İnegöl'de 3 Genç Bonzai Komasına Girdi

Bursa’nın İnegöl ilçesinde Bonzai kullandığı iddia edilen 3 genç, baygın halde acil servise kaldırıldı.Osmaniye ve...

Bursa’nın İnegöl ilçesinde Bonzai kullandığı iddia edilen 3 genç, baygın halde acil servise kaldırıldı.Osmaniye ve Yenice Mahallelerinde iki ayrı Bonzai vakası daha meydana geldi. Osmaniye Mahallesi Muhtarlığı yakınlarında bulunan boş alanda yerde yatan 2 kişinin olduğu ihbarı alan emniyet ekipleri, baygın vaziyette buldukları gençleri olay yerine çağırdıkları 112 ambulansıyla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Kendilerinden geçmiş halde acil servise kaldırılan 15 yaşındaki Ö.Y. ve E.K.’nın Bonzai içtikleri belirtildi.İkinci Bonzai vakasıysa Yenice Mahallesi Kasımefendi Caddesi'nde meydana geldi. Yerde yatan bir şahsın olduğu ihbarını alan emniyet ekipleri, baygın vaziyette buldukları genci ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Acil serviste tedavi altına alınan 19 yaşındaki N.B.’nin de Bonzai kullandığı tespit edildi.3 genç, acil servisteki müdahalelerin ardından hastanede tedavi altına alınırken, Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Bürosu (KOM) ekiplerinin olayla alakalı tahkikatı sürüyor.

Reklam
Reklam

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: