Milli futbolcumuz Orkun Kökçü ABD maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

"Herkes kendine özeleştirisi yapar bu tatilde ve onu yaparak da inşallah gelecek turnuvalarda daha iyi bir şekilde ülkemizi daha güzel bir şekilde gururlandırabiliriz."