---
title: "Minikler Yerli  Malı Haftası’nı kutladı"
date: "2012-12-30 15:10:26"
author: "mithatabakan"
tags: "Antalya"
canonical_url: "https://www.mynet.com/minikler-yerli-mali-haftasini-kutladi-180100618442"
original_url: "https://www.mynet.com/minikler-yerli-mali-haftasini-kutladi-180100618442"
---
# Minikler Yerli  Malı Haftası’nı kutladı
Antalya'nın Manavgat İlçesi'nde bulunan Sema Koleji öğrencileri, ‘Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası'nı doyasıya kutladı. Her şubenin kendi sınıfında ayrı ayrı düzenlediği etkinliğe öğrenciler yoğun ilgi gösterdi. Manavgat'ta yetişen meyve ve sebzelerin de yer aldığı tanıtımda öğrencilere yerli malı kullanımının ülke ekonomisine katkısı anlatıldı. Okul Müdürü Ahmet Çakır; “Türk ekonomisine daha çok katkı sağlanması için bizim neslimizi yerli malı kullanımına teşvik etmemiz lazım. Bu çerçevede yerli malı haftasını her yıl etkin bir şekilde kutluyoruz. Yediğimiz gıdadan giydiğimiz elbiseye kadar yerli malı ürünleri tercih etmeliyiz. Bu bilinçle öğrencilerimizi yetiştirmeye çalışıyoruz. Öğrencilerimiz, velilerinin izniyle evlerinden getirdikleri ev yapımı kek, meyve, sarma, baklava, kuruyemiş, süt, meyve suyu gibi yiyecek ve içecekleri arkadaşlarıyla paylaştı. Çocuklarımızın farklı etkinliklerde bulunmasını çok önemsiyoruz. Onların böyle özel günleri aktif olarak yaşamalarını sağlıyoruz. Bu tür etkinlikler onların farklı değerleri edinmesi için çok önemli” dedi.
Okulda gerçekleştirilen diğer faaliyetlere de değinen Çakır : “Genç ve dinamik bir kadroya sahip olan okulumuzda, eğitim anlayışını değiştirecek farklı atılımlar yapmak için çabalıyoruz. Eğitimi dört duvar arasına sıkıştırmayıp genişletmeye çalışıyoruz. Okul personeli olarak eğitimi, öğrencinin günlük hayatının tamamına yaymaya çalışıyoruz. Ayrıca eğitimin sadece öğrenci ile sınırlı kalmaması için de gerekli çabayı sarf ediyoruz” diye konuştu
