Bilecik'te İlköğretim Haftası Kutlamaları

Bilecik'te İlköğretim Haftası kutlamaları kapmasında İl Milli Eğitim Müdürü Süleyman Şişman ve beraberindekiler Vali Halil...

Bilecik'te İlköğretim Haftası kutlamaları kapmasında İl Milli Eğitim Müdürü Süleyman Şişman ve beraberindekiler Vali Halil İbrahim Akpınar'ı ziyaret etti.

Vali Akpınar, İl Milli Eğitim Müdürü Şişman, şube müdürleri ve Atatürk İlköğretim Okulu Müdürü İsmail Işık, öğretmen ve öğrencileri kabulünde, 2012-2013 eğitim ve öğretim yılının başarılı geçmesi dileğinde bulundu. Müdür Şişman, Bilecik genelinde öğrenci sayısının 37 bine ulaştığını söyledi. Vali Akpınar, öğretmen ve öğrencilere ili tanıtıcı hediyeler verdi.

Reklam
Reklam

Öte yandan İlköğretim Haftası kutlamaları münasebetiyle Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu Müdürü Şaban Ovalı, öğretmen ve öğrenciler İl Milli Eğitim Müdürü Şişman'ı ziyaret ederek çiçek takdim etti.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: