---
title: "Engelli öğrenciler ürünlerini sergiledi"
date: "2012-05-09 15:20:48"
author: "CİHAN"
tags: "Osmaniye"
canonical_url: "https://www.mynet.com/engelli-ogrenciler-urunlerini-sergiledi-180100213173"
original_url: "https://www.mynet.com/engelli-ogrenciler-urunlerini-sergiledi-180100213173"
---
# Engelli öğrenciler ürünlerini sergiledi
Osmaniye Özel Zeynep İrem Koç Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi tarafından kermes ve resim sergisi açıldı.
Rehabilitasyon Merkezi öğrencilerinin resim ve el işlerinin de sergilendiği Cumhuriyet Meydanı'ndaki kermesin açılışını Vali Yardımcısı Yusuf Özdemir yaptı. Kermese, Kültür ve Turizm Müdürü Ahmet Tabur, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Mahmut Şahin ile çok sayıda davetli katıldı.
Kurum Müdürü Mustafa Koç, iki gün açık olacak kermeste, engelli öğrencilerin bir yıl içinde yaptıkları çalışmaların sergilendiğini kaydetti. Koç, “Engelli çocuklarımızın bir şeyler yapabileceğini herkesin görmesini istiyoruz. Onlar Allah’ın bize bir emaneti. Dolayısıyla onların hayata tutunmasını sağlamak bizim insanlık görevimiz. Biz okulda onların neler yapabildiğini çok iyi biliyoruz. İstedik ki herkes bunu görsün. İki gün sürecek kermesimizde engelli öğrencilerimizin çeşitli sürprizleri ve konser olacak.” dedi. Açılış sonrası, engelli öğrencilerin yıl içerisinde hazırlamış oldukları resim ve elişi ürünleri sergisi gezildi.
