Mutlu Göleti Su Tutmaya Başladı

Konya’nın Hüyük ilçesine bağlı Mutlu beldesinde yapımı tamamlanan Mutlu Göleti bölgede etkisini gösteren yağışlarla birlikte...

Konya’nın Hüyük ilçesine bağlı Mutlu beldesinde yapımı tamamlanan Mutlu Göleti bölgede etkisini gösteren yağışlarla birlikte su tutmaya başladı.

Mutlu Belde Belediye Başkanı Mustafa Kemal Ateş yaptığı açıklamada, Konya İl Özel İdaresi tarafından bölgedeki tarımsal alanların sulamasının artırılması amacıyla 2011 yılında yapımını başlattığı Mutlu Göleti’nin tamamlandığını ifade etti.

Reklam
Reklam

400 bin metreküplük su tutma kapasitesine sahip gölet havzasında yağışların başlaması ile su tutulmaya başlandığını belirten Ateş, yine Konya İl Özel İdaresi tarafından projesi hazırlanan 1 milyon 345 bin liraya mal olması beklenen kapalı devre sulama sisteminin de hayata geçirilmesi için hazırlanan projenin KOP İdaresi Başkanlığı’na sunulduğunu aktardı. Ateş, gölet ve ardından devreye girmesi planlanan sulama projeleriyle bölgede kuru tarım yapılan alanların suyla buluşacağını, yörede zaten son yıllarda yaygınlaşan çilek, kiraz gibi meyvecilik faaliyetlerinin de üst noktalara çıkmasının beklendiğini kaydetti.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: