---
title: "Tıp Fakültesi Öğrencileri Beyaz Önlük Giydi"
date: "2012-09-18 14:49:31"
author: "İHA"
tags: "Diyarbakır"
canonical_url: "https://www.mynet.com/tip-fakultesi-ogrencileri-beyaz-onluk-giydi-180100432139"
original_url: "https://www.mynet.com/tip-fakultesi-ogrencileri-beyaz-onluk-giydi-180100432139"
---
# Tıp Fakültesi Öğrencileri Beyaz Önlük Giydi
Diyarbakır Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi, 2012-2013 öğretim yılı 1. dönem için düzenlediği tanışma ve uyum programı çerçevesinde ‘Beyaz Önlük’ giyme töreni düzenlendi.
Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fuat Gürkan'ın katıldığı törende fakülteye başlayan öğrenciler, giydikleri önlüklerle hekimlik yolunda ilk adımı attı. Doktorluğun kutsal bir meslek olduğunu belirten Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fuat Gürkan, öğrencilere tavsiyelerde bulunarak, öğrencilerin iyi bir hekim olması için üniversite olarak her türlü imkanın sağlandığını ifade etti.
Konuşmanın ardından öğrenciler, önlüklerini giyerek, beyaz önlük giyme andı okudu. Tören, düzenlenen kokteyl ile son buldu.
