Necatibey Ortaokulu yılsonu şenliklerine hazırlanıyor.
Malatya Necatibey Ortaokulu tarafından yılsonu şenlikleri yapılacak. Şenlik kapsamında okul yararına kermes düzenlenerek, öğrencilerin yıl boyunca yapmış oldukları çalışmalar sergilenecek.
Konuyla ilgili açıklamada bulunan Necatibey Ortaokulu Müdürü Mine Kocaman, okul yararına kermes düzenleyeceklerini ifade ederek, “30 Mayıs Perşembe günü saat 10.00’da okulumuzun yılsonu şenlikleri olacak. Şenlik kapsamında kermes düzenleyeceğiz. Bunun yanında öğrencilerimizin yapmış olduğu çalışmaları sergileyeceğiz” dedi.
Kocaman, etkinlikler kapsamında öğrencilere çeşitli hediyeler vereceklerini de sözlerine ekledi.
Necatibey Ortaokulu Okul Aile Birliği Üyesi Mustafa Kaya ise, yılsonu etkinlikleri çerçevesinde okul yarına kermes düzenleyeceklerini kaydederek, “Yılsonu etkinlikleri kapsamında öğrencilerimiz çeşitli gösteriler sergileyecek. En önemlisi de okul, öğretmen, öğrenci ve veli kucaklaşması olacak” diye konuştu.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz