ilkez bu defa çok üzüldüm
çok mutlu göründüm
ama sonra üzüldüm
Kırılmış bu umutların parçaları batar kalbe
Tutunmuşum bi yaprağa kopup düşmeyi bekliyorum yere
Sıkılmışım bu hayattan kurtulmak benim elimde değil şuan
Oturmuşum bi yere ve aklımda geçenleri aktarıyorum müziğe
Uzatmak istediğim şu elim var seni yine kazanma çabasında
Bilmediğin çok şey oldu hayatımda anlattıklarım cabası aslında
Duymak istiyosan gerçeği can kulağı ile dinle beni
Bu şarkı gibi haketmedin sen nedense hiç bişeyi
Dışlandığımı anladığım an gitmeliyim geldi vakit
Bu ayrılık bana yabancı değil cebimde yok beş kuruş nakit
Hayat bu kantininden kimseye bedava yiyecek satmaz yiğit
Çakmağa bile bazen paran yetişmiyor ve alıyosundur kibrit
Ters bu dalga götürür seni ipsiz buca ksız bi rotayaa
Pes mi ettin ozaman hayat seni sokar en pis noktaya
Yaşadıklarımı yaşacak kadar yüreğin varsa vur masaya
Bu kanatların gene uçması için gerek yüksek bi bucağa
Bıraksam hayatımı hangi yönde akacağı meçul
Bırak yakamı artık ve kendi yalnızlığına sokul,
Soğuk bi denizin dibindeyim dokunduğum her yer yosun
Bu hayata ve sana verebileceğim en iddealı pozum
Yolların hepsi bomboş bi ben mi kaldım ayakta sarhoş
Bu kaldırımlar üzerinde değil anayolda ters yöne koş
Nasıl çarpiyo şu aşkın kapısı ceryanda sürekli kaldıkça
2 taraftan birini kapat ozman ya ona git yada bana
Düşüncelerinden sıyrıl yada sivrilip kalbime bat
Derdimi anlatamıyorum galiba kendime tutmalıyım bi avukat
Bakışlarımın deli gibi baktığını fark ediyorum aynalarda
Gelipte kaldırsan bu üzüntüyü rütüşleyip suratımdan
Söyle içinden geleni bunlar benim içimden geçenler
Böyle otursak deniz kıyısına önümüzden geçse gemiler
Sonra bizi görenler demezmi bunlar vallahi deliler
Mutluluktan gözümün ucunda uçuşmalı o an periler