İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan, hasta ziyaretlerini sürdürürken, personel ve yakınlarına da özel önem veriyor.Başkan Doğan son olarak İzmit Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nde görev yapan Metin Özgül’ü tedavi gördüğü Kocaeli Devlet Hastanesi’nde ziyaret etti. Çalışma arkadaşına acil şifalar dileyen Başkan Doğan, “Metin Bey’i çok iyi gördüm. Kendisi kısa sürede çok daha iyi olarak aramıza geri dönecek. İzmit Belediyesi olarak biz büyük ve birbirine bağlı bir aileyiz. Her zaman birbirimizin yanındayız. Metin Bey ve ailesine yeniden geçmiş olsun diyorum” dedi.Başkan Doğan’ın kendisini ziyaretinden memnuniyet duyduğunu ifade eden Metin Özgül kendisini iyi hissettiğini ve en kısa sürede görevinin başına döneceğini söyledi. Başkan Doğan’a ziyaretinde Ak Parti İzmit İlçe Gençlik Kolları Başkanı Muharrem Tutuş eşlik etti.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz