---
title: "Nesibe Aydın'da 7 oyuncunun Kovid-19 testi pozitif çıktı"
date: "2020-12-04 20:59:04"
author: "AA"
tags: "Ankara"
canonical_url: "https://www.mynet.com/nesibe-aydinda-7-oyuncunun-kovid-19-testi-pozitif-cikti-180105335546"
original_url: "https://www.mynet.com/nesibe-aydinda-7-oyuncunun-kovid-19-testi-pozitif-cikti-180105335546"
---
# Nesibe Aydın'da 7 oyuncunun Kovid-19 testi pozitif çıktı
Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Nesibe Aydın'da 7 oyuncuda yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tespit edildi.
Kulüpten yapılan açıklamada "Kadın basketbol A takımımıza yapılan Kovid-19 PCR testleri sonucu 7 oyuncumuz maalesef pozitif çıkmıştır. 7 oyuncumuzun da evde izolasyon ve tedavi süreçlerine ivedilikle başlanmıştır." ifadelerine yer verildi.
