---
title: "Adana Demirspor - Beşiktaş Maçının Ardından"
date: "2015-01-22 00:29:01"
author: "DHA"
tags: "Adana"
canonical_url: "https://www.mynet.com/adana-demirspor-besiktas-macinin-ardindan-180101655612"
original_url: "https://www.mynet.com/adana-demirspor-besiktas-macinin-ardindan-180101655612"
---
# Adana Demirspor - Beşiktaş Maçının Ardından
Süleyman CÜZDAN/ ADANA, Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic ise "Adana'da dostça bir atmosfer vardı. Adana halkına çok teşekkür ediyorum. Büyük bir misafirperverlik örneği gördük. Bu akşam satattada büyük bir atmosfer vardı. Bizim için gerçekten iyi bir atmosferdi. Kazandığımız için mutluyuz. İyi bir oyun çıkardık. Özgüvenimizi yükselttik. Ligin ikinci yarısının ilk maçı öncesi Gençlerbirliği maçı öncesi önemli bir galibiyetti. Umarım Cenk Tosun'un sakatlığı ciddi değildir. O da bir tahribat yaratmaz. Bizim için her anlamda olumlu bir maç oldu" diye konuştu.
