MAGAZİN

Vicdan dizisi final yapıyor

Vicdan dizisi final yapıyor

Kanal D'de başrollerini Timuçin Esen ve Ahu Türkpençe'nin oynadığı Vicdan dizisi yayından kaldırıldı.

Kanal D'nin büyük umutlarla ekrana sürdüğü ve henüz 5 bölüm yayınlanan Vicdan ekrana veda ediyor. Kanal D'de Çarşamba akşamları yayınlanan Vicdan, bu hafta 6. ve final bölümüyle Çarşamba yerine Pazar akşamı yayınlanacak. Vicdan Pazar akşamı 23.15'deki final bölümüyle veda edecek.

REYTİNGLERDE BAŞARIYI YAKALAYAMADI

Doğal diyalogları ve iyi oyunculuklarla dikkati çeken Vicdan, reytinglerde istediği sonucu bir türlü yakalayamamıştı. Vicdan geçen hafta reytinglerde Total'da 28. olurken, AB grubunda ise 14. sırada yer alabilmişti.

Okuyucu Yorumları51 yorum
  • 18 Oy
    ya allah aşkına nasıl izlenmiyor diyorsunuz bu dizi için gayet güzel ve gayet doğal bir dizi . kaldırılması gereken dizileri kaldırın lütfen bu diziye dokunmayın.......
  • 15 Oy
    ilk defa güzel güzel ve doğal bir dizi yapılmış dedim yayından kaldırılıyor...yazıklar olsun...bu kadar sürükleyici ve oyunculuk kalitesinin çok iyi olduğu dizinin yaynından kaldırlması kararını kınıyorum..
  • 14 Oy
    Pekala izliyoruz. Gayet kaliteli güzel samimi bir dizi neye göre değerlendiriyorsunuz anlamadım. Dizinin devamını istiyoruz. Oyuncularını da özlemiştik. Tam sevindik özlem gidereceğiz diye final. Timuçin Eser oyunculuğu kendisi süper Ahu Türk pençede öyle diğer oyuncular da rollerine çok güzel uymuş.ne isteniyor anlamadım.
  • 14 Oy
    çok heyecanla izleyip beklediğimiz bir dizi umarım yayından kaldırmazlar...
  • 13 Oy
    başka kanallardan akıllılık bekliyoruz...ve vicdan dizisinin devamını bekliyoruz... kanal d yanlış yaptığını farketmeli benceeee
  • 11 Oy
    iyiki bi diziyi sevdik izliyoruz. başka yayından kalkması gereken dizileri kaldırsınlar yaa vicdanı kaldırmasınlarrr
  • 11 Oy
    ailece severek izliyoruz neden seyirciye sorulmuyor
  • 11 Oy
    Yalan dünya dizisini devam ettirmekte ısrarla kararlı olan kanal d kayıp, vicdan gibi caaanım dizilerini hangi sebeple kime neye göre harcıyor anlayabilmiş değilim. Bir kanal kendi kendini ancak bu kadar harcayabilir. Kanal d de izleyecek bir şeyimiz kalmamıştır!!!!
  • 11 Oy
    ne saçma şey daha 6. bölümde bellimi olurmuş reyting gayetde izleniyordu yani bitirmeleri saçma bence o zaman hiç başlamasınlar kanal d yi kınıyorum
  • 10 Oy
    :((( vicdanı bitirmeyin ne olur :/// onca dizi varken bu diziyi kaldırmayın.
  • 10 Oy
    Kanal d bence dizi yayınlamasın artık.Dizilere yazık ya..Bu kadar güzel diziyi nasıl yayından kaldırırlar şiddetle kınıyorum
  • 10 Oy
    konusu güzeldi ama başroldekilerin vasatlığından bitmesi isabet olmuş.onları izlerken sanki önceki filmden buraya gelmişler gibiydiler karakterler üzerlerine yapışmış gibi.
  • 9 Oy
    saçmalığın böylesi vicdansız kanald
  • 9 Oy
    bence çok güzel bir dizi.. umarım kaldırılmaz :(
  • 8 Oy
    Inanamıyorum kaliteli bir dizi var diye seviniyordum sadece çarşambaları misafir kabul etmiyordum vicdan var diye nasıl kaldırırlar çok üzüldüm
  • 8 Oy
    özüldüm hemde çok :( bu millet ne seyrediyor merak ediyorum doğrusu?
  • 8 Oy
    çok severek izliyorduk dogal yapmacıksız bir diziydi yazık oldu
  • 8 Oy
    şakamı yaa
  • 8 Oy
    ya neden kaldırıyorsunuz gayet güzel bir dizi merakla izliyoruz. piyasa da o kadar çok kaldırılması gereken dizi varken neden vicdan kaldırılıyor. zaten bu diziyide kaldırırsa KANAL D sanırım bir daha hiç bir dizisini izlemeyeceğim.
  • 8 Oy
    şaka gibi yaa favori dizim bitiyormuş, kanal d nin saçma sapan dizileri dururken vicdan final yapacakmış. fragmanını dahi merakla beklediğim dizi idi vicdan timuçin esen ve ahu türkpençe çok uygundular. ve soluksuz izliyordum diziyi yapım şirketine sesleniyorum final yapmayın başka kanala geçin yada saati değiştirin gerçekten çok ama çok üzüldüm
  • 8 Oy
    dizi gibi dizi zor bulunuyor. o da izlenme oranına takılıyor.beğenip izleyenlerin düşünceleri neden dikkate alınmıyor.çok güzel bir dizi.kanal kaybeder bence.
  • 8 Oy
    ya saçma diziler yıllarca sürüyo da biraz beklesenizde sonra reytingleri yakalasa biz günü gelsede izlesek diye beklerken siz final yapıosunuz çok yanlış bence bu yazılanları dikkate alın.
  • 8 Oy
    uzun zamandır topluma bu kadar güzel mesaj veren bir dizi izlememiştik.Muhteşem yüzyılın karşısına koyup yazık ettiler.Başka bir günde çok fazla izleneceğinden eminim. kanalın yanlış politikası böyle güzel realist ve nitelikli bir diziden bizleri mahrum etti.intikam,arka sokaklar gibi dayatma dizileri yayınlarlar ancak....Çok çok üzgünüm...
  • 7 Oy
    yazık olmuşş..başka kanala alın bari yapımcılar final yapmasın dizii..kanal 7 samanyoluna koyun izleriz biz yine
  • 7 Oy
    lütfen neolur bitirmeyin biz ailecek heyecanla izliyoruz lütfen yayına devam etsin
  • 6 Oy
    aaaaa:(
  • 6 Oy
    Kanal D' de izlediğim son diziyidi kaldırdığınıza göre artık sizinle işim olmazzz
  • 6 Oy
    ÇOK GÜZEL BİR DİZİYDİ....İZLEDİĞİM DİZİLER ARASINDAYDI...ÇOK ÜZÜLDÜM.
  • 6 Oy
    6 bölümde dizinin kaldırılmasına karar verilmesi anlamsız.Zaten yayınlandığı gün ve saat bu diziyi kaldırmak için koyuyorlarmış gibi görünüyor.diziyi başka bir kanal almalı ve kanal d yaptığının ne kadar yanlış olduğunu görmeli.Dizi izleyemeyin biri olarak bu diziyi izliyordum ve süper oyuncular ve hikayesi vardı.Tadı damağımızda kaldı uzun zamandır Timuçin esen'i bekleyen biri olarak çok üzüldüm.ümidimizi kaybetmedik iyi bir haber bekliyoruz.
  • 6 Oy
    neden kalkıyor dizi anlamıyorum heyecanla yeni bölümü bekliyoruz ne olur kaldırmayın lütfen
  • 5 Oy
    dizimizi istiyoruz inanın bu yazım mahledki tüm komşular adına memlekete ailelerimiz arıyor dizi için dizimizi geri verin çok harika bir filimdi bizler haftayı iplen çekerken yayından kalktı bu hakzızlık..sesimizi duy kanal d dizimizi başlattttttttt..
  • 5 Oy
    severek izlediğim bir dizi neden yayından kaldırılırki birde bize sorun :(
  • 5 Oy
    hayıııııııııırrrrrrrrrrrr bitemez duy sesimizi kanal d zottirik diziler devam etsin bunun gibi kaliteli diziyiyayından kaldır bu nasıl iş yaa
  • 5 Oy
    Vicdan dizisini hiç kaçırmadım ve çok beğendim.Çok güzel bir dizi umarım kaldırmazlar.
  • 4 Oy
    Çok büyük umutla izlemeye başlamıştım ama hayal kırklığı yarattı bu yüzden izleyicideki yüksek beklentiyi de karşılayamadı malesef..Ama sorun oyunculuklarda falan değil,yazarların senaryoda olayları ve kişilerin ilişkilerini birbirine bir türlü bağlayamamsından kaynaklanmakta..Kerimanın Yunusu yıllar öncesi terketmesine neden olan olay ne tahmin bile edilemiyor,belli bir neden var mı yok mu o bile anlaşılamıyor..Kerimanın eniştesinin kardeşine karşı geçmeyen öfkesi ne?Handenin erkek arkadaşına kim arabayla çarptı?Ati mi?Başka biri mi?Ama niye?Bu çocuk hem sapık
  • 4 Oy
    harcanılan paralara yazık
  • 1 Oy
    kaldırmayın çok severek izliyoruz kaç gündür fıragman çıkmayınca anladım bişey var reytink kimin umrunda kaldırmayın dizimizi
  • 4 Oy
    inanmıyorum ya güzelim diziyi bitiriyorlar :(
  • 4 Oy
    Anlamiyorum bu nasil adalet okadar sacma sapan diziler varken bu dizi nasil biter yalan dunya yi kim izliyo sacma sapan hangi topluma bile hitap ettigi belli degil saat 23 15 te verilen diziyi kim izler gunude saatide iyiydi bitirmeyin noluuur
  • 3 Oy
    Yuh diyorum başka birşey demiyorum.Kaldırılması gereken onca dizi varken eli ayağı düzgün bir kaç diziden biri onu kaldırıyorlar.
  • 3 Oy
    ya bu kanal d iyce sapıttı. neyaptığı belli değil.lütfen kaldırılmasın.sürekli dizilerin yerleriyle saatleriyle oynuyosunuz.bi rahat bırakmadınız dizileri

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Mynet.com sorumlu tutulamaz.