SPOR

CANLI

Selçuk İnan'dan tarihi hareket!

Türk Telekom Arena'da oynanan Beşiktaş derbisinde sadece Semih Kaya'nın değil, G.Saray kaptanı Selçuk İnan'ın da fair-play'lik bir harekete imza attığı ortaya çıktı.

Selçuk İnan'dan tarihi hareket!

Derbinin 84. dakikasında takım arkadaşı Motta'nın tekmesiyle bir süre bilincini kaybeden kaleci Cenk'in tedavisinin ardından sahadaki ilk sözleri "Hiç bir şey hatırlamıyorum, bana ne oldu?" olmuştu.

Pozisyonun ardından 11 dakika daha sahada kalan ve sporcu sağlığına aykırı olan bu durum büyük eleştiri konusu olan Cenk'le ilgili, en çarpıcı uyarıyı G.Saray kaptanı Selçuk ile Burak'ın yaptıkları öğrenildi..

Kulüp kaynaklarından teyit edilen bilgiye göre Selçuk, tedavi için sahaya giren Beşiktaş doktoru Ertuğrul Karanlık'a "Hoca Cenk'in durumu iyi gözükmüyor. Bu halde maça devam etmesin. Bu takdirde değişiklik hakkınız kalmadığı için kaleye başka bir futbolcunuz geçecek. Geçsin. Ben sana G.Saray kaptanı olarak garanti veriyorum, maç bitene kadar sizin kaleye şut atmayacağız" teklifini yaptı.

Melo ile Emre'nin olayı aynı değil

Günün öne çıkan haberlerini izleyin


YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 124 yorum
bu ülkede şike sadece fenerin mesleğidir mavirex fenerli ):)
sütten çıkmış ak kaşık olsunuz terbiyesizler
işine bak.dediğine önce kendin inan.6alatasaraylı
HADİ ÇAKAL BÖYLE DELİKANLI FAİRPLAY GENÇLERE GÖLGE DÜŞÜRME
avrupadan şike belgeniz yokmu fenerliler belgeler konuşsun :)
zuhaha nasıl bi yalan bu ya onlar atmayacak bjkde atmayacak oturun bir de çay söyleyelim şikeyi yaptı dany bi de bu olaydı tam olurdu, bırakın bu işleri
kaleye şut çekmeyeceklermiş. bilmem neymiş. Lutfettiniz. Ulan bu haber mi lan? Adamları gelip burada övüyorsunuz. Melonun yaptığı hareketi unutturup, burada galatasaraylı futbolcuların sütten çıkmış ak kaşık olduğunu vurguluyorsunuz. Unutmayın. Burak beşiktaşın kaç puanını çaldı bugüne kadar? Sezon başındaki bjk-gs derbisinde maçın içindeki gizli çirkefler selçuk ve musleraydı. Kameralar yoktu tabi. Taraftarı galeyana getirmek için herşeyi yaptı bu ikili. Yemek sonrası tatlı da yine melo olmuştu. Galatasaraylı futbolcular insanlık yapmışlar, kaleye şut çekmeyeceklermiş falan. iyiymiş. Aferin.
iki yanlış bir doğru etmez, embesil insan! selçuk İnan'ın yaptığı bir adamlık haber yapılmış, Melo'nun itliği değil.
çok sızlamışş kıyamam sana enesim krem sür bebem acısını dindirir olmadı buz sür bişicigin kalmaz :)
Takım
O
Av
P
Geri Dön