Başkent'te, Japonca Konuşanlar Yarışacak

Ankara’da sonradan Japonca konuşan kişiler arasında yarışma düzenlenecek.Türk Japon Vakfı Kültür Merkezi’nde 17 Kasım Pazar...

Ankara’da sonradan Japonca konuşan kişiler arasında yarışma düzenlenecek.Türk Japon Vakfı Kültür Merkezi’nde 17 Kasım Pazar günü saat 11.30’da yapılacak etkinlikte, Japoncaya ‘yeni başlayanlar’ ve ‘profesyonel konuşanlar’ diye 10’ar kişilik iki grup halinde yarışacak.Yarışmanın ortak konuşma konusu ise ‘’karşılaşma’’ olarak belirlendi. Tamamen Japonca konuşacak yarışmacıların konuşma metinleri de izleyicilere Türkçe olarak dağıtılacak. Her iki grubun birincisine Japon bir firmanın desteği ile Japonya gezisi hediye edilecek.CANLI YAYINLANACAKJaponya’nın Ankara Büyükelçisi Yutaka Yokoi ile yarışmanın Yürütme Kurulu Başkanlığını yapan Türk Japon Vakfı Başkanı Prof. Dr. C. Tayyar Sadıklar da etkinliği izleyenler arasında olacak. Japonca konuşma yarışması Ankara dışından da ‘http://www.ustream.tv/channel/the-22-ankara-japanese-speech-contest Ustream’ internet sitesinden canlı olarak izlenebilecek.

Reklam
Reklam

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: