Belediye İşçisi Budadığı Ağaçtan Düşerek Yaralandı

Bilecik’te ağaçtan düşen belediye işçisi yaralandı.Edinilen bilgiye göre, Tevfik Bey Caddesi’nde meydana gelen olayda, belediye...

Bilecik’te ağaçtan düşen belediye işçisi yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, Tevfik Bey Caddesi’nde meydana gelen olayda, belediye işçisi Sedat U. kaldırım kenarında bulunan ağacın dallarını kesmek için merdivenle ağaca çıktı. Ağacının dallarını testereyle budamaya başlayan Sedat U, ıslak ağaçta ayağı kayınca dengesini kaybederek yere düştü. Başından yaralan Sedat U’ya arkadaşları ilk müdahaleyi yaptı. Ambulansa Devlet Hastanesi’ne kaldırılan işçi tedavi altına alındı.

Reklam
Reklam

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın