Mardin'in Kızıltepe İlçe Belediyesi tarafından 'Temiz bir Kızıltepe için el ele' kampanyası başlatıldı.
Temizlik kampanyası çalışmalarına Kızıltepe Belediye Başkanı Ferhan Türk, Kızıltepe Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Abdurahim Aslan, Belediye Meclis üyesi M. Emin Aslan ve çok sayıda belediye temizlik personeli katıldı. Kampanya kapsamında Uğur Kaymaz Bulvarı'ndan Özgürlük Meydanı'na kadar temizlik çalışması yapıldı. Kampanyaya ilişkin bilgi veren Belediye Başkanı Türk, "Gelişi güzel bir şekilde atılan çöpler çevre kirliliğine yol açmaktadır. Çevre kirliliğine yol açan çöpler insan sağlığı için büyük bir tehdit olmuş durumda bunun için çöplerin daha düzenli bir şekilde toplanması için ve çöp konteynerlerine atılması gerekiyor. Belediye olarak Kızıltepe genelinde bir kampanya başlattık. Kampanya dahilinde tüm esnaflarımıza çöp poşetlerini dağıtıyoruz. Bu proje kapsamında bir poşette kağıt-karton, diğer poşette ise cam, plastik ve metal ambalaj atıklarımızı toplayacağız" dedi.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz