Güzelbahçe Belediyesi Çöp Konteynerlerini Yıkıyor

İzmir'de Güzelbahçe Belediyesi'ne bağlı temizlik ekipleri, aşırı sıcaklar sebebiyle çöp konteynerlerinde kötü kokular oluşmasını önlemek...

İzmir'de Güzelbahçe Belediyesi'ne bağlı temizlik ekipleri, aşırı sıcaklar sebebiyle çöp konteynerlerinde kötü kokular oluşmasını önlemek amacıyla yıkıyor. Özel ekipler, gün boyunca çöp kamyonlarının geçtiği cadde ve sokakları takip ediyor. Boşaltılan konteynerler, dezenfektanlı ve köpüklü suyla yıkanıyor.

Reklam
Reklam

Konu hakkında açıklama yapan Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa İnce, özellikle sıcak yaz günlerinde sulu yiyecek atıklarının arttığına dikkat çekerek, bu uygulamayla koku şikayetlerinin önüne geçildiğini söyledi. Halkın sağlığını yakından ilgilendiren konteyner temizliğine aralıksız devam edildiğini belirten Başkan İnce, "Yaz aylarında karpuz ve kavun gibi sulu gıda tüketimi çok artıyor. Çöp kamyonlarının ardından gelen özel ekipler, hem konteynerleri hem de sokak ve kaldırımları temizliyor. Çevreye pis koku yayılmıyor ve sineklenmenin de önüne geçiliyor.” dedi.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: