Öğrencilerden Vali Yılmaz’a 'ilköğretim Haftası' Ziyareti

Kütahya Valisi Şerif Yılmaz, İlköğretim Haftası nedeniyle Kadir Adlım İlköğretim Okulu öğrencileri ve öğretmenlerini makamında...

Kütahya Valisi Şerif Yılmaz, İlköğretim Haftası nedeniyle Kadir Adlım İlköğretim Okulu öğrencileri ve öğretmenlerini makamında kabul etti.2013-2014 Eğitim-Öğretim haftasının başlaması nedeniyle yapılan İlköğretim Haftası kutlamaları kapsamında Kadir Adlım İlköğretim Okulu 4. sınıf öğrencileri Özge Yay ve Reha Özcan, Okul Müdürü Ahmet Durgun ve öğretmenleri Halil Mencik Vali Yılmaz’ı makamında ziyaret etti. Minik misafirlerini ve öğretmenlerini makamında kabul eden Vali Yılmaz, “Eğitimin her şeyden fazla sahiplenilmesi gerektiğini söyledi. Yılmaz, “Eğitim, kararlılık isteyen ve süreklilik taşıyan dinamik ve zorlu bir süreçtir. Yeni dönemin öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum” diye konuştu.Vali Yılmaz, kabulünde öğrencilere kalem seti hediye etti.

Reklam
Reklam

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın