Askerleri, Başkan Doğan Uğurladı

İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan askerleri uğurlamaya devam ediyor.Mahallelerde düzenlenen asker eğlencelerine katılarak gençlere...

İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan askerleri uğurlamaya devam ediyor.Mahallelerde düzenlenen asker eğlencelerine katılarak gençlere hayırlı teskereler dileyen Başkan Doğan, son olarak Tavşantepe Mahallesi’nden Tayfun Akman ve Emre Eğidemir' in, 28 Haziran Mahallesi’nden Erhan Karagöz'ün ve Kuruçeşme Mahallesi’nden Emre Orki’nin asker eğlencelerine katıldı. Doğan’a Ak Parti İzmit İlçe Gençlik Kolları Başkanı Muharrem Tutuş, ilçe yöneticileri ve mahalle temsilcileri eşlik etti. Askere gidecek olan geçlerle ve aileleri ile yakından ilgilenen Başkan Doğan, askerliğin kutsallığına vurgu yaptı. İzmitli gençlerin vatanlarını korumak amacıyla gittiği bu vazifeden alnının akıyla döneceğine inandığını ifade eden Başkan Doğan, “Gençlerimiz hayırlısı ile gidip gelsinler. Bekleyen için hem gururlu hem buruk bir süreç. Bizler hep yanlarındayız. Hayırlı tezkereler” dedi.Başkan Doğan’ın kendilerini yalnız bırakmamasına sevinen gençler, “Bizler her zaman bu vatanı korumaya hazırız. Vazifemizi yapıp baba ocağımıza döneceğiz” dediler.

Reklam
Reklam

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: