Gercüş’te Kanalizasyon Çalışması Bitme Aşamasına Geldi

Gercüş Belediye Başkanı Esat Üner, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın desteği ile yürüttükleri çalışmalar sonucu ilçenin...

Gercüş Belediye Başkanı Esat Üner, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın desteği ile yürüttükleri çalışmalar sonucu ilçenin altyapı sorununun biteceğini söyledi.

Kıt olanaklarla hizmet vermeye çalışan Batman Gercüş Belediyesi, ilçenin Garipler ve Lise caddeleri üzerinde bin 650 metrelik kanalizasyon hattı döşedi. Son 8 yıl içerisinde 20 bin metrenin üzerinde kanalizasyon hattı döşediklerini belirten Belediye Başkanı Esat Üner, “Göreve geldiğimiz günden bu yana ilçenin çehresinin değişmesi için uğraşıyoruz. Hedefimiz bu yıl içerisinde ilçenin altyapı sorununu çözmek. Temmuz ayında başladığımız hat döşemeleri ile yıl sonuna kadar ilçemizdeki altyapı sorununu bitirmeyi hedefliyoruz.” dedi.

Reklam
Reklam

Yaptıkları son çalışmayı Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın desteği ile yürüttüklerini belirten Üner, “Kanalizasyon hattı döşeme işinde sona geldik. Şu ana kadar bin 350 metrelik 200’lük kanalizasyon borusu döşeme etabını tamamladık. Geriye sadece 300 metrelik bir etap kaldı. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bize 45 gün yapım süresi tanımıştı. Biz ise bu çalışmayı bir ay gibi kısa bir zamanda ve planlanandan çok önce tamamlayacağız.” şeklinde konuştu.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: