Bilecik’in Bozüyük ilçesinde Engelliler Dayanışma Derneği, mavi kapak kampanyasında temin edilen tekerlekli sandalyeyi ihtiyaç sahibi vatandaşa teslim ettiDernek Başkanı İsmail Çelik, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü'nde bir engelli bireyi daha sevindirmenin mutluluğunu yaşadıklarını söyledi. Çelik, "Derneğimizin düzenlemiş olduğu mavi kapak kampanyasından temin etmiş olduğumuz bir adet manuel tekerlekli sandalyeyi ihtiyaç sahibi vatandaşımıza teslim ettik. Bu hediyenin böyle bir güne denk gelmesi daha da güzel oldu. Derneğimize kapak getirerek bu mutlulukta payı olan duyarlı vatandaşlarımıza dernek yönetim kurulumuz adına çok teşekkür ediyorum. Kampanyamıza desteklerinin devam etmesini bekliyorum" dedi.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz