Kartal'da yakınlarından haber almak için beklerken kalp krizi geçirdi

İstanbul'un Kartal ilçesinde 7 katlı binanın çökmesinin ardından başlatılan çalışmalar kapsamında Çakabey İmam Hatip Ortaokulu'nda oluşturulan kriz merkezinde bekleyenlerden biri kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti.

Kartal'da yakınlarından haber almak için beklerken kalp krizi geçirdi

Kartal'da binanın çökmesinin ardından başlatılan çalışmalar kapsamında Çakabey İmam Hatip Ortaokulu'nda oluşturulan kriz merkezinde beklerken kalp krizi geçiren bir kişi hayatını kaybetti.

Kartal'da çöken binanın enkazından 45 saat sonra kurtarılan 16 yaşındaki Mert Aydın'ın yakını 51 yaşındaki Ertuğrul Kavak kriz merkezinde sabaha karşı fenalaştı. Kavak'a ilk müdahaleyi kriz merkezinde hazır bekletilen 112 ekipleri yaptı. Ertuğrul Kavak ambulansla hastaneye kaldırıldı. Kavak, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Kaynak: DHA


YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 49 yorum
japonun binası 9 şiddetinde depremde yıkılmıyor..Türkün binası deprem yokken yıkılıyor..çünkü japon müteahhit demirden , çimentodan çalmıyor..Türk müteahhit hırsızın Allahı... Japon müteaahhit dürüst - Türk müteahhit namussuz...
@akdenizli.2 japonyada tsunami oluyo ona bakarsan turkiyede olmuyo devletimiz önlemleri sıkı tutuyo japonyada her gün tsunami oluyo
@akdenizli.2 ne desen haklısın kardeşim, aslında bunu " "hırsız bizim hırsızımız yanında yer alırız" diyen siyasilere halkın sandıkta cevap vermesi lazım, yoksa sonuç ortada doğrudan veya dolaylı, kimse sorumluluk almaz ölen öldüğüyle kalır garip memleketimde...
Japon mütahit gavur Türk mütahit Müslüman..!
birde direkt çalanlar var adam cimentodan kumdan malzemeden çalmıyor direk hayalleri çalıyor
Ayrıca bu söylediklerin sadece inşaat sektöründekilerin yaptığı bir şey değil.İnşaatçı çimentodan çalıyor,başka sektörde olan adam başka şeylerden çalıyor.Tabi herkes böyle diyemeyiz ama yüzde yetmişi maalesef böyle.
@akdenizli.2 ulan cahil tsunami olma sebebi coğrafi konumuyla alakalı aptal herif
Üç kat imar izni olan binaya daha 4 kat çıkanın, bunun için rüşvet verenin, tekstil atölyesi büyüsün diye taşıyıcı kolonu kesenin hiç mi suçu yok. Ülkemiz kurallara uymamada yarış halinde, evlat olsa sevilmeyecek kadar asi insan dolu.
@akdenizli.2 söylediklerinde haksız değilsin arkadaşım ama, şu "hırsızın Allahı" ifaden çok yanlış. Allah, bir özel isimdir, ism-i celâldir, lütfen bu şekilde kullanmayın. sizin isminizin özel olması gibidir. diyelim ki isminiz hasan, "hırsızın hasan'ı" demek gibi bir şey ve çok yanlış. tanrı ifadesini kasdediyor olmalısınız. "hırsızların tanrısı, ilahı" gibi ifadede bir mahzur olmayabilir ama lütfen Allah'ın kim olduğunu öğrenelim ve O'nun güzel ismini bu şekilde cahilce ve yanlış kullanmayalım. toplumumuzda bu cahilce kullanımlara sık rastlıyoruz. "hırsızın Allahı", "yalancının Allahı" gibi.
@dogan_cem_1987 Sen mondofonmusun birader japonyada tsunami oluyormuş. Ülkenin cografası gereği tsunami oluyor emin ol türkiye'de tsunami olsa kimse sağ kalmaz.
Kaçak katlar Refah partisi döneminde yapılmış ayrıca kolonlar kesilmemiş bina su alıyormuş bu yönde bilgi var
afad falan hikayeymiş 1 bina 1 hafta oldu ayıp ya
Allah korusun bi deprem olsa en az 500bin Bina istanbulda bu şekilde olur öyle bi durumda hayatını kaybedecek insan sayısını hesaplamak düşünmek bile istemiyorum.
Tüm Yorumları Görmek İçin Tıklayın
Diğer Haberler