---
title: "Balıkesir Emniyet Müdürlüğü personeli, kan bağışında bulundu"
date: "2012-04-05 13:07:00"
author: "AA"
tags: "Balıkesir"
canonical_url: "https://www.mynet.com/balikesir-emniyet-mudurlugu-personeli-kan-bagisinda-bulundu-180100147551"
original_url: "https://www.mynet.com/balikesir-emniyet-mudurlugu-personeli-kan-bagisinda-bulundu-180100147551"
---
# Balıkesir Emniyet Müdürlüğü personeli, kan bağışında bulundu
Balıkesir Emniyet Müdürlüğü personeli, Polis Teşkilatı'nın 167. yıl dönümü etkinlikleri kapsamında kan bağışında bulundu.
İl Emniyet Müdürü Ömer Aydın, düzenli kan bağışı yapmanın sağlık açısından önemli olduğunu kaydetti ve kan bağışında bulundu.
Kızılay Kan Merkezi'nde gerçekleşen etkinlikte Aydın, kamuoyundaki duyarlılığı artırmak amacıyla kan bağışında bulunduklarını belirtti.
Çok sayıda polis memurunun yanı sıra Polis Meslek Yüksek Okul Müdürü İbrahim Şenöz ve öğrencileri de kan bağışında bulundu.
