi

Şeyma Subaşı, yeni sevgilisi Mohammed Al Saloussi ile ilk fotoğrafını Instagram'dan paylaştı. Yeni aşkının yüzünü ilk kez takipçilerine gösteren Şeyma Subaşı "Çok aşığım. Nazar değmesin" notunu yazdı.

Magazin 14-01-21 22:10