MAGAZİN

Hangi Türk ünlü bu frikiği verdi?

Hangi Türk ünlü bu frikiği verdi?

Demet Kutluay pantolonunun azizliğine uğradı. Oğlu Ömer'le ilgilenmek için eğilince fena bir frikik verdi.

Ünlü basketbolcu İbrahim Kutluay eşi Demet Kutluay oğulları Ömer ve kızı İrem ile birlikte AÇEV'in düzenlediği özel bir davetteki yerlerini aldılar.

DEMET ŞENER KUTLUAY (FOTO-GALERİ)

Eski manken Demet Kutluay mankenlik günlerini aratmayacak şekilde verdiği frikiklerle şaşkınlık yarattı.

Eski manken Demet Şener Kutluay, eşi ve çocuklarıyla birlikte Anne Çocuk Eğitim Vakfı'nın düzenlediği özel bir davete katıldı .

Oğlu Ömer'le birlikte vakit geçiren ve bir hayli eğlenceli dakikalar yaşayan Demet Şener, pantolonunun ve tişörtünün azizliğine uğradı.

Okuyucu Yorumları115 yorum
  • 12 Oy
    bu bir ayıp kardeşim adam size dava açsa haklı ve alırda kazanırda davayı bu haberi silin yayınlamayın evli bir kadının bu tür durumunu sitenize taşımayın evli ya kadın kocası çocugu var ayıptır adam olun biraz be
  • 11 Oy
    ayıp rezilllik bi daha da mynete girersem 2 olsun sizene evli kadının frikiğinden utanın kendinizden
  • 11 Oy
    bende böyle bir haberin yayınlanmamasından yanayım. gereksiz. insanlık hali herkesin başına gelebilir.
  • 10 Oy
    bende bu fografı mynet yayıldıgı için gerçekten üzüldüm
  • 10 Oy
    bence burda mynetin sucu yok demet 2 cocuk annesi evli bir bayan hele 2 cocuk annesi böyle giyinmez ve böyle davranmaz bence sucu başkasında arayın
  • 2 Oy
    her haltı yapabilecek karakterde bir insandır kendisi..yakışır
  • 2 Oy
    sürekli takip ettiğim siteden böyle bi haber beklemezdim.çok adice olmuş.bir annenin böyle bir fotosu yayınlanmamalıydı. yakışmamış mynet e.Bu haberi yapanları ve bu sitede yayınlayanları şiddetle kınıyorum.
  • 2 Oy
    Hangi annesi bu pozu veresice buna haber değeri kattı.Bu nasıl haber, bu nasıl vicdan, nasıl bir adiliktir bu .Hiç mi onur halsiyet şeref yok siz de..Evli iki çocuk annesi bir kadın için çocuğuğla ilgilenirken çekilmiş adice, çirkince bir resim sonra burda afişe edin.İnşallah hakkınızda yüklü bir tazminat davası açılır ve ödemeye mahkum edilirsiniz.
  • 2 Oy
    insan veya anne gibi giyinseydi böyle yakalanmazdı kendini pazarlayan gibi giyinince olur geçmiş kolay silinmiyor.güzelim kız moda ve ortama uyacağım diye hortlağa döndü böyle modanın...
  • 2 Oy
    çocuklu bir anne görüntüsüne benzemiyor daha düzğün giyinmesi gerekir..
  • 2 Oy
    bu haberi 2 gündür görüyorum. rahatsız olduğum nokta şu. nekadar medyatik olursa olsun sonuçta bi anne. tamam onunda dikkat etmesi gerek. ama bu haberleri yaparken avrupada da böyle magazincilik yapılıyor diye böyle haber yapmayalım. burası avrupa değil. görüntülediğiniz britney spears, paris hilton, jennefer lopez değil. Bu habercilik anlayışını hiç tasnif etmiyorum. bende bir erkeğim. buna rağmen bu görüntüye bunları söylüyorum. düşünün sorun ne halde...
  • 2 Oy
    derbiyesiz medya
  • 2 Oy
    Evli çoluk çocuğa karışmış bir insanın bir anlık gafletinden yararlanıp fotosunu çekip buraya koyan utansın.!!
  • 2 Oy
    GALİBA REKLAM YAPMIŞTIR.
  • 2 Oy
    Zürafa kadar uzun bir kadın beli düşük bir pantalon yada ona benzer şey giyerse olacağı bu.
  • 2 Oy
    kardeşim öyle pantalon giyip sokağa çıkan utansın senin iki çoçuğun var ve en çok ilgiye ihtiyaç duyacak zamandalar sen bunu bile bile düşük bel pantalaon giyip sokağa çıkıyorsan o kişide problem var demektir. Fotoğrafı çeken işini yapıyor oradakiler görmüş zaten bir kaç kişi daha görse ne olur ne değişir
  • 2 Oy
    sanki demet şeneri hiç çıplak gormedik zamanında milletle gezdi dergilerde resimleri kendi soyunuyordu allah aşkına eskiden yatmadığı adam kalmadı
  • 2 Oy
    ayıptır ayıp herkes böyle bir duruma düşebilir. acaba bunu çekip yayınlayan bi gün kendi eşi, kızı veya kız kardeşinin fotoğrafını çekip yayınlayan olursa ne diyecek...
  • 2 Oy
    herkez suçlu sadece Demet hn masum ..
  • 2 Oy
    yazıklar olsun sizin habercilik anlayışınıza!!!bir anneye anneler günü öncesi bunu mu yapıyorsunuz? o fotoğrafı çeken şerefsiz,senin de ananı bacını çekip yayınlasınlar mı? mynet derhal kaldırın bu fotoyu...
  • 1 Oy
    başka işiniz yok demi bu fotoyu yayınlayıp insanların huzurunu kacırıyonuz okadar önemli bir habermi bu bence değil yayınlayacak başka haberiniz yokmu bu kadın çocuğuyla ilgileniyor heralde ailesi var bu haberi yaparken hiç mi düşünmedin mynet
  • 1 Oy
    my nete yakismadi diyemeyecem.zaten hep böyle seyleri allandira ballandira anlatiyor. Bir de bunlardan sokakta dolu.Egilirken üstünün acilmama gibi bir ihtimal olmadigina göre bilerek giyiniyorlar.
  • 1 Oy
    YA NE OLURSA OLSUN BÖLE BİŞE YAYINLANMAZ YAAA. HADİ KADINI GEÇ KOCASINI ZATEN GEÇ ORTADA Bİ ÇOCUK VAR HİÇ Bİ GUNAHI OLMAYAN Bİ CANLI O YARIN ÖBÜR GÜN GÖZLÜKLÜ ANNESİNİN ADINI GOOGLE DE ARATINCA BU HABERLE KARŞILAŞMASI HANGİ VİCDANA SIĞAR. YAPTIĞINIZ HABERİ ÖLÜ BİR KADININ BACAK ARASINDA ARAMAKTAN ÇOK DA FARKLI DEĞİL . KINIYORUM
  • 1 Oy
    Mynet çalışanları sizin karınız sevgiliniz bacınız yokmu bende sizlerin karılarınızın bacılarınızın frikiğini yakalayıp koyun bakalım nasılmış
  • 1 Oy
    onu çekipde haber yapanın taaaa amına koyim orospu çocuklarıııııı
  • 1 Oy
    bu haberi yayınlayan bi bayansa onunda başına gelsin böle bi olay he kendisi erkekse annesi vardır kesin..
  • 1 Oy
    000001_09 Adlı kişi sen salakmısın senin karın olsa çekseler hoşuna gidermi kadın nerden bilecek arkasında sapık gibi resim çeken biri var işte naıl davranmış insanlık hali olabilir hemen insanların kıçını çekmek mi lazım Mynet yalakaları artık Mynet nasıl bir çizgiye gelmiş açık seçik ortada
  • 1 Oy
    Niye herkes medyaya yükleniyor anlamıyorum..Anne anne o zaman anne gibi giyincek oturup kalkarken dikkat edicek..Adam gibi giyiseydi o da..Sanki çok matah biride ..
  • 1 Oy
    sizi böyle haber yapmaktan dolayı KINIYORUM.evli barklı bi insan sonucta tamam ünlü olabilir ama onunda özel bir hayatı var ayıp bee sizeee ayıppp mynet nereye gidiyor nereyeee
  • 1 Oy
    ayrıca evli bayan böylemi giyinir diyen arkadaslar?? bakın bakalım nasıl gıyınmıs hanfendı? bos bos yorum yapmayınnn....
  • 1 Oy
    Haberde de bahsettiğiniz gibi orda çoçuğu var ve evli.Bu fotoyu çekene mi kızsak haber diye koyana mı. O kadar reklam meraklısı var ki onlarınkini çekip koyun.
  • 1 Oy
    memlekette tecavuz olayları böyle sapık &röntgenci gazeticiler olduğu sürece azalmaz aksine artar.mynet,hurriyet&milliyet'in sitelerini örnek alıyor.her yerde çıplak kadın resmi.şeriatçı değilim,akpli değilim ama artık olay rahatsız edici boyutta.myneterotik diye ayrı site/bölum açın oraya koyun bu fotoları.
  • 1 Oy
    evli çocuklu kadınların bu fotoğraflarını neden yayınlıyorsunuz.mantıklı bir açıklama rica ediyorum yoksa röntgenci zihniyetinizin "frikik" yazıp gölgeleyemezsiniz.
  • 1 Oy
    evli çocuklu kadınların bu fotoğraflarını neden yayınlıyorsunuz.mantıklı bir açıklama rica ediyorum yoksa röntgenci zihniyetinizin "frikik" yazıp gölgeleyemezsiniz.
  • 1 Oy
    mynet bu haberi bence kaldırın......
  • 1 Oy
    Harbi harbi çüş yani milletin işi qücü yok kim neresini açmış onu kolluyo haber yapmak için bu kadar da olmaz yani
  • 1 Oy
    bence siz gazetecilik ruhundan anlamıyorsunuz sonuçta evli barklı bir kadın ve anne yani orada çoçuguyla ilgilenirken acılmış ne varki bunda bukadar büyütecek illa haber mi yapmanız gerekiyor sizi kınıyorum çok ayıp çokhiç bir haber degride yok bence sahde medya işte sizlersiniz
  • 1 Oy
    ayıp utanın kendinizden ülkede aile kavramı giderek zayıflamaktayken böle ciddi bir sitenin bir annenin bir anlık zaafından rant sağlamaya çalışması ne kadar kötü durumda olduğumuzun bir göstergesidir. yöneticilerin dikkatine!!!!!
  • 1 Oy
    mum yakin simdi bir yerinize ayip, simdi siteden fuhus haberine yer verin katil zanlilarina yazin cizin , milleti nerelere yönlendiriyorsunuz sonuclarinada katlanmak belki size nasip olur , haberi kaldirin daha fazla adilesmeyin
  • 1 Oy
    evet kaptı zengin adamı doğurup duruyo üçüncüyüde yapacakmış ozaman anne gibi giyinsin bizde anneyiz kocasında suç

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Mynet.com sorumlu tutulamaz.