---
title: "Miniklerden Yerli Malı Haftası Kutlaması"
date: "2012-12-20 11:03:26"
author: "İHA"
tags: "Manisa"
canonical_url: "https://www.mynet.com/miniklerden-yerli-mali-haftasi-kutlamasi-180100599076"
original_url: "https://www.mynet.com/miniklerden-yerli-mali-haftasi-kutlamasi-180100599076"
---
# Miniklerden Yerli Malı Haftası Kutlaması
Gölmarmara ilçesindeki Tahir Ayşe Barutçuoğlu Anaokulu’nda eğitim gören çocuklar, elerinden getirkleri doğal gıdalarla Yerli Malı Haftası'nı kutladı.
Tahir Ayşe Barutçuoğlu Anaokulu’nda düzenlenen kutlamaya, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Miniklerin evlerinden getirdikleri sarma, börek, kek, meyve, leblebi gibi yiyecek ve içecekler misafirlere ikram edilirken, yerli malların önemini anlatan şiirlerin okunduğu ve şarkıların seslendirildiği etkinlik, katılanlardan büyük alkış aldı. Yerli Malı Etkinliği hakkında açıklama yapan Okulu Müdürü Ahmet Yurttakal, “Yerli Malı Haftası'nı coşkuyla kutladıklarını söyledi. Özellikle çocukların yerli malı kullanımına özendirilmesi gerektiğini ifade eden Yurttakal, "Günümüzde, çocuklarımızın abur cubur gıdalarla beslendiğinden, yerli malların tüketilmesi ve bol bol sebze ve meyve yenilmesi sağlık açısından büyük önem arz etmektedir. Yerli malı haftası, ayrıca paylaşmayı ve yardımlaşma duygusunu da çocuklara aşılamaktadır" şeklinde konuştu.
