---
title: "Mersin idmanyurdu engellilerle maç yaptı"
date: "2014-12-03 14:30:01"
author: "DHA"
tags: "Mersin"
canonical_url: "https://www.mynet.com/mersin-idmanyurdu-engellilerle-mac-yapti-180101590673"
original_url: "https://www.mynet.com/mersin-idmanyurdu-engellilerle-mac-yapti-180101590673"
---
# Mersin idmanyurdu engellilerle maç yaptı
İbrahim MAŞE-Mustafa İNSAN/MERSİN, KARMA TAKIM OLUŞTURDULAR  
Tevfik Sırrı Gür Stadyumu'nda düzenlenen engelliler günü programına Vali Özdemir Çakacak ve Emniyet Müdürü Hasan Hüseyin Bahar'da katıldı. İbni Sina İşitme Engellier Okulu'nun 70 öğrencisi, önce dans gösterisi yaptı. Daha sonra öğrenciler, Mersin İdmanyurdu'nun futbolcularıyla karma bir takım oluşturarak maç yaptılar. Maçın hakemi ise Mersin İdmanyurdu teknik direktörü Rıza Çalımbay oldu.  
Gösteri maçı, 15 dakika sürdü. Engelli öğrenciler, futbolcularla kısa sürede kaynaşarak başarılı bir performans ortaya koydular. Öğrenciler, maçın ardından futbolcularla bol bol hatıra fotoğrafı çektirdiler. Vali Çakacak'da öğrencilere tatlı ikram ettikten sonra, "Teknik direktör Çalımbay ve oyuncularının böyle bir günde engellilerimizle birlikte olmaları bizim için çok önemli. Toplumun bütün aktörlerinin bu konuya eğilmeleri gerekiyor" dedi.
FOTOĞRAF
![Mersin idmanyurdu engellilerle maç yaptı](https://imgrosetta.mynet.com.tr/file/9340424/640xauto.jpg)![Mersin idmanyurdu engellilerle maç yaptı](https://imgrosetta.mynet.com.tr/file/9340430/640xauto.jpg)![Mersin idmanyurdu engellilerle maç yaptı](https://imgrosetta.mynet.com.tr/file/9340444/640xauto.jpg)
