Bakan Özhaseki Kayserispor’u Ziyaret Etti

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, Kayserispor’u ziyaret ederek, yöneticiler ile sohbet etti. Bakan Özhaseki,...

Haberin Devamı İçin Tıklayın