---
title: "Bilecik'te İlköğretim Haftası Kutlamaları"
date: "2012-09-18 14:54:21"
author: "İHA"
tags: "Bilecik"
canonical_url: "https://www.mynet.com/bilecikte-ilkogretim-haftasi-kutlamalari-180100432094"
original_url: "https://www.mynet.com/bilecikte-ilkogretim-haftasi-kutlamalari-180100432094"
---
# Bilecik'te İlköğretim Haftası Kutlamaları
Bilecik'te İlköğretim Haftası kutlamaları kapmasında İl Milli Eğitim Müdürü Süleyman Şişman ve beraberindekiler Vali Halil İbrahim Akpınar'ı ziyaret etti.
Vali Akpınar, İl Milli Eğitim Müdürü Şişman, şube müdürleri ve Atatürk İlköğretim Okulu Müdürü İsmail Işık, öğretmen ve öğrencileri kabulünde, 2012-2013 eğitim ve öğretim yılının başarılı geçmesi dileğinde bulundu. Müdür Şişman, Bilecik genelinde öğrenci sayısının 37 bine ulaştığını söyledi. Vali Akpınar, öğretmen ve öğrencilere ili tanıtıcı hediyeler verdi.
Öte yandan İlköğretim Haftası kutlamaları münasebetiyle Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu Müdürü Şaban Ovalı, öğretmen ve öğrenciler İl Milli Eğitim Müdürü Şişman'ı ziyaret ederek çiçek takdim etti.
