MAGAZİN

İbrahim Tatlıses boşandı

İbrahim Tatlıses boşandı

Ünlü türkücü İbrahim Tatlıses, iki yıl önce evlendiği Ayşegül Yıldız'dan Küçükçekmece 3. Aile Ceza Mahkemesi'nde görülen tek duruşmayla boşandı. İbrahim Tatlıses ile Ayşegül Yıldız'ın Elif Ada ismini verdikleri kızları 9 Nisan 2013'te dünyaya gelmişti.

Küçükçekmece Adliyesi'ne gelen çiftin duruşması yaklaşık 15 dakika saat sürdü. Gizlilik kararı nedeniyle duruşmanın yapıldığı 1. kata hiç kimse alınmadı. "Şiddetli geçimsizlik" gerekçe gösterilerek anlaşmalı olarak yapılan boşanma kararının ardından çift, ayrı ayrı adliyeden ayrıldı. Tatlıses, koruma ordusuyla geldiği adliyenin garajından ayrıldı. Yıldız'ın ise başka bir kapıdan çıktığı öğrenildi.

13 Mart 2011'de silahlı saldırıya uğrayıp sol tarafı felç olan Tatlıses, hastanede yattığı sırada 29 Eylül'de Ayşegül Yıldız'la evlenmişti. Zaman zaman ayrılacakları dedikodusu çıkan çift, bu iddiaları yalanlamıştı. Çiftin, 9 Nisan'da Elif Ada adını verdikleri bir kız çocukları dünyaya gelmişti.

İBRAHİM TATLISES AYŞEGÜL YILDIZ İLE NE ZAMAN EVLENDİ

İbrahim Tatlıses, 11 yıldır beraber olduğu Ayşegül Yıldız ile 28 Eylül 2011'de dünya evine girmişti. Bu sürpriz evlilik, sanatçının hayranlarını şaşırttı. Sanatçı, beklenmedik evlilik kararı verdiği Ayşegül Yıldız'la uzun süre birlikte olmuştu. Haliç Üniversitesi Mimarlık Bölümü öğrencisi Yıldız, Tatlıses vurulmadan önce sanatçıyla kavga edip ayrılmıştı. Tatlıses, vurulmasına saatler kala, "Küskünüz . Yarın ne olacağı belli değil. Lütfen kimseyle evlenme 'diye mesaj atmıştı.. Tatlıses vurulduğunda hastaneye koşan Yıldız, sanatçının eski sevgilisi Derya Tuna ile kavga etmişti. Mustafa Sarıgül'ün kıydığı nikahta, Fatih Terim ile Yüksel Çağlar yaptı.

İBRAHİM TATLISES: OĞLUM OLURSA ADINI BARIŞ KOYACAĞIM

Geçtiğimiz günlerde Diyarbakır'da Şivan Perver ile düet yapan İbrahim Tatlıses, daha sonra oğlum olursa adını 'Barış'koyacağım diyerek açıklamalarda bulunmuştu, "Şöhrete de doyduk, şana da. Tek ihtiyacımız var o da barıştır" diye konuştu. Tatlıses, konuşmasının sonunda, "Bütün dünya beni dinlesin ki bir oğlum olursa ki olacak, öyle tahmin ediyorum, adını 'Barış' koyacağım" dedi.

İLK YORUM DERYA TUNA'DAN

Derya Tuna sürpriz boşanmayla ilgili olarak Tuna, " Herkes için her şeyin hayırlısı olsun" dedi.

AYRILDIKÇÜNKÜ... İbrahim Tatlıses boşanma haberlerinin ardından Twitter sayfasından açıklama yaptı.

Tatlıses Twitter sayfasına "Sevgili dostlarım ricamdır. Bu konuda kimse bana bir şey sormasın. Sağlığımla alakalı aldığımız bir karardır. Saygı duyulmasını istiyorum. Ayşegül Hanım, Elif'imin anasıdır. Benim de kıymetlimdir. Onun yıpranmasını istemem. Camiadan da isteğimdir." notunu düştü.

Okuyucu Yorumları126 yorum
  • 175 Oy
    la oğlum yeter yaa ergen gibi evlenip,evlenip boşanıyorlar. yazık günah çocuklara hepsinin anası ayrı aile kavramını bilmeyen bi dünya çocuk yaptınız.
  • 2 Oy
    para para para................... n.bonapart .!!!
  • 160 Oy
    bu da gelir bu da geçer abi,sende para olduktan sonra kızlar kucaktan inmez.
  • 2 Oy
    gider ayşegül gelir fatmagül
  • 1 Oy
    tabanca felç olmasa buda gitmezdi
  • 116 Oy
    bebeğin kendisinden olmadığını anlayınca boşanmışlardır :))
  • 0 Oy
    NE DEMİŞ ESKİLER DEREDE EV YAPARSAN SEL İÇİN 65 TEYSEN 18 İNDE KIZ ALIRSAN EL İÇİN
  • 0 Oy
    Baban öylemi yaptı evlat?
  • 0 Oy
    KOCAMAN ENTERASAN BI IDDİİAAAAA!!! magazın dunyası iş başına yuruyunn!!!
  • 0 Oy
    sözünle mi gördün? nereden biliyorsun kendinden olmadığını...? ayıptır, günahtır yapmayın yahu! :(
  • 0 Oy
    Terbiyesizlik yapma.Ayıp
  • 0 Oy
    heheheheehe
  • 95 Oy
    Adam artik mala vuramiyor ondan anlayin iste ;)
  • 1 Oy
    güzel tespit.o kadar kebab yersen olacagı o.
  • 80 Oy
    Canın sağolsun ibrahim abimm müzik rengine yorumlarına ve sesinin üzerine ses tanımam saygılarımla ..
  • 0 Oy
    sesle peynir gemisi gitmiyor????????????????????????
  • 0 Oy
    bu msj neden gizlenmişti acaba? mynet kafan mı karıştı
  • 74 Oy
    11 yıl sonra evlendiniz,2 yıl sonra boşandınız,sonunda muradınıza erdiniz..
  • 65 Oy
    ıbrahım tatlıses ve bulent ersoy yasaklanması gereken ınsanlar cevresındekı ınsanlara zalımce davranan tamamen egosuna yenık dusmus acımasız ve acınası tıpler.sevenlerının sanatıyle beraber karakterınede bakmaları gerekıyo.
  • 1 Oy
    aynen katılıyorum canım kardeşim sonuçta onlar sanaççı oldugundan bişeyler denmesi onlar için hiç bir şey aslında herşey paraya dökülmüş..başkaları yapsaydı yani sıradan birilerini diyorm .medya hemen kulp takar vede onun altında cok şeyleri ararlardı.dedigim gbi onlar birer sanaccı degişen hiçbir şeyyy sayılır.....
  • 65 Oy
    yaptığı en iyi iş evlenip boşanmak...
  • 56 Oy
    Oğlun olsaydı adını Barış koyacaktın, buna senin oğlun ne diyor acaba..
  • 0 Oy
    diyarbakır da başbakan falan varken niye söylemiş bu adam barış koyacam adını oğlan olursa falan diye..bu atmasyona ne gerek varmış..anlamadım ben..boşanmak üzere olan biri....enteresan yani...
  • 38 Oy
    bir camia varki yaptıklarıyla türk adet, gelenek, göreneklerini değiştirmeye çalışıyor. dldan dala daldan dala daldan tana
  • 35 Oy
    İboya karıda çok kesin başkasını bulmuştur çorap gibi alıp boşanıyo işineyki tabikiki koruma ordusuyla gelecek adliyeye adamlar işlerinide yarım bırakmaz.kafaya koyan adam işinide yapar.Gidişatıda iyi değil ibonun
  • 33 Oy
    buda türk insanın örnek alacagı insanı bu adam zaten adam oldugunu düşünmek bile dogru deildir 10 karın oldu sana ölüm yok sen rahatına bak biz başımızı yıkılıyalım sen günah işle ALLAH bizi ceheneme atsın vay anasını demek insanın tipi deil insanın şansı olacak
  • 31 Oy
    cehennem bu dünyada ya ..kaçıncı bu ya yazıktır ..boşuna bağırıyor bu sokağa çıkan kadınlar hala anlamadılar herşey para değil ..boşanmak için kaç para aldı?
  • 23 Oy
    sıradaki gelsinnnnnnnnnnnnnnnnnn...
  • 14 Oy
    bu adam msd bide diyarbakıra götürdü diyarbakırlara hakeret değilmi
  • 8 Oy
    Suıkast olasılıgından anlaşmalı bi bosanma mı acaba???
  • 7 Oy
    rte senin diyarbakıra götürüp ha la üreyecem dediğin adam bu işte sen üresen bi su götürür recep tayip erdoğab sn başbakan.
  • 6 Oy
    urfa dan baslayım adelet hanım perıhan savas derya tuna aysegul.baska ha pardon asenayı unutmustum ya kardesım sen haklı onlarmı haksız arada bır yukarı bak allahı haytırla bak ne hale dustun kımın beddusı tuttu acaba hıc dusundunmu ıbo
  • 5 Oy
    bu tatlısese ; ""çocuklarınla annelerini eşleştir bakalım"" desen vallahi billahi 10 dakika düşünüp ancak cevap verir...
  • 5 Oy
    Bu ülkede bu kadar hain nasıl yetişir sklım almıyor
  • 4 Oy
    arkadaşlar bilip bilmeden neden böyle terbiyesiz şeyler yazıyorsunuz.sizi saygılı olmaya davet ediyorum.karşınızdaki kişi 7 den 70 e herkesin şarkılarıyla büyüdüğü ve baştacı ettiği koskoca İBRAHİM TATLISES tir.herkesin özel hayatı kendine.ona sonsuz saygı ve sevgi duyuyorum.
  • 4 Oy
    sayın türk halkına mal olmuş sanatçı bunu yapmıyacaktın sen senin başbakanın neden sözünü tumadın bak kadın 1 çocukla dul kaldı diyarbakır daki performansını gösterip biraz zorlansan 3 çocuk yapacaktın inan bana istanbulda kadir topbaşın rakibi olurdun
  • 3 Oy
    aman be, millet açlık sınırında bunlar arsızlık sınırında, yürüyün gidin yahu..
  • 3 Oy
    :)))))) bebişte zaten başkasındandır.kım ne apsın bu colak kıroyu
  • 3 Oy
    her cocuk gibi olan cocuga oldu...
  • 3 Oy
    hiç şaşırmadım zaten...
  • 2 Oy
    Yavrunun hakkindan gelemedi tabii kadini doyuramadi artik ibo seni yaparlar bunca zaman sen beceriodun simdi siracseni becercekler
  • 2 Oy
    BU HABERE YORUM YAPMIYORUM....AİLE İÇİ BİR MESELEDİR...
  • 2 Oy
    şok oldum asenayımı dönüyor acaba
  • 2 Oy
    Hani çocuğumuz olacaktı, hani ismini BARIŞ goyacahtın İBO...
  • 2 Oy
    şu kürdoyu hala adam yerine koyanlarda kabahat.
  • 2 Oy
    en zor zamanlarinda yaninda olan bir kadini tek celsede 15 dakikada bosamak, Allah insana vicdan vermeli oncelikle,Nankorluk bunun adi eden buluyor iste..
  • 2 Oy
    yanılmıyorsam Sigmund Friud 'un kitabında okumuştum, erkeğin mümkün olduğunca çok kadınla beraber olup çok çocuk sahibi olmak istemesi, kadınında kendini gebe bırakacak en iyi erkeği seçmesi. tabi bu fikir sanırsam süperegosu gelişmemiş insan tipleri için geçerli. böyle bi durum olabilir. memleketimdeki sanatçı denilen bu kişinin bi sürü de seveni var, işimiz zor, Allah yardımcımız olsun. İnsanda beyin küçük, ego büyük olursa bu durumlar olur.
  • 2 Oy
    İbrahim Tatlıses 65 yaşında ama kendine yakışmayan hareketlerde icraatlarda bulunuyor Allah islah etsin diyorum.İbo parayı bulunca ne oldum delisi oldu kırdığı yumurta kırkı geçti Allah birgün belasını verir ondan sonra aklı başına gelir.
  • 2 Oy
    Memlekete Hayırlı uğurlu olsun PARAGÖZ bayanların vur kaç taktiği)) nede olsa adamda para bok gibi. vur kaç taktiği.. )) adam basıyor parayı alıyor yapıyor sonrada tekmeyi basıyor..)) insanda onur olsa karısı olmuş bir insanı nasıl kolay kolay boşar onu anlamadım bu milleten giti.
  • 2 Oy
    oglum sen beddua almızsın senın yuvan olmaz
  • 2 Oy
    Her kadından bır çocuk..oh ne alâ.. da, obebenin günahı ne ? GG
  • 2 Oy
    kuş ötmüyor sanırım
  • 2 Oy
    bekı o karıya sormak lazım neden evlendın neden madem gecınemıyodun neden gıttın pısıkolojık sorunlu bu ınsanlar
  • 1 Oy
    paranın gözü çıksın

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Mynet.com sorumlu tutulamaz.